donderdag 16 april 2020

52 WTC en dubbele uitdaging deel 2.

Vorige week vertelde ik jullie dat ik een uitdaging had gestuurd naar Mijn moeder en Sarah
Beide dames kregen een envelop van mij met daarin kerst disign papier,  met daarbij de uitdaging:
Maak met ten minste 2 van deze papiertjes en kerstkaart. 
Deze week laten we kaart 2 zien:
Ik maakte een zwarte vierkante basis kaart.
Daarop het drukke tekst papier (is1)
In het midden een 4kantje met daarop 2 elfjes die ik uit het disign papier geknipt heb (is2)
Geplakt op wit en dat weer gemat op het confetti disign papier (is3)
 Als je links aan het label met kartel streepjes trekt (is4) flappen de elfjes om een komt er een tekst tevoorschijn.
Deze kaart is dus een soort van "waterval" kaart,  maar dan met 2 flapjes😊.
Bekijk Hier het filmpje als je deze kaart ook wil maken. 
Ik heb lang nagedacht over mijn 2de kaart,gemaakt met dit papier,  maar nu het af is vind ik het zelf echt héél erg leuk geworden. 
Ga ik nu gauw kijken naar wat Mijn moeder en Sarah ervan gemaakt hebben,  ga je mee?

Fijne donderdag,  ik hoop dat ik nog een rondje kan maken in Bloggersland, maar dat zal wel pas vanavond worden, eerst weer werken.
Challenges:
52 WTC, Wekelijkse kerstkaart.
CHNC, #485, Alles mag, met optie,  kerstman,  kerstbrood of familie, de Elfjes dus😍.


28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt..
    Ben benieuwd naar de resultaten van de andere dames, ga k zeker een kijkje nemen.
    Werkse voor vandaag.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Daphne.
    En werk ze vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De elfjes zijn schattig!!
    Werk ze vandaag.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi resultaat! En tof bedacht om de elfjes uit te knippen!
    Je gebruikte veel papier, misschien heb je nog een restje over voor nog eentje... Volgende week, we meet again?
    Succes op je werk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje! Heerlijk die kerstelfjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, Daphne. Wel leuk dat je nu helemaal je draai gevonden hebt met het papier.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grappig kaartje met de uitschuifwens, met zo'n uitdaging word je toch wat creatiever . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus je bent aan het knippen gegaan, ha, ha ik weet dat je dat niet graag doet maar hij is erg leuk deze kaart ik ga straks het filmpje bekijken. Doen we nog een keer, volgende week of is jouw dp op?
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er iets heel moois van gemaakt, gaaf model!
    Ik zag dat Sarah er meerdere kaartjes mee had gemaakt, dus je missie is geslaagd :)
    Fijne (werk)dag.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Daphne
    Leuk model he dit flapschuifkaartje!
    Mooi gemaakt mrt dit leuke dp!
    Ook ben ik bij je moeder en Sarah langsgeweest die hebben er ookleuke kerstkasrtjes van gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje heb je met het swap pakketje gemaakt Daphne..zo leuk dit watervalflapje...
    ben benieuwd wat Sarah en je Ma ervan gemaakt hebben...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gemaakt Daphne. Ik vond hem al tof met die leuke elven erop en toen kwam nog de verrassing met het flapje, top.
    Werk ze.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gaaf kaartje Daphne! Interactieve kaarten zijn toch altijd extra leuk! Ik moest ook zo lachen om je 'air hugs', heel toepasselijk.. gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, een heel mooie kaart met die flapjes, heel leuk papier en elfjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, knap hoe je dit drukke papier hebt verwerkt. Ik vind het model super leuk, ga hem misschien ook eens maken, bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dat is zeker een mooie kaart geworden! Leuk hoor dat jullie dat zo samen kunnen doen en elkaar uitdagen! Ik ga zeker ook bij je moeder en Sarah kijken!Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem superleuk! Mooie opbouw, erg leuk model. Alle papiertjes passen prima bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk gedaan Daphne! Ik vind het modelletje erg leuk. En zo valt het heel erg mee met het drukke papier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een hele leuke schuifkaart gemaakt. Het papier en de afbeelding passen mooi bij elkaar. Ik heb net de kaartjes van de uitdaging op het blog van je moeder en van Sarah bewonderd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje heb je gemaakt! Fijn dat je deze week meedoet!
    Groetjes en blijf gezond!
    Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is top !
    Leuke uitdaging !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk! En ik las al bij Sarah dat ze nog wat over had voor een 3e ronde en bij je moeder dat ze nog eens uitgedaagd wil worden... Dat had je dus supergoed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart en modelletje weer Daphne, wat leuk dat jullie elkaar uit gedaagd hebben, en het levert allemaal weer leuke kaartjes op...Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat grappig dat de tekst te voorschijn komt als je aan het label trekt. Leuk gedaan! Ga nu even de andere kaarten bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook deze kaart is weer super leuk met die leuke papiertjes.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen