zondag 26 april 2020

15.

Bedankt iedereen voor steeds weer de leuke reacties op mijn berichtjes.
Zoals het er nu uitziet ben ik komende week vrij,  dus kan ik lekker veel knutselen.
Ik heb weer wat kaarten nodig voor de voorraad en op dit moment maak ik ook veel kaarten voor mensen die komende weken jarig zijn.
Zo ook de beste vriendin van Jade:
Ze wordt 15, maar dat zien jullie vast wel,  haha.
Met mijn Washi tape maakte ik de achtergrond.
Sommige tapejes glimmen,  dat geeft een feestelijk effect.
Verder is er niet zoveel over te vertellen.
Ik maakte de kaart nav het recept wat ze vragen bij 2 Sisters

De meisjes missen elkaar zó verschrikkelijk.
Ze bellen veel,  video bellen,  wat leuk is,  want zo zien wij vriendin ook regelmatig even.
Als alles weer voorbij is maken we een afspraak voor een heeeeeele laaaaange logeer partij!!
Maar eerst:
..... want dat is echt het beste wat we nu kunnen doen!
Challenge:
2 Sisters, #38, Recept,  kraft, knopen,  randmal, houten cijfer.

Tot mijn grote blijdschap zag ik dat ik Random winnaar ben bij K&K.
Met DEZE kaart.
Dat is een leuk begin van de dag!!


Tot morgen,  Woningsdag,  dan ben ik er weer met een kaart.

17 opmerkingen:

  1. Daphne wat een prachtig kaartje voor een tiener, echt leuk.
    Haha, klein typefoutje, tot morgen Koningsdag 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa leuk ik zag het vanmorgen al dat je gewonnen had, gefeliciteerd. Super toch met zo`n mooie kaart.
    Deze is ook weer schitterend voor een jongedame van 15.
    Fijne zondag en een hele fijn week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daphne,
    Leuke tienerkaart naar aanleiding van het recept bij 2 sisters.
    Gefeliciteerd met je gewonnen kaart!Altijd leuk.
    Fijne Zondag en een gezellige Woningsdag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke feestelijke tienerkaart Daphne. Inderdaad leuk om straks (hopelijk over niet al té lange tijd) een logeerafspraak te maken.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart, altijd leuk :) Geniet van je vrije week.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart !
    vind de omzetting koningsdag naar woningsdag niet zo leuk.. er zijn zoveel mensen in de problemen gekomen met de huur en de hypotheek de laatste tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De omzetting is ook bedoeld als "stay home", dus in plaats van Koningsdag vieren op straat, groot feest en met elkaar, nu dus thuis blijven in deze quarantaine tijd!
      Vandaar de omzetting van Koningsdag naar Woningsdag😉

      Verwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Leuke washitapekaart voor de vriendin van Jade, zo sneu dat die meiskes elkaar niet echt kunnen zien, ik ben ook zo benieuwd hoe lang het allemaal nog duurt...
    In het woonzorgcentrum waar ik werk is het echt bijna niet te doen is de ene bewoner beter dan krijgt de volgende het in ons team zijn er al 7 bewoners ziek van de Corona en 3 personeelsleden van ons team, ik moet zeggen dat het absoluut niet leuk werken is...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt je washi-tapejes dus nog niet weer opgeruimd. Leuke kaart zo. De leeftijd is inderdaad meteen duidelijk.
    Geniet van je weekje vakantie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk met die strookjes washi als achtergrond! EN de leeftijd erop is natuurlijk heel leuk.
    Ja, wat is dat toch jammer, maar gelukkig snappen ze het en ik denk trouwens dat het voor hun leeftijd misschien niet zo lang meer duurt voor ze elkaar weer mogen zien..
    En gefeliciteerd met je prijs bij K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daphne,

    Jeetje wat een mooie kaart voor je Jade's vriendin. Stoere tienerkaart en ja de leeftijd is niet te missen😉

    Je gaat lekker met je kaartjes, gefeliciteerd met je prijsjes en GDT. Ik hoop dat je weekje vrij doorgaat.
    Ik hoef woensdag pas te beginnen.

    Lekker genieten en uitrusten vrouw!

    Groetnis fan Ina


    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met washitape, wilde dat ook nog maken... Ik kan mij voorstellen hoor dat de meiden elkaar missen.
    Ik hoop echt dat het straks beter zal gaan, al heb ik er ene hard hoofd in en zeker met al die vakanties oor de deur. geniet ook maar van de dagen en maak er het beste van. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart voor de jarige job. Ja het wordt steeds moeilijker voor iedereen om thuis te blijven.
    Maar we moeten het echt nog wel blijven volhouden.
    En gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave kaart maakte je met washi tape! En veel variatie mogelijk op deze manier. Heb je veel tapejes?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met washitape kun je zulke leuke dingen doen. Mooie kaart.
    Sneu voor de meiden dat ze elkaar niet kunnen zien nu. Straks dubbel en dwars weer inhalen.
    Fijne week. Knutsel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart. Ik had in eerste oogopslag niet gedacht dat dat washitape was wat een leuk idee.
    Fijne dag.


    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart. Ik kan alleen niet heel goed zien of de cijfers echt van hout zijn?
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kaart heb je gemaakt maar volgens mij zijn de cijfers niet van hout maar van karton.
    Als dat zo is, kan je helaas niet meedoet met onze challenge. We zijn streng dit keer haha
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen