donderdag 23 april 2020

52 WTC.

Vandaag weer donderdag een dus plaats ik een kerstkaart,  wat zeg ik,  2 zelfs!
Een paar weken geleden stuurde ik Mijn moeder en Sarah een uitdaging. Ik vertelde jullie er al eerder over.
Ik had ze een pakketje gestuurd en wilde graag 2 weken achter elkaar een kerstkaart op ons blog plaatsen.
Vorige week was de 2de keer een zowel mijn moeder als Sarah hadden nog papiertjes over een dus daagde ze mij weer uit om nog een week door te gaan.
We houden elkaar leuk bezig,  hihi.
Mijn bijdrage deze week:
Als basis maakte ik het model wat ze een tijdje geleden bij lift challenge vroegen.
Basis is zwart.
 De band om de kaart heeft een kerstboom met tekst en een stukje twine als slinger 
De kaart als het open gevouwen is,  ik gebruikte maarliefst 6 van de 8 disign papiertjes van de uitdaging😁
Op de sterren kan ik mijn persoonlijke tekst schrijven. 
Een leuk model kaart, die ik zeker vaker ga maken!
Voor de challenge ben ik te laat, maar deze kaart link ik wel bij:
52 WTC , Wekelijkse bijdrage.
Kerst Mix, #16, Gebruik Twine.
CHNC, #486, Alles mag.

Zoals ik al zei nóg een kaart.
Ik zag namelijk een leuke sketch bij Sketch Saturday., #606.
 Die wilde ik gebruiken voor deze kaart.
Ik had nog een lang,  smal stukje over van het elfjes papier.
Basiskaart daarop aangepast.
 Schuine streep lukte ook nog,  met het confetti dp.
Daarop de mooie ster en de kerstgroet,  gemaakt met goud embossing poeder.
De sterren volgens sketch op de kaart.

Gisteren was ik vrij,  vandaag weer werken.
De corona maatregelen zijn duidelijk.
Onze kinderen zitten niet meer op een basis school,  voor ons veranderd er dus niks.
De laatste dagen heb ik mij verbaasd over hoe mensen zich gedragen en zeker ook verbaasd over de vragen die er gesteld werden tijdens de persconferentie.
Nu,  juist nu,  is het heel belangrijk dat we ons aan de maatregelen blijven houden,  we zijn er nog lang niet!!
Daarom:
Liefs van mij!

26 opmerkingen:

  1. Wat een plezier hebben jullie drietjes al van dit pakketje gehad...
    en je hebt er ook al heel veel meegemaakt!!
    dit zijn ook weer schitterende werkstukjes.
    Hier verandert er ook niets , mensen veranderen heel snel zelf dingen....inderdaad VOLHOUDEN moeten we doe je het dan niet voor jezelf doe het dan voor een ander!!!
    Fijne dag.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk hoe je het gemaakt hebt.
    Jullie zijn goed bezig met uitdagen.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uitdagingen hebben jullie elkaar gegeven.
    Jij hebt er weer iets heel moois van gemaakt. Ook de andere is heel mooi.
    Ook hier veranderd er niets voor ons, geen kinderen. Wij houden ons aan de regels, maar ik verbaas me ook over hoe sommige mensen denken en zich gedragen.
    Blijf gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo'n uitdaging onder elkaar. Mooie kaartjes heb je gemaakt met dit prachtige papier.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn weer 2 schitterende kaartjes Daphne...leuk dat je met die restjes weer zo een leuke kaartjes heb gemaakt..
    vooral de eerste is een geweldig leuk modelletje..met een mooie sluitband erom ..ook het 2e kaartje is Top ..de sketch mooi uitgewerkt...

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    Ha leuk gedaan weer van het mooie kerstpapier, prachtige modelletjes heb je gemaakt!
    Bij ons thuis verandert er eigenlijk ook niks, op mijn werk vind ik het heel spannend want er zijn nu al 10 bewoners besmet en 8 personeelsleden ziek van de Corona, er zijn 3 bewoners overleden....nu heb ik wel schriftelijk ontheffing gekregen dat ik niet besmet hoef te verplegen, gezien mijn gezondheidsgeschiedenis val ik in de risicogroep, je begrijpt dat ik uiterst alert ben als ik de bewoners ga verzorgen...Nee ik vind het niet leuk...hoe graag ik ook mensen help....
    Maar goed we doen het er mee...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Daphne,jij ging ook helemaal los! Maar liefst 6 verschillende papiertjes! En twee speciale modellen,dat is goed gewerkt! Zo met ons drie moeten we nog eens doen,ik denk dat je mama daar veel aan heeft in deze tijden!
    Wij weten nog niet wat er gaat veranderen met de scholen, er zijn allerlei voorstellen, maar de veiligheidsraad moet nog beslissingen nemen. Volgende week nog thuisonderwijs voor ze alle 4, dat weet ik al, daarna afwachten... Succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer zulke leuke kaartjes! Je hebt je pakketje goed besteed zo te zien!Die liftkaart was een mooi model, ik wil hem ook iedere keer maken maar vergeet het weer!Maar het komt nog wel! Je kaartjes zijn mooi geworden en fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke kaartjes, Daphne, je hebt de smaak met je papiertjes goed te pakken. Je gaat nog balen als het op is 😄
    Je kaarten zijn allebei mooi, heel verschillend.
    Voor ons verandert er ook niks, ik vind het heel goed dat er zo voorzichtig wordt opgestart. Hopelijk houdt iedereen het vol!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes Daphne....leuk zoals jullie dat samen doen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je leuke kaarten gemaakt Daphne, echt knap met dit papier. De bovenste is een leuk model hè, niet te moeilijk maar wel een groot effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn je kaartjes mooi! De eerste zit toch best wel wat werk in vlgs mij.
    Ja we moeten het vol gaan houden...
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou leuk hoor hoe jullie elkaar telkens weer uitdagen.Mooie kaartjes weer van dat papier.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, prachtige kaartjes heb je gemaakt van dat pakketje, super ! Ja, er zijn altijd mensen die niet (willen)begrijpen hoe belangrijk de maatregelen zijn.. we moeten volhouden ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toe maar, toe maar, twee zelfs nog.
    Geweldig voor. Ze zijn erg leuk. Maar nu is het klaar hoor.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk toch om elkaar zo uit te dagen en wij genieten mee hihi. Twee mooie kerstkaarten Daphne en nog wel met papier waar je eerst niet zo goed van wist wat je ermee aan moest toch?
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je uitdaging was een succes. Wat zijn er leuke en heel verschillende kaarten met het papier gemaakt. Deze twee van jou zijn ook weer heel geslaagd.
    groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een ideaal modelletjes om veel papiertjes op te verwerken! Jullie hebben mekaar goed uitgedaagd! Leuk al die verschillende creaties met hetzelfde papier!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allebei de kaarten zijn weer superleuk, dat heb je weer heel goed gedaan!
    Ja echt he, veel mensen vinden dat het nu wel kang genoeg geduurd heeft, alsof we het voor Rutte doen, zucht.......

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaarten! Jullie hebben je heerlijk uitgeleefd met het papier. Leuk om elkaar zo bezig te houden ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kom net bij je moeder vandaan, maar betekent dit nu dat jij 4 kaartjes heb gemaakt met het papier? Ontzettend leuk. De oude lift is gaaf (bij mij zondag weer...) en die andere met de sketch is ook heel mooi! De ster springt eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Daphne,
    Je kaarten zien er echt weer zo gaaf uit. Echt super leuk. een feestje om te krijgen straks met de feestdagen.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke resultaten met het materiaal van de uitdaging !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaarten Daphne! Je hebt het baker's twine wel heel creatief gebruikt, leuk! Gezellig dat je weer meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een leuke, geslaagde kaart
    bedankt voor je deelname deze week,
    grtjs, Martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen