donderdag 25 januari 2024

Kerst ('24-5)

Op de valreep plaats ik nog een kerstkaart deze donderdag:

Ik maakte deze kaart vorige week vrijdag bij mijn moeder. 
Ik gebruikte dp van haar. 
Het plaatje en de guirlande komen uit een voorgestanst blokje.
Op bovenstaande foto zie je dat er in het plaatje wat "glim" zit. 

Ik heb een lang weekend vrij. 
Heerlijk vooruitzicht.
Er staan veel leuke dingen op de planning, waaronder morgen (alweer) naar mijn ouders om lekker te knutselen met mijn moeder. 
Challenge:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart. 








16 opmerkingen:

  1. Wat kun je je dan verheugen op een vrij weekend he? Lekker van genieten! Ik moet 1 nachtje werken, vrijdag, dus niet het weekend vrij, maar omdat het mar 1 nacht is zal het weekend niet als een werkweekend voelen denk ik.
    Je kaart is heel leuk! Zo gezellig om samen te knutselen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kerstkaart.
    Veel plezier morgen met het knutselen bij je moeder.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. En, wat handig om ook de spullen van je moeder te kunnen gebruiken hihi. Heel erg leuk zeg. Wat heerlijk een vrij weekend, ik heb gisteren gewerkt en hoef volgende week woensdag pas weer. Nu lekker van genieten want in de zomer wordt het weer extra werken haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje maakte je bij je moeder.
    Ik ben benieuwd wat je morgen gaat maken.
    Geniet van je vrije weekend!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, mooi designpapier gebruikt. Heerlijk hoor een vrij weekend en veel knutsel plezier samen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is cute je kaart, mooi achtergondje, leuk gecombineerd. Veel plezier met de knutseldag bij je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig zo’n crea moeder, je maakte een hele mooie kerstkaart Daphne. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart, gezellig weer samen aan de knutsel geniet ervan.
    Gezellig dat je er weer bij bent op kerstkaarten donderdag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstkaartje Daphne
    Wat gezellig samen met je moeder knutselen en babbelen, geniet ervan, ik mis mijn moeder ook nog altijd ...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een erg leuk kaartje geworden.
    Veel plezier met freubelen en fijn weekend.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh joh wat is dit leuk geworden. Ik had het nog helemaal niet gezien. En zo gek hè, ik heb een paar x om je heen gekeken "wat heb ik nou eigenlijk gemaakt?" Ik heb gewoon geen tijd gehad om het op de foto te zetten en op mijn blog. Dat moet vandaag anders hoor 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kerstkaartje met dat schattige plaatje.
    Tof dat je samen met je moeder kan knutselen!
    Geniet van je weekend
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk !!!!
    Mooie combi van DP !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuke kaart met leuke materialen.
    Je vader mag morgen weer jullie verzorgen? Veel plezier en gezelligheid samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig samen aan de knutsel.
    Leuk dat kopje met al het lekkers erin!

    BeantwoordenVerwijderen