woensdag 15 april 2020

Miss you BERRY much.

Opeens is het een stuk frisser en komt meteen de zin in kaarten maken weer terug!
Bij De Egel is een leuke challenge, een sketch en daarbij fruit. 
Ik wilde graag meedoen.
Ik heb fruit stempels, dus moest ik alleen nog even verzinnen voor wie ik iets wilde maken. 
Dat idee kreeg ik via internet,  daar kwam ik namelijk een leuke woordspeling tegen en met bijpassende stempel ging ik aan de slag voor mijn zus.
Ik heb haar al weken niet gezien,  het is zó onwerkelijk. 
De grote basiskaart sneed ik met een nieuwe snijmal van Action.
 De aardbeien stempelde ik,  kleurde ze in met distress inkt en knipte ze uit.
Verhoogd, met foam,  op mijn kaart geplakt.
Ook op het label een aardbei,  die ik heel licht gekeurd heb.
 De tekst heb ik met behulp van een mal en een zwarte en rode fineliner gemaakt.
De grote brad komt uit mijn voorraad.
Bovenaan nog een mooie hartjes tak,  3 kleine hartjes,  gemaakt met een pons op mijn kaart, 2 houten vogeltjes en het rode lintje met strik maken het af.
Ik ga deze kaart morgen of vrijdag naar mijn zus brengen,  samen met een doosje aardbeien, vindt ze vast wel leuk/lekker😊.

Morgen ben ik er weer met de 2de uitdaging kerstkaart die ik verstuurde naar Mijn Moeder en Sarah.
Geniet van het zonnetje vandaag.
Challenge:
De Egel, #97, Sketch en Fruit.

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Daphne, de woordspeling is grappig. Mooi hoe je alles met elkaar gecombineerd hebt, die snijmal is leuk hè, ik heb hem ook ;-). Je zus wordt vast vrolijk van deze kaart en de aardbeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk al die challenges. Ik weet niet of ik fruit heb. Jouw kaartjes is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker fris en fruitig kaartje, dat zal opvrolijken en zeker met een doosje aardbeien erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die woordspeling ! Mooi gemaakt dit fruitig kaartje Daphne.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd is je kaart geworden!! En ik ben vandaag ook met die basismal van de Action bezig...wordt weer vervolgd.hihi,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een 'heerlijk' kaartje, erg leuk gemaakt voor je zus. Daar zal ze vast een zeker blij mee zijn.. en dan nog met een heerlijke bakje aardbeien erbij!!!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Daphne! De vorm en de tekst.. echt super! We moeten die lieve zussen maar eens goed verwennen hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne
    Wat leuk dit kaartje voor je zus, de woordspeling is grappig!
    Ik heb de kinderen en kleinkinderen, op Anne na, toch ook al bijna 7 weken nietgezien, het vreet er wel aan...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ja, daar houd jij van en ik ook! Zo gaaf! En je hebt een heel mooi kaartje gemaakt met onze sketch! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel. Lief dat je deze naar je zus gaat brengen met aardbeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuk kaartje Daphne, je zus zal er vast blij mee zijn zeker met een doosje lekkere aardbeien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, en de woordspeling top Daphne. Ze zal er blij zijn ook met de aardbeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Daphne en wat een elke woordspeling zeg. Ja het is lastig hè dat je de familie zo weinig ziet, het liefst wil je je familie een dikke knuffel geven . Maar de kaart zal zeker een goed gevoel bij je zus geven en een doosje aardbeien helemaal Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    wat een mooie kaart weer. Leuk die mallen van de action. De woordspeling vind ik echt top. Heel goed bedacht. Wat leuk al die challenges.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is erg mooi geworden, deze fruitige kaart voor je zus Daphne. Leuk om dat model stans te gebruiken en alle details heb je zo lief verwerkt vind ik, zoals o.a dat lintje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappige woordspeling. Daar houd ik van!
    Mooie frisse kaart.

    BeantwoordenVerwijderen