donderdag 18 januari 2024

Warm Winter Wishes

Bedankt voor de leuke reacties op mijn berichtjes. Ik lees ze altijd met veel plezier. 

Vandaag laat ik een Nieuwjaar kaart zien die ik al verstuurd heb, (daarom tel ik het niet mee voor dit jaar, de kaart is immers al verzonden😉)

Ik maakte deze kaart voor een ernstig zieke kennis.
Over een tekst heb ik lang nagedacht, want ik wilde voor haar geen "gelukkig" of "happy" nieuwjaar erop zetten, dat voelde niet goed. 
Alles voor deze kaart komt uit een nieuw pakketje dp. Ik kocht het afgelopen Kerst periode bij Action (maar dat mag je niet doorvertellen en ik zal het ook altijd ontkennen😂)

Straks naar de sportschool, voor een uurtje training, daarna boodschappen doen, bij mijn vriendin van 91 langs en de was van een paar dagen ligt er ook nog,  mijn eerste vrije dag verveel ik mij vast niet!
Challenge:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart. 




20 opmerkingen:

  1. Al heb je hem verstuurd, je hebt hem toch niet laten zien?
    Ik vind hem erg mooi en passend bij de persoon die hem mocht ontvangen.

    Goed dat je naar de sportschool gaat, mijn man heeft zich ook aangemeld en begint begin februari 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje en inderdaad deze tekst kan altijd voor iedereen,
    succes met MULTITASKEN vandaag!!
    Een hele fijne dag, gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst of winterkaart.
    Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is het fijne van onze hobby, je kunt bepaalde dingen, zoals jij nu deed met de tekst, aanpassen aan omstandigheden. Een lieve winterse kaart Daphne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne, ik ontving je reactie op mijn 🐈‍⬛ zakje goed! Bedankt. Je kaarten van gisteren zijn leuk. Tof papier met het lila.
    En vandaag hebben we dezelfde tekst, jij in het Engels, ik in het Nederlands. Hoe gaat het op de sportschool? Veel plezier in Zwolle , bij je mama, het is daar koud las ik op mijn blog bij de reacties. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat goed opgelost Daphne, met deze tekst. Daar wordt ook meteen veel warmte meegestuurd...het is een gaaf kaartje geworden zo.
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma.🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaartje maakte je. Heel mooi passend. Leuk hoor.
    Succes met alles vandaag. Hopelijk nog even tijd om te knutselen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij heb je die vorige keer hier gemaakt. Het is altijd leuk om de kaarten terug te zien op je blog, dan zien ze er weer heel anders uit.
    Het is een mooie, neutrale kaart waarbij je inderdaad laat zien dat je aan haar denkt.
    Ik verheug me op morgen, heb al wat ideeën.
    liefs en een kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met leuk DP en label. Je hoefde je niet te vervelen vandaag zo te lezen. Maar misschien toch nog wat tijd over om nog een kaartje te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met een neutrale tekst.
    Lekker druk dagje vandaag.
    Maar morgen heb je weer knutseltijd bij je moeder, dus dat komt ook weer goed.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie stijlvolle kaart !!!!!
    Succes met al je werk !!!!
    Hier ligt ook nog e.a. aan strijk......
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Daphne
    Mooi stijlvol
    Hopelijk heb je handen genoeg , voor al die klusjes enzo...
    ik ben ook pas begonnen met een sportgroep, alle spieren komen aan de beurt, het voelt in elk geval goed
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Moeilijk dan idd zo'n kaart, maar je hebt een mooie gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart. De tekst is goed gekozen voor iemand die ernstig ziek is. Volgens mij ligt dit blokje van de A ook tussen mijn knutselspullen. Niet verder vertellen hoor.
    Maar he....ik heb heel 2024 nog geen knutselspullen gekocht. Goed van mij he?
    Ik bedacht mij eerder deze week dat ik vrijdag (op mijn vrije dag) even een stokje bij mijn amaryllis moest zetten voor de stevigheid. Had ik met maar meteen gedaan.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, Daphne. En een goed gevulde vrije dag!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik dacht ook al..... die zeehondjes komen me bekend voor. Zag ze ook al voorbij komen bij Epie!
    Jouw kaart is ook een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een geslaagde kaart. Belangrijk om op detekst te letten in zulke situaties, hij is vast heel goed ontvangen.
    Je had een druk dagje, telt eigenlijk wel als een dubbel bezoek aan de sportschool vind ik. Hopelijk heb je het morgen een beetje rustiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi en leuke kaart. Soms moet je extra goed nadenken voor een tekst. Mooi dat dat goed gelukt is. Lekker druk dagje gehad en morgen dan naar Zwolle?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooi kaart, tekst is perfect gekozen voor deze zieke dame. Geniet van je vrije dag morgen...ga ik ook doen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Altijd moeilijk om dan een passende tekst te vinden maar je hebt een schitterende kaart voor haar gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, dat is lastig om iets te bedenken wat past op zo'n kaart... Maar het is je goed gelukt en de kaart is prachtig!
    Fijn hoor dat we ons nooit hoeven te vervelen, zo heerlijk dat we een hobby hebben!

    BeantwoordenVerwijderen