woensdag 17 januari 2024

2x Pastel

Vandaag wil ik jullie 2 kaartjes laten zien die al langer in mijn wachtrij staan. Ik maakte ze met mijn mooie pastel kleurige dp blok, waarin ook uitdruk plaatjes zitten:

De eerste, met macarons.
Mmmmm, ziet er toch heerlijk,  euh, leuk uit?!
De cirkel met macarons is een uitdrukplaatje.
De tekst erop gestempeld. 
Enjoy op een los stukjes gestempeld, uitgeknipt en verhoogd erbij geplakt.
3 Hartjes plakpareltjes maken het af.  
De 2de kaart met Donut's op het dp.
De grote donut is ook weer een uitdruk plaatje. 
De tekst vind ik leuk, ik hou van dit soort teksten, grappig, passend bij iets wat op de kaart staat. 

Vandaag mag ik werken. De laatste dag na een reeks van 3. Ik ben druk geweest,  want naast mijn werk heb ik gisteren ook een cursus gehad. "Zelfleiderschap", een hele leuke, leerzame cursus die mijn collega's en ik namens de afdeling kregen aangeboden. 
Morgen en vrijdag ben ik vrij en zoals het er nu uitziet ga ik vrijdag naar mijn ouders, gezellig en dagje knutselen, bijkletsen en vast ook iets lekkers erbij wat mijn vader meestal verzorgd. 





12 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zien er smakelijk uhhh erg mooi uit Daphne!
    Heerlijke zachte kleurtjes!
    Ik heb echt nog nooit een macaron gegeten al zien ze er wel lekker uit….
    Werk ze en heel veel plezier bij je ouders,ben benieuwd wat paps jullie voor gaat schotelen….macarons misschien? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zijn ze weer leuk Daph. Vooral die donut vind ik leuk. Ik zie ze nooit die blokken met de uitdruk plaatjes, zou ik ook wel eens makkelijk vinden, ik heb gisteren nog gekeken maar niet gevonden.
    Leuk hoor vrijdag, ik kijk er naar uit en neem die zwart/witte tornado ook weer gezellig mee. Werk ze vanmiddag.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat zien je kaarten er lief en smakelijk uit. Heerlijk die zachte kleurtjes. De macarons zien er idd lekker uit. hihi.
    Werk ze vandaag en daarna fijne vrije dagen gewenst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En je vorige kaarten heb ik even gemist, wat vind ik die mooi zeg, prachtig dat groen met paars. 👍👍😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, lekkere kaartjes.
    Werk ze en geniet van je vrije dagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Daphne
    In een mooie tint
    Ja die woordgrapjes vind ik ook erg leuk
    Succes met het werken, ja die cursussen herinner ik me ook nog zo goed heb jij ook e-learning?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaarten met lekkers erop en ik vind die woordgrappen ook zo leuk maar er zijn er in het Nederlands een stuk minder van (of ik kan ze niet vinden hihi). Altijd fijn als je cursussen van het werk mag volgen en dat klinkt gezellig voor a.s vrijdag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!! Geniet van je vrije dagen.
    Awesome card
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh verdraaid, dat papier heb ik ook nog! Zo leuk is dat. En die tekst, daar houd ik ook van, van die woordspelingen. En leuk dat je die cursus aangeboden kreeg.
    Wat gezellig dat je naar je ouders gaat. Doe ze de groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn twee heel leuke kaarten met heel leuke teksten.
    Veel plezier op je vrije dagen, je weet er vast wel raad mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Daphne deze kaartje, ben verzot op macarons en donuts... Gezellig naar je ouders .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten! En geniet van je vrije dagen, zal zeker heel gezellig en lekker worden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen