woensdag 3 januari 2024

Today is a job voor Champagne

Zo, hè hè, de feestdagen zijn voorbij en ik heb nu even tijd gemaakt om een blog berichtje te schrijven. 

Vandaag wil ik jullie een  kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor mijn vriendin, zij was jarig eind December. Het is dus nog geen kaart die ik maakte in het nieuwe jaar, want voor knutselen heb ik nog geen tijd gehad. 

Ik kocht ooit bij Action een blok papier, plaatjes en tekstjes in 1.
Het doet mij erg denken aan Nieuwjaar, wat waarschijnlijk komt door de kleuren (donkerblauw, beige en goud tinten), maar toch kocht ik het in de zomervakantie. 

Hoe dan ook, ik maakte voor mijn vriendin deze chique verjaardagkaart.
Ik gebruikte onze Januari sketch van Cheerful Sketches. 

Andy heeft deze week nog vrij. 
Wij wilde met onze vloer in de woonkamer gaan beginnen, maar helaas kregen we gisteren een berichtje dat het laminaat niet geleverd werd. Als het goed is komt het vandaag. 
Wel zijn we lekker aan het opruimen en kwam er gisteren 2 kuub hout, wat we meteen netje opgestapeld hebben. 
Vandaag ga ik eerst even naar de fysio voor mijn rug en schouders. Het advies is dat ik ga sporten........pff, ik moet mij er echt even toe zetten. Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te sporten, maar voel zelf ook wel aan mijn lijf dat het beter is om het nu weer op te pakken, als ik 's morgens uit bed kom doet alles zeer, haha. 
Ik ben pas 53 maar voel me soms...........



11 opmerkingen:

  1. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Daphne en wat heb je een mooie, chique felicitatie-kaart voor je vriendin gemaakt. Heel erg mooi vind ik de uitstraling. Heel herkenbaar dat stijve bij het opstaan, ik ben 57 maar voel me soms omgedraaid dus 75. Maar ach, krakende wagens lopen het langst zegt men hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldige kaart. Zeer mooi. Die blok is geweldig hé. Die heb ik laatst ook gebruikt bij de KKT.
    Very nice card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. Wat een mooi blok is dat. Echt heel tof gedaan. Wat vervelend dat het laminaat niet geleverd werd, hopelijk komt het snel. Pfff.
    Vervelend dat het niet allemaal zo gaat als je wilt lichamelijk. Misschien dat sporten helpt. Maar met de drukte van alledag snap ik ook dat je het niet red.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, chique kaart.
    Balen dat het laminaat pas later komt, maar jullie hebben de tijd toch goed benut.
    Sporten kan over het algemeen geen kwaad, dus toch maar doen????
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart past perfect bij een verjaardag rond de feestdagen, heel chic en feestelijk.
    Wat jammer dat jullie vloer nog even moet wachten, je had er zo'n zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja... die leeftijd gaat tellen. Als het sporten eenmaal in je wekelijkse systeem zit, gaat het bijna vanzelf. Je moet echt iets zoeken wat bij je past.
    Leuk, een nieuwe vloer. Hopelijk kan je man nu snel beginnen.
    De verjaardagskaart is hartstikke feestelijk, maar dat kan ook niet anders met dat prachtige papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Daphne,
    wat een sjieke kaart is het met dat goud.
    En jammer dat het en dag vertraagd is. Maar wat jou betreft: laminaat leggen, opruimen, 2 kuub hout stapelen, dan heb je bijna al gesport.
    EN ja bewegen is heel belangrijk, al is het wandelen. Ik ga voorlopig ook niet georganiseerd sporten of in mijn eentje naar de sportschool.. niks aan en die laatste vind ik ook wel erg duur! Nou succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige feestelijke kaart voor je vriendin,
    Sporten? je loopt tijdens je werk toch al genoeg?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze blok papier is uitermate geschikt om kaarten te maken voor deze tijd van het jaar,je vriendin zal hem zeker gewaardeerd hebben!
    Jammer van jullie vloer maar verveeld hebben jullie jezelf niet, wat een werk 😅
    Herkenbaar van je rug en schouders, mijn man heeft net zijn fysiotherapie sessie achter de rug; ook zijn rug en schouders…eerst paar keer gekraakt en toen wat sessies met de therapeute en het advies om te sporten…
    Hij loop overdag ook heel veel maar dat is niet perse goed voor je klachten….Voor nu doet hij thuis best trouw de oefeningen die hij kreeg en is hij klachtenvrij 👍
    Lang verhaal 🙈 ik wens je succes Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Daphne
    Wat een mooie chique kaart heb je gemaakt voor je vriendin
    Hopelijk komt de laminaat vandaag wel!
    Ja bewegen is heel belangrijk, maar wel met variatie, ik wandel en fiets veel, maar wij gaan ook wekelijks zwemmen, ik denk dat je met zwemmen het meeste baat hebt, succes ermee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen