maandag 22 januari 2024

Zomaar een kaartje.

Gisteren mocht ik mijn DT kaart laten zien voor de reminder van Cheerful Sketches. Met omdat ik mocht werken en ik mijn berichtje nog niet klaar had staan laat ik het vandaag zien. 

 Ik maakte deze kaart met een al ingekleurde digi van The Paper Shelter. Deze super leuke digi vind je onder de naam: Cute Bunny Easter Egg Delivery

Als DT lid maken wij de kaarten al een maand of zelf 2 maanden voordat de challenge van start gaat. Ik had in December weinig tijd en daarom koos ik deze keer voor de ingekleurde digi, scheelt een hoop werk. 
Maar zeker ook omdat ik het hele mooie kleuren vind.
Bij mijn moeder (Bedankt mam🥰), vond ik heel mooi dp wat precies bij de digi past. 
Zelfs de basiskaart komt bij haar vandaan.
De tekst is (weer) van Nobody-Else. 
Je kan nog meedoen met de challenge tot 28 Januari. 
Hier de sketch nog een keer.

Vrijdag ben ik een dag bij mijn moeder geweest. We hebben lekker zitten tutten en hebben veel kaartjes gemaakt. 
Ik was er rond 11 uur en mijn vader was op de fiets naar de stad. 
Toen hij terug kwam had hij een heerlijk broodje meegenomen voor de lunch
Hij had mijn vorige bericht ook gelezen en voelde de druk om ons een lekker lunch voor te zetten, haha. Bedankt Pap, het was een héérlijk broodje. 

Mylo had een leuke dag!
Ze zijn met de groep naar een binnenspeeltuin geweest en hebben daar de grootste lol gehad. 
Het afscheid was wel verdrietig vertelde hij. Zowel hij als ook de Mamma van "Vriendje" moesten een traantje weg pinken. Maar ze houden contact en gaan elkaar zeker eens opzoeken!

Vandaag ben ik vrij en duik ik mijn kamertje in. Er staan nog wat kaartjes die gemaakt moeten worden op het programma. 









13 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje en je hebt mazzel bij je moeder voor papier hihi. Heerlijk ziet het broodje eruit je boft met je vader.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart maakte je. Wat een mazzel dat je moeder bijpassend DP had. Leuk hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat had je moeder mooi passend DP bij jouw digi! Het is een mooie kaart geworden.
    Je vader heeft zijn best gedaan zeg. Wat ziet dat broodje er heerlijk uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart, Daphne.
    En dat broodje ziet er idd heerlijk uit! Fijn dat het Mylo en zijn vriendje een leuk afscheid hadden. Het contact zal zeker blijven bestaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie. Leuk dat Mylo en zijn vriendje contact gaan houden.
    Briljant card, very classy
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een hele mooie kaart met heel mooi dsp.
    Hmmm ziet er super uit zeg, goed verwend hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Daphne
    Jij had mazzel bij je moeder en tegelijk ook bij je vader!
    Wat fijn dat Mylo en het vriendje contact blijven houden
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo’n leuk kaartje waarop je het mooie plaatje prachtig hebt gecombineerd met het vrolijke papier,een genot voor mijn oogjes deze mooie kleuren! En je vader heeft goed uitgepakt zeg, echte verwennerij,bofbips die je bent.
    Ja afscheid nemen is zo moeilijk bah…xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahaha, ik wilde net niet bij je moeder op het blog schrijven, wel even over gedacht. ik wenste haar een fijne dag met jou en wilde vragen: En Ed verzorgt de lunch? Maar ik wilde de druk niet nog verder opvoeren. Niet wetend dat hij jouw bericht al gelezen had....
    Je kaart is prachtig. Inderdaad tof papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat papier past echt perfect bij de digi, een prachtige combinatie.
    Heerlijk, zo'n dagje met je moeder knutselen en je vader die dan voor jullie zorgt. Dat laatste is heeeeel belangrijk, anders mislukken al die kaartjes natuurlijk, dus dankzij jouw vader is het goed gegaan 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart zeg, zo’ n gekleurde digi is best wel handig. Hihi ik dacht eerst dat je hem zelf gekleurd had…. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke, vrolijke kaart Daphne. Alles past perfect bij elkaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grappig plaatje :-)
    Het broodje ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen