dinsdag 7 april 2020

Gast Disigner

Omdat ik een top plaats had bemachtigd bij Cheerful Sketches mocht ik gast disigner zijn deze maand.
Ik kreeg via de mail de sketch toegestuurd en een leuke digi, die ik op mijn kaart mocht verwerken.
Dit maakte ik ervan:
                   
Eerst zocht ik wat leuke papiertjes bij elkaar.
Tegenwoordig kies ik steeds voor vrolijk en kleurig.  Zal wel bij deze tijd passen,  we zijn allemaal op zoek naar gezelligheid en kleur op dit moment.
Ik ben lang op zoek geweest naar de juiste papiertjes die bij elkaar passen.
Ik wilde een jongens kaart maken,  dus het moest wel stoer zijn.
Groen en blauw vind ik altijd mooi bij elkaar en een beetje geel en oranje maakt het wat zonniger.
Het bloemen randje sneed ik uit disign papier en het randje daarboven is een stukje Washi Tape,  dat paste heel goed bij de rest,  was precies het stukje waar ik naar op zoek was
Kan ik dan zo bij van worden, dat je het ineens vindt!!
 Het bakkertje kleurde ik met distress inkt.
Ik koos er bewust voor om de muts en zijn jas een kleurtje te geven,  anders vond ik het wat saai worden.
Op bovenstaande foto zie je dat er een glimmetje in het dp zit,  in zowel het bloemen randje als de cirkels links. 
Ook de (oranje) stipjes, onder het cirkel dp, glimmen. 
Jammer genoeg niet goed te zien op de foto. 
De tekst maakte ik met zilver embossing poeder, glimt ook en zo is het 1 geheel geworden. 😊

Vandaag mag ik weer werken.
Ik vond het heerlijk om even een paar dagen vrij te zijn, afstand nemen en in mijn eigen omgeving blijven.
Ik ben weer opgeladen en klaar voor een nieuwe werk dag!
Challenges:
K&K, #April, Washi Tape.
4SCB, #31, Bingo (cirkel, jarig, groen)

21 opmerkingen:

  1. wat leuk dat je gastdesigner mag zijn! Ik zit nog even te kijken hoe dat gaat met embossing poeder. Kan het zijn dat dat "vroeger" boven een broodrooster ging? Als je het niet kent klinkt dit vast heel gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Succes vandaag. Tover op de mensen hun snoet een glimlach! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart! Tof zeg, dat je gastdesigner mocht zijn! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt als gastdesigner!
    Veel succes en plezier op je werk vandaag, ikmag vanavond weer....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke stoere kaart en nu je het zegt Daphne ik gebruik ook meer kleur in mijn kaarten.
    Fijne werk dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om Gastdesigner te mogen zijn.
    Je kaartje hiervoor ziet er heel mooi uit.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een mooie kaart als gastdesigner gemaakt Daphne. Lief dat kleine bakkertje en lekker feestelijk dat glansje erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. vrolijk kaartje voor een kleine bakker in spé

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je gastdesigner mocht zijn, leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Lekker vrolijk, speels en toch ietwat stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kaart, Daphne.
    En hopelijk heb je een fijne werkdag gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke vrolijke kaart Daphe.
    Fijn dat je weer wat opgeladen bent.

    Geniet van het mooie weer en pas goed op jezelf!

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Daphne. Deze digi past wel bij jou met de bakkerij. Leuk dat we allebei gastdesigner zijn voor deze challenge.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Daphne,
    het eerste wat me opvalt is het papier! Wat leuk, het was een van de eerste papierblokjes die ik vond bij Kruidvat! Ik kocht toen de roze en oranje variant ook.
    Wat grappig dat jij en andere digi kreeg dan ik..had ik niet verwacht. Jouw kaart is erg leuk en vrolijk.
    Fijn dat je het weekend kon ontspannen, dat hebben we echt nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoer en vrolijk. Leuk gemaakt!
    Fijn die nieuwe energie. Werk ze weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan.
    Vast een drukke werkweek met de Pasen voor de deur. Doe voorzichtig..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er een mooie kaart van gemaakt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk dat je gast designer mocht zijn Daphne. En hij is echt super leuk geworden. Ik vind de kok echt heel leuk geworden. Knap hoe je al die verschillende patroontjes combineert, dat vind ik heel lastig nog.
    fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Daphne, lekker vrolijk.. en mooi hoe je de tapejes hebt verwerkt op je kaart.Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt met washi-tape.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes en 4-SCB

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen