dinsdag 30 januari 2024

Hooray (voor mijn vader)

Gisteren beloofde ik om de kaart die ik voor mijn vader heb gemaakt te laten zien. Ik werk vandaag een late dienst, dus kan ik nu mooi nog even dit bericht maken. 

Het is (weer) en Z-Fold kaart geworden. 
Dit is toch wel 1 van mijn favoriete modellen. 
Kijk, van bovenaf is de Z duidelijk te zien. 
Het grappige is, ik maakte de basis voor deze kaart afgelopen vrijdag, bij mijn ouders. 
Mijn vader zei gisteren meteen "hey, daar was je vrijdag mee bezig, toch?"
Hooray voorop, gesneden uit papier wat ik zelf gekleurd heb met inktpads.
Natuurlijk zijn leeftijd......82......poeh, ik schrik er steeds van!! Ik weet nog héél goed dat hij 50 werd en daar was Andy toen ik al bij, nu ben ik zelf al 53.....poeh....herinneren.....
Goed, ik dwaal af. 
Ook 2 "Flute" champagne glazen op de kaart, met bubbels erboven (goed kijken, dan zie je dat ze doorlopen boven de glazen).
En natuurlijk een kleine cupcake, want gisteren ben ik, met mijn zus, bij mijn ouders geweest om een taartje te eten en te proosten op mijn vaders verjaardag. 
Mijn zus en ik hadden weer een leuk kadootje bedacht, een pakket vol met allemaal lekkere dingen, die "je nooit voor jezelf koopt".
Daarna vond mijn zus, bij de kringloop in Zwolle nog een TE leuke zilverkleurige Eekhoorn op een grote eikel. Die MOEST natuurlijk gekocht worden, die kan straks gezellig bij de caravan staan op de camping op het Eekhoornveld. 
Uiteindelijk was dat het leukste kado, whahahaaaa, hadden we dat hele pakket wel achterwege kunnen laten. 
Challenges:
DAK, #85, Alles mag met Cupcake/Taart 
K&K, #F, Iets met een F(Flute, zo heten die glazen nou eenmaal😊. Ver gezocht of goed gevonden?) 2de inzending. 








14 opmerkingen:

  1. Hoi!! Wat een mooie kaart voor je vader! Die kleuren bij elkaar, zo gaaf. En het model is leuk, de tekst en zijn leeftijd passen er zo perfect op.
    Leuk de flutes (en zo origineel). Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    En dat jullie die eekhoorn vonden!! Wat zullen jullie er blij mee geweest zijn, zo'n vondst.
    En ik moest weer zo lachen om je moeder! Dat jij niet van Tompoucen houdt....malle meid, schreef ze🤣😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaart alles is mooi gecombinerd. Wat een leuke vonst deden jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje voor de verjaardag van je vader. Mooi in bruin met blauwe accentjes erop. Dit modelletje maak ik ook graag, je kan er iets meer op kwijt dan een gewoon kaartje en het is niet overdadig ingewikkeld 😉
    Leuke kadootjes heb je gekocht.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van Harte met je vader Daphne! Je hebt een hele mooie kaart voor hem gemaakt! Je kaartje hieronder is superschattig!
    Fijne dag vandaag en voor later, werk ze.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend mooie kaart heb je voor je vader gemaakt. Echt prachtig. Wat een leuk idee voor het model, die moet ik ook eens maken.
    Ik snap wel dat dat het leukste cadeau was hihihi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed van je vader dat hij zag dat je vrijdag al met die kaart bezig was. Het is een heel mooie geworden. Leuk gedaan met de flutes (niet vergezocht , maar goed gevonden). Dat de eekhoorn het leukste cadeau was, snap ik wel.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart voor je vader, grappig dat hij hem al herkende, dan heeft hij toch aandachtig toegekeken.
    Natuurlijk was de eekhoorn het mooiste cadeau! Eekhoorns zijn nu eenmaal superleuk en zeker als je ook op het eekhoorn-veld staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vsn hsrte gefeliciteerd met je vader, Daphne
    of.. had ik dat al gedaan...
    Nou ja hoe dan ook..
    je hebt een leuke kaart gemaakt voor hem, je vader heeft goed opgelet tijdens het maken..
    hahaha ja bij de kringloop vind je ware geluks vondsten
    werkse voor vanavond, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig dat je vader hem herkende, het is een mooierd.
    Leuk model wat je weer knap gepimpt hebt.
    Geluk dat jullie die gave eekhoorn vinden, erg leuk! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou weet ik niet meer of ik op deze kaart gereageerd had, Hihi. Ik had hem wel bekeken, maar scrolde verder naar jouw andere kaart. Het is een gave kaart geworden voor je vader en alsnog gefeliciteerd met zijn verjaardag. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De ballonnetjes lijken wel met aquarelverf gemaakt te zijn. Mooie kleurencombinatie zo. Knap dat je vader de kaart herkende.
    Wat leuk zo'n pakket! En zo'n kringloopgelukje is natuurlijk geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk voor je vader !!!!
    En nog gefeliciteerd !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart voor je vader. En hij had'm herkend ! Koester deze mooie dagen ! A

    BeantwoordenVerwijderen