zaterdag 6 januari 2024

Happy New Year èn een vraag.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn Kerstkaarten uit mijn vorige bericht.  Ik probeer het bloggen weer wat regelmatiger op te pakken en bij iedereen langs te gaan, want dat is weer een beetje bij in ingeschoten de laatste weken. 

Vandaag laat ik een serie Nieuwjaars laten zien, die ik eind December gemaakt heb. Ik maak er altijd een paar, want de post doet er soms zo lang over om een kaart te bezorgen, dat ik aan het eind van December over ga op nieuwjaars kaarten ipv Kerstkaarten:

Ook vind ik het leuk om vrienden een zak oliebollen te geven, met een mooie zelfgemaakte kaart erbij. 
Ik gebruikte mijn leuke stempel van de champagne fles met knallende kurk.
De stempel beïnkt met verschillende kleuren inkt, lekker feestelijk. 
Een vierkante variant.
Voor deze kaart gebruikte ik een andere tekst. 
En nog een kaart, met een druk achtergrond dp waar ook wat glim in zit. 
Deze kaarten zijn dit jaar nog verstuurd of weggegeven, dus tel ik ze niet mee in mijn telling voor komend jaar.

Heb ik nog een vraagje:
Ik kreeg deze kaart:
Zoals je ziet beschadigd. 
Er staat niks achter op geschreven en daar waar de beschadigd zit, zit een stempeltje met handgemaakt door..... maar de naam is weg door de beschadiging.
De kaart zat in deze envelop.
Ik kreeg het donderdag in mijn brievenbus. 
Iemand???

Donderdag zijn we,  na wat opstart problemen😉, begonnen met de vloer
We zijn al een heel stuk opgeschoten (links nieuw, laminaat, recht oud, vinyl)
Andy heeft gisteren,  toen ik aan het werk was, héél veel gedaan. 
Vooral dit soort "hoekjes en gaatjes" houden erg op, maar hij had alle tijd en kon het allemaal, rustig, zelf uitdenken.
Vandaag gaan we weer door (wie weet lukt het om het af te krijgen?)
Challenges:
Make My Monday, #216, NewYear.
X-MAS, #53, Alles Mag, 2de inzending








16 opmerkingen:

  1. Je laat de kurken goed knallen! Het zijn leuke kaarten.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie serie Nieuwjaarskaarten.
    Leuke stempels.
    Wat jammer van de beschadiging van die mooie kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaarten en jammer dat deze kaart van de onbekende zo beschadigd is.
    hopelijk komt de vloer af. succes.
    fijne dag groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je gemaakt.
    Wat zonde dat de kaart zo beschadigd is, die heeft zo te zien goed vast gezeten.
    Jullie vloer wordt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die nieuwjaarskaarten. Mooie stempel is dat.
    Erg is dat met de post dat het zo beschadigd is. Maar dus toch nog aangekomen. Ik had 11 december mijn kaartjes op de post gedaan en vier ervan zijn eergisteren pas bezorgd, alle 4 voor België. Dus niet met een kerstzegel.
    Succes met je nieuwe vloer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke nieuwjaarskaarten! De envelop met de stempel heb ik verwerkt in mijn handletteringschrift. Ik dacht dat Nelleke deze stempel gezet heeft op haar enveloppen, maar ik ben niet zeker.... Er zal zich vast iemand melden! Succes met de vloer x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, dat is mijn kaart voor jou/jullie.... Ik had er een apart briefje ingedaan met mijn kerstwens, vanwege het gekke modelletje...
    Wat zijn ze toch laat bezorgd, ik heb ze echt ruim voor kerst gepost en dan ook nog zo beschadigd, jammer hoor!
    Je nieuwjaarskaarten zijn heel tof en goed dat je ze persoonlijk hebt afgegeven ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie nieuwjaarskaarten. Die stempel is daar erg geschikt voor.
    Jammer van die mooie kerstkaart maar ik lees dat je nu wel weet van wie hij komt.
    En jullie vloer schiet mooi op. Die hoekjes kosten veel tijd maar Andy doet het keurig!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stempel met die knallende kurk Daphne, je maakte er mooie nieuwjaarskaarten mee. Wat jammer dat die leuke kerstkaart zo beschadigd is. Succes met het afwerken van de vloer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave serie met die knallende kurk. Ik kreeg ook nog een mooie nieuwjaarskaart van je. Hartstikke bedankt.
    Wat zonde van die mooie kaart.
    Ben benieuwd of de vloer inmiddels af is.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vrolijke nieuwjaarskaarten Daphne
    Mysterie opgelost zie ik hier boven...de post heeft er weer een potje van gemaakt
    Wordt mooi jullie vloer hopelijk ligt tie erin
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie maakte je Daphne!
    Ik schrijf net bij Gerjanne dat ik eigenlijk nooit nieuwjaarskaarten verstuur…
    Mysterie van de kaart opgelost…de post is en blijft drama wat voor ons kaartenmaaksters toch zo balen is…en het word ook alleen maar duurder….ik snap niet dat zij het monopolie hierop hebben 🤐
    Ooooh mooie vloer….is hij af gekomen gisteren? 🤞

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En weer heb je een aantal hele leuke kaarten gemaakt. Ik vind die stempel van die fles heel leuk.
    Wat jammer dat die ontvangen kaart zo beschadigd is, ik heb eens meegedaan met een ATC kerst swap, dat is ook zo'n drama geweest van enveloppen die open geschuurd waren, beschadigd, niet aangekomen enz.
    Maar goed dit is dus opgelost, gelukkig.
    liefs en dikke kus
    mam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Your cards are delightful and pretty. I like how you did the colours and how the cork pops. My Dutch neighbors, here in Canada, made oliebollen at New Year. Thanks for joining us at MMM, Johanna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Daphne,
    Wat heb je ontzettend leuke kaarten gemaakt. ze zijn echt heel leuk geworden. Die stempel is mooi. Prachtige nieuwjaarskaarten.
    Wat jammer is dat, dat iets zo beschadigd raakt, zo jammer is dat. Bij mij is 1 kaart gewoon niet aangekomen. Hij stond in de app maar kwam niet. Wordt er af en toe simpel van.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie nieuwjaarskaartjes. Ik neem me elk jaar voor ze ook te maken maar het komt er nog niet van. Ik heb ook jullie oliebollen even weer opgezocht en kwam onderweg heel veel leuke creaties tegen. Je bent lekker bezig! Bij de bakker bakten ze oliebollen van woensdag t/m zondag. De bakkerij stinkt nog steeds naar oliebollen ondanks dat ze de muren en alles hebben geschrobt. Ze waren wel lekker.... geen brood mee naar het werk maar oliebollen eten tussen de middag. Dat geeft mijn weegschaal ook wel aan...
    Nu weer tijd om te knutselen en te bloggen..
    Lieve groetjes en nog de allerbeste wensen <3

    BeantwoordenVerwijderen