vrijdag 17 april 2020

Happy Birthday.

Goedemorgen allemaal.
Bedankt voor de reacties op mijn kerst uitdaging van gisteren.
Ik lees ze met veel plezier en ik ben,  vooral in deze tijd,  zó blij met jullie!!
Hou vol en..... blijf bloggen allemaal😊.

Morgen is de dochter van mijn vriendin jarig.
Ik maakte voor haar en kaart die ik morgen persoonlik ga brengen met wat lekkere cup cakes erbij.
 Ik gebruikte weer de sketch van De Egel
Die is zo leuk en zeer geschikt voor de grote snijmallen van Action.
Dit keer een andere basis gesneden
Het dp komt uit voorraad.
 Op het label een stempel van een heleboel cup cakes op een taart plateau.
Ik kleurde de stempel in met mijn nieuwe metallic waterverf.
Happy Birthday sneed ik uit met mijn BigShot.
De 17 zijn houten cijfertjes die ik een kleurtje gaf met distress inkt,  past het mooier bij het geheel.
 Op sommige cup cakes zitten kleine fruit-jes, die ik extra aandacht gaf door ze opvallender te kleuren en ze te voorzien van een laagje Glossy. 😁

Dan is het alweer (bijna) weekend.
De hond moet uit een de boodschappen moeten gedaan worden,  maar verder blijven wij maar weer braaf in huis (en tuin)
Fijn weekend en pas goed op jezelf.

Challenges:
2 Sisters., #38, Recept (kraft,  knopen,  randmal en houten cijfer)
De Egel, #97, Sketch en Fruit,  2de inzending.
4 Seasons,  #31 Bingo (cirkels,  verjaardag en groen)

24 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf verjaardagskaartje! Heel leuk gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super mooie kaart. Echt heel gaaf geworden. Daar zal ze vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen, ik herkende de sketch al. Super leuk weer!
    Daar zal ze happy mee zijn. Ben vanmorgen al vroeg naar de basisschool geweest..even mijn ruimtes nagelopen en kan er weer een weekje tegen. De bouwvakkers zijn op de andere helft van de school bezig..wordt helemaal vernieuwd. Dus die schoonmaak krijgen we het eerste weekeinde van mei te doen. Dus ipv van 5 uur te werken vandaag, nu een uurtje bezig geweest. Hopend komt alles weer goed over een tijdje.
    Een fijne dag, duik vanmiddag de tuin in met een boek.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, en als daar ook nog lekkere cupcake's bijkomen kan die zeker niet meer stuk.
    Geniet van het aankomende weekend, wij zijn ook blij met jou, heerlijk even een gezellig BLOG kletspraatje....
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne
    Leuk kaartje voor een jonge dame van 17, lief dat je cupcakes voor haar hebt en zo'n prachtig kaartje!
    Geniet van jullie vrije weekend asn het weertje zal het niet liggen....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Lief dat je de kaart met cupcakes erbij gaat brengen. Leuk voor een jarige in deze tijd.
    Herkenbaar dat blogjes en reacties lezen nu extra leuk is. Het geeft toch een gevoel van verbondenheid en nabijheid.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super geworden je kaart leuk al die mini cupcakes met fruit. Mijn dochter word morgen 28, eindelijk eens een verjaardag die ze thuis viert.
    Geniet van jullie weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een heel feestelijke kaart! Leuk dat je hem persoonlijk net wat cupcakes gaat brengen, dan voelt ze zich waarschijnlijk toch echt jarig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een gezellige kaart heb je gemaakt. Daar wordt je spontaan blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en mooie kleuren. Je hebt de afdrukjes mooi ingekleurd met je metallic verfjes.
    Samen met wat lekkere cupcakes (uit jullie eigen bakkerij of hebben jullie alleen brood?) is het een super leuk cadeautje.
    Geniet van het weekend en het mooie weer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Balen hoor als je je 17e verjaardag niet met je vrienden kunt vieren. Dit gezellige cupcake-kaartje maakt vast een boel goed, hij is superleuk en zeker met een echte cupcake erbij! Fijn weekend vast, in de tuin zitten met dit weer is geen straf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart! En zo leuk want ik herkende de stempel. Die heb ik ook op een sheet maar weet geen merk. Weet jij dat toevallig? OOk het papier is al oud maar nog zo leuk!
    Dank je wel voor je mooie bijdrage aan onze challenge bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke vrolijke verjaardagskaart Daphne. Ik zag inderdaad meteen aardbeien en kersjes op de cupcakes dus geslaagd voor de challenge bij De Egel. Dank je wel voor je tweede bijdrage. Fijn weekend :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tof kaartje, ik herken de cupcakes, ze liggen bij mij onderin de la maar zie hier wel dat ze nodig uit hun nestje moeten komen, ben nu toch aan het stempelen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Daphne,
    wat een gave kaart heb je gemaakt en wat heb je de challenges goed gecombineerd! Knap! Het is een gezellig kaartjes geworden met die cupcakes en dan komen er nog echte bij, begreep ik.
    Lekker genieten van je weekend, in huis en tuin. Ik mag werken zoals je aan de tijd kunt zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart, leuke mallen! Die stempel an de cupcakes heb ik zelf ook nog. Leuk met dat label! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke verjaardagskaart met cupcakes. Helemaal leuk dat de jarige er ook echte cupcakes bij ontvangt. Helemaal feest!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een gave kaart Daphne.

    Lekker kleurrijk en vrolijk en dan ook nog echte
    Cupcakes erbij. Mjammie

    Geniet van de zon en vrije weekend in je tuin.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke kaart Daphne, zoals altijd heb je weer heel erg op de details gelet en mooi afgewerkt. Het papier herken ik nog, vrolijke kleuren heeft dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook heel tof! Deze snijmal moet ik ook nog eens bovenhalen! Kadootje van jou 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart maakte je voor je vriendin!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk dat je ook de stansen van de Action gebruikt hebt. Lekker actief weer bezig. Dank je wel voor het meedoen met deze fruitige challenge, groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart. Ik gebruik deze mallen van de action ook graag.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuke kaart.
    Bedankt voor je deelname aan onze bingo Challenge bij 4- Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen