donderdag 9 april 2020

Dubbele uitdaging, 52 WTC.

Vlak nadat wij in de, zoals het hier in Nederland heet, "intelligente lockdown" gingen, besloot ik mijn ouders een "zomaar" kaart te sturen.
In de envelop deed ik een extraatje, een uitdaging", voor Mijn moeder.
Dezelfde uitdaging stuurde ik ook naar Sarah.
Dit blokje kerst papier won ik een aantal maanden geleden.
Het is heel erg leuk papier,  maar ook heel erg druk en soms weet ik niet wat ik er mee kan maken.
 De uitdaging is dus ook een beetje eigen belang,  haha,  ik kan mooi afkijken wat zij er van gemaakt hebben😉
De opdracht die ik verzon: "Maak met ten minste 2 van deze papiertjes een kerstkaart"
Verder mag je gebruiken wat je hebt...... Ik heb het niet te moeilijk gemaakt dus!😁

Voor mezelf begin ik makkelijk:
Ik zocht een leuke sketch en besloot dat ik in ieder geval de lieve elfjes wilde gebruiken.
 De tekst komt ook uit het blokje,  die sneed ik rond uit met mijn BigShot

Daaronder een rondje met gaatjes,  waardoor ik en gouden lintje heb geregen en daar een strik in gemaakt.
Onder het rondje zit nog héél dun groen draad. Geuren garen,  uit mijn voorraad.
De gouden sterretjes, rechts,  maken het af.

Nu ga ik gauw kijken wat mijn moeder en Sarah ervan gemaakt hebben.
Inspiratie opdoen,  kan ik weer verder met dit leuke papier......
Alhoewel,  nu heb ik het volgende probleem,  ik stuurde beide dames een pakketje,  dus...... nu is mijn papier bijna op!!


Challenges:
52 WTC :Wekelijkse kaart.
CHNC: #484, Alles mag,  optie,  iets grappigs.

32 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n uitdaging. Ik vind het ook altijd moeilijk om druk papier te gebruiken. Alleen tekst is volgens mij de beste oplossing.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha, ik heb er vier kaarten mee gemaakt en nog heb ik papier over, heb nog een idee voor een dus dat komt mooi uit.
    Het was leuk om te doen. En die van jou en Sarah zijn erg leuk ook.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kerstkaartjes swap met Sarah en je moeder Daphne...Ook jouw kaartjes zijn heel mooi geworden...die van Sarah heb ik al bewonderd en die van je Ma kom ik vandaag nog wel tegen...Leuk idee zo een swap samen...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Daphne!! Die van Sarah heb ik gezien dat waren ook hele leuke, die van je moeder moet ik nog gaan zien. Later op de dag doe ik nog een blogrondje, nu eerst even een kaart maken.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe uitdaging, en Sarah was er al goed mee bezig ! Ja, zo'n druk papier is soms niet makkelijk te gebruiken. Maar jouw kaartjes zijn alvast super geslaagd ! Fijne Paasdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee om een uitdaging te sturen om zelf inspiratie op te doen én jezelf dezelfde uitdaging te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah , de kaart van de uitdaging !
    Super leuk , mooi DP.
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke uitdaging, mooi maar idd druk papier, is dan niet zo'n makkelijk, maar deze is goed geslaagd!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, dat heb je slim aangepakt. Je hebt zelf ook een hele leuke kaart gemaakt Daphne. grappige tekst erbij.
    Leuk dat je er weer bij bent bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een leuk idee en zo doe je samen leuke ideetjes op! en gezellig met je moeder en vriendin samen knutselen ook al is het op afstand! Je kaartje is leuk geworden met de elfjes! Leuk papier hoor! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke en een fijn paasweekeinde!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart Daphne, en wat lief om die twee dames ook een pakketje te sturen...
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk idee Daphne....mooi kaartje heb je gemaakt!
    Bij Sarah ben ik al geweest nu door naar je moeder!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat papier ziet er inderdaad niet zo makkelijk uit om mee te werken, maar je bent er goed in geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Daphne
    Ik kom net bij Sarah vandaan, zij heeft zich goed vermaakt met het dp ik moet wel lachen dat je bijna jezelf tekort hebt gedaan, jouw kaartje vind ik ook heel mooi! Nu nog even kijken bij je moeder....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke kaart Daphne, mooi met het goud erbij. Leuk idee om een uitdaging rond te sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een hele leuke kerstkaart is dit.
    Zo vrolijk met de elfjes.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Slim bedacht, zo’n uitdaging om jezelf te inspireren! Alleen jammer inderdaad dat je nu zelf niet meer zoveel papier hebt om je inspiratie mee uit te voeren 😂
    Het is superleuk papier en je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt heel wat anders als je moeder gemaakt, dus dat is in ieder geval al een idee. haha. Deze is ook leuk met al die strepen en elfjes. Blijf gezond zou ik zo zeggen. groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn leuk geworden! Je had dus helemaal geen inspiratie nodig 😉😂
    Ik hoop voor jullie dat het gauw weer een beetje normaal wordt. Volhouden, gezond blijven en lief zijn voor elkaar😘

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart heb je gemaakt en ik ben nu reuze nieuwsgierig wat de anderen ervan gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Toen ik je pakketje kreeg dacht ik direct aan mijn elfjes. Het was voorbestemd!
    Leuk dat je reepjes deed en daartussen wit, dat brengt rust. Grappig dat jij ook een stuk tekst uit het dp papier sneed. Bedankt voor de uitdaging, het was een rare dag met slecht nieuws op het einde. Een mama van een goede vriendin is overleden aan Corona. Ze was nog maar 65, ze was wel, omdat ze gezondheids problemen had, al een aantal jaar in een rust en verzorgingstehuis.
    Daar zijn op korte tijd 12 mensen bezweken aan Corona. Zo dichtbij ineens dat komt wel binnen. Nu ga ik proberen te slapen....sorry, dat moest ik even kwijt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Potverdriedubbeltjes, wat ben jij toch een slimme meid! Ik heb al gezien wat Sarah ermee deed, straks even bij je moeder kijken. Jouw kaartje is alvast leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hahah je berichten zijn ook altijd zo leuk te lezen! Het zijn mooie kaartjes geworden...ja dan moet je zelf maar een hele kleintje gaan maken.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gezellige kaart. Mooie papiertjes heb je gewonnen. Echt super tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Grappig hoe je eerst flink na moet denken hoe je een bepaald type papier zou kunnen gebruiken en er dan zo'n leuke kaart uitrolt ...
    Misschien ook leuk om een figuur uit dit papier te snijden en dat op een eenvoudige effen kaart te plakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook dit zijn leuke kaartjes geworden met de elfjes.
    Groetjes van Marian, prettige dagen en blijf gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een leuke uitdaging met leuke resultaten ! geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hahaha slim om anderen uit te dagen om iets met deze ‘lastige’ papiertjes te maken! Zelf ben je er trouwens ook goed in geslaagd om er een mooi kerstkaartje mee te maken. Gezellige paasdagen, blijf gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat heb je goed gezien :-)) Fijn Paasweekend gewenst! Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een superleuke kaart en een toffe uitdaging ! Heel leuk gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat deed je slim en je kaart is erg leuk! Zag dat Sarah ook goed haar best heeft gedaan, daar doe je vast ook inspiratie op. Alhoewel je niet veel meer nodig hebt, nu je bijna al je papiertjes hebt weggegeven, haha.
    grtz. Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen