maandag 1 januari 2024

Congrats, you are Awesome

 

Allereerst wil ik iedereen een heel mooi gelukkig, gezond en vooral creatief Nieuwjaar wensen!!

Bij Cheerful Sketches beginnen we meteen goed, een nieuwe challenge waarbij je onderstaande sketch mag gebruiken:

Natuurlijk maakte ik een voorbeeld kaart, waarop ik een hele leuke digi van LeAnn gebruikt heb. 
Kijk hoe schattig. 
Deze digi "moest" ik wel kiezen, de kaart is namelijk voor Jesse, die morgen aan een nieuwe baan gaat geginnen!
Ik maakte eerst een kaart met de sketch en deed nog wat toepasselijke versiering erbij. 
De tekst "you are Awesome" past perfect,  Awesoms is namelijk een woord waarmee wij in de familie en grap hebben. 
De digi zo ingekleurd dat het stelletje op Jesse en zijn vriendin lijken. 
Samen proosten ze op een nieuwe baan!!
Gekleurd met potlood,  wat nog niet zo makkelijk ging, het werd wat streperig en ik kreeg dat niet meer mooi weggewerkt.
Toch gebruikt, want het blijft handwerk en het is hartstikke leuk om post te krijgen. (En Jesse ziet het vast niet, die kijkt naar het geheel)

De kaart stop ik vanavond in zijn brievenbus, als ik terug rij van mijn werk. 

Morgen ben ik vrij en gaan wij in onze huiskamer beginnen met een laminaat vloer leggen. 
De huiskamer hebben wij vorig jaar al opgeknapt, nu alleen de vloer nog. 
Zin in, ik ben zo benieuwd.........dan is het eindelijk helemaal af.



17 opmerkingen:

  1. mooie kaart, leuke sketch.
    succes met de vloer leggen, wordt vast heel mooi!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen voor 2024!
    Mooie kaart maakte je voor Jesse. Altijd spannend zo'n nieuwe baan.
    Ik maak vandaag nog een gastdesigner kaart met deze sketch. Door de vakantie nog niet aan toe gekomen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Leuke kaart maakte je volgens de sketch en tof dat je Jesse en zijn vriendin hebt weergegeven. Hopelijk heeft hij veel werkplezier in zijn nieuwe job.
    Succes met de vloer, even door de rommeldagen heen bijten en dan genieten van je mooi opgeknapte woonkamer.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart om het nieuwe jaar mee te beginnen! De beste wensen!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg leuk Daph en je weet het hè, ik heb dezelfde digi gebruikt voor Jesse maar wel een andere kaart gemaakt. Wat betreft het streperige, ik vergeet het steeds te zeggen maar je moet er even op letten waar je het papier op legt. Kleur je op de snijmat? Dan kan je die strepen krijgen. Ik leg er altijd een glad iets onder. Bijv een weekblad.
    Succes en we komen snel even kijken naar de vloer.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk !!!!!
    Fijn 2024 gewenst !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jullie een fijn, gezond en creatief 2024, Daphne
    Je hebt een prachtig felicitatie kaartje gemaakt voor Jesse, hopelijk gaat hij het naar zijn zin hebben in de nieuwe baan!
    Succes met de nieuwe vloer leggen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dat is al een heel goed voornemen die je ten uitvoer brengt, die vloer!
    En je kaart is heel leuk! Toevallig heb ik dezelfde digi gekregen voor de gastdesignerkaart..En Jesse of zijn vriendin heeft een nieuwe baan? Felicitaties voor hen. Wat goed....
    Leuk om zo met je kinderen mee te kunnen leven , he? Allemaal hoogtepunten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook voor jou een gelukkig 2024!
    Proficiat voor Jesse met zijn nieuwe baan.
    En de tip van je mama voorkomt vast de strepen want daar dacht ik ook direct aan. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Daphne,
    wat een mooie kaart maakte je voor Jesse en zijn vriendin Gefeliciteerd met zijn of haar nieuwe baan. Heel erg leuk gedaan.
    Nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en een heel mooi en creatief 2024 gewenst.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een leuke kaart en veel succes in zn nieuwe baan.
    En jullie succes met de vloer leggen, heerlijk zo dit jaar te beginnen alles nieuw.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook jij een heel gelukkig nieuwjaar! En wat vind ik die popjes leuk op deze kaarten...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook jou wens ik een heel mooi 2024!
    Ik dacht dat je het tegen mij had toen ik de titel las, maar helaas, het gaat over je zoon 🤪🙃 hahaha.
    Je hebt een heel leuke kaart gemaakt voor onze nieuwe challenge met die leuke digi. Leuk papier heb je ook gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een superleuke inspirerende kaart voor de nieuwe challenge Daphne! Ik mocht GD zijn en heb ook met dit plaatje gewerkt….ik schafte een tijd terug de alcohol markers van de action en ben gewoon begonnen met dit plaatje inkleuren….voor de 1e keer was ik niet ontevreden hihi, je gaat het volgende week zien,of misschien zien jullie die al in jullie groepje intern langskomen?
    Nu weet ik dat de vloer niet is doorgegaan maar nieuwe ronde nieuwe kansen, succes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Happy New Year ! Je start alvast goed met die nieuwe vloer en veel succes met het sporten ! A

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk dat je een kaart voor Jesse maakte. Hopelijk is hij goed gestart aan zijn nieuwe baan?

    BeantwoordenVerwijderen