zondag 19 april 2020

Mannen kaart

Bij Lift Challenge zag ik zo'n leuke uitdaging, dat wilde ik wel eens proberen:
De uitdaging zit hem in de gedeeltelijke embossing van de achtergrond.....
Had ik nog nooit gedaan,  maar na een aantal mislukte pogingen had ik de goeie techniek te pakken. 
Wat een leuk resultaat. 
Daarna,  volgens uitdaging de kaart afgemaakt met reepjes Washi Tape.
Happy uitgesneden met mijn BigShot,  uit rood papier waar een héél klein glimmetje in zit.
Birthday gestempeld,  rechtstreeks op de kaart.
De kleine plak "pareltjes" maken het af.
Blauwe basis kaart past precies bij het blauw van de Washi Tape.
Deze kaart maakte ik gedeeltelijk in de tuin.
Ik kan natuurlijk niet alles wat ik nodig heb om kaarten te kunnen maken naar buiten slepen, maar mijn Washi tapejes en mijn haak koffertje kunnen wel mee.
Dan kan ik mooi wat "voorbereiding" voor een kaart doen.😊

Gisteren viel het, qua zon een beetje tegen.
Wij hebben wat klusjes gedaan in de tuin en aan het einde van de middag nog lekker even op ons terras gezeten. Ik had wel een vestje aan.
Vandaag geen plannen,  ik hoop dat de zon zich laat zien,  dan ga ik, weer met mijn haak koffertje naast mij,  niks doen,  alleen genieten!
Fijne zondag allemaal

Challenges:
Lift Challenge.

20 opmerkingen:

  1. Goedemorgen, een leuk kaartje is het geworden.
    Ja buiten freubelen is leuk, maar dan zul je zien dan heb je weer dit nodig en dan weer dat..ik vind dat zo vervelend. Heb gisteren ook meer binnen gezeten dan buiten..af en toe manlief helpen met opruimen, is een nieuwe garagedeur geplaatst. Zon komt nu wat door, en hopend dat we vanmiddag kunnen genieten in de achtertuin.
    Fijne dag vandaag, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk is je mannen kaart geworden met de zeker goed gelukte embossing en de vrolijke tapejes! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge! Geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel leuk en vrolijk geworden Daphne. Ik doe het heel graag gedeeltelijk embossen, alhoewel ik het de laatste tijd niet meer gedaan heb buiten een randje.
    Heerlijk als je kunt genieten van het freubelen in de tuin.
    Hier nog geen zon hopen wel dat hij zich wel laat zien.
    Vandaag mijn kerstkaart afmaken hopelijk gaat het beter dan gisteren dat ging niet zo goed.
    fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n kaartje wordt je toch vrolijk van, wat een mooie kleuren bij elkaar. Ik mis het toch wel hoor, het even een ochtendje bij elkaar zijn en ideeën opdoen maar oké het is niet anders. Je vorige kaart is ook leuk en de kaart voor Ar helemaal.
    Fijne dag vandaag en een kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne
    Mooi vrolijk kaartje, ik heb deze techniek nog nooit gedaan maar het is jou goed gelukt!
    Heerlijk he buitenzitten freubelen, kaart knutselen doe ik nooit buiten maar wel haken en lezen...vandaag is het weertje vriendelijker dan gisteren...ik heb de buitenkantvan de caravan gisteren gesopt...
    Vanmiddag gaan we naar Sarina en de kids, we gaan elkaar in de speeltuin ontmoeten op gepaste afstand, de kids gaan hun fietsvorderingen laten zien...we hebben elkaar al bijna 7 weken niet gezien...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje! Leuke opdracht,ik ben op het moment meer in de uitdagingen dan in de challenge. Hopelijk is het inderdaad iets warmer. Als we het terras kunnen gebruiken, geeft dat toch echt wat verademing. Anders zitten we precies altijd op elkaars schoot. Ik woon absoluut niet groot, dus elke extra meters zijn meer dan welkom! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe kun je nu met een haakkoffertje naast je niets doen?
    Mooi fris kaartje heb je gemaakt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die techniek om gedeeltelijk te embossen. Kun je het geheim verklappen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met de vrolijke washi-tapejes. Dat zijn van die klusjes die inderdaad buiten wel lukken.
    En buiten haken is altijd een goed idee!!
    Vandaag wordt het hier in het noorden genieten van het mooie weer vanachter het raam. Er staat een gemene koude wind waardoor het buiten echt te fris is. Helaas....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt voor de liftchallenge, hij is heel leuk geworden.
    Maar ehh, niks doen met een haakkoffertje naast je vind ik wel zonde.. ik zou gaan haken als ik jou was.. whahahaha, fijne zondag nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vrolijke kleurtjes washi-tape heb je gebruikt Daphne en zo te zien heb je keus genoeg hihi. Een mooie kaart hoor. Hier was het vandaag té fris om buiten te zitten, wel lekker om bezig te zijn in de tuin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou tape genoeg Daphne, je kaartje is prachtig gezellig dat je met ons meespeelt bij K&K.
    Hier kwam het zonnetje pas in de middag tevoorschijn.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat je zo weinig tape hebt nu er verschillende challenges lopen met washitape ;-]
    Hahahaha... het is een supermooie kaart. Goed gelukt dat embossen. Ik zie dat Hermien je bedankt, maar ik zie niet in je bericht dat je bij K&K meedoet.... of heb je hem al wel gelinkt? Dat kan natuurlijk, want ik kom niet via K&K hier...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihihi... ik denk dat Hermien zomaar aannam dat je bij ons meedoet. Maar dat ga je nog wel doen toch?

      Verwijderen
  13. Leuke kaart, en heerlijk he buiten knutselen, alleen dat heen en weer gesleep, honderd keer naar binnen om weer wat te halen...ach ja zo blijven we bezig.
    Vandaag hier net zoals gisteren weer een staal blauwe lucht en een grote gele zon...maar een flinke wind, dus niks geen geknutsel, want dan kunnen we het een aantal tuinen verderop gaan ophalen.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goed gelukt zeg, het is een leuke kaart! Deze techniek wil ik ook toch eens proberen, maar ik zit er een beetje tegenaan te hikken....gewoon maar eens gaan proberen toch? Als ik in de tuin zit, zit ik meestal te lezen, af en toe te haken. Voor kaarten iets doen lukt me niet, ik zou niet weten wat ik mee naar buiten moet nemen, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuk gemaakt.
    Je kaartje ziet er super uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed gelukt deze lift en in vrolijke kleurtjes gemaakt
    toch nog een vraag: gaat jou haakkoffertje overal mee naar toe? ik laat alles liggen als ik ga niksen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo leuk hoe jij je laat inspireren door challenges en dan vervolgens allerlei nieuwe technieken e.d. uitprobeert.
    Een stoere kaart is het geworden.
    Ik mag ook graag buiten freubelen, maar dat valt niet altijd mee met de wind ... ;-). Haken en breien lukt buiten gelukkig heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke vrolijke en frisse kaart heb je gemaakt!
    Zelf ga ik met dat mooie weer ook vaak buiten alvast kleuren o.i.d. Zo ben je toch lekker bezig met je hobby en kun je dat later idd afmaken. Jammer dat het de laatste dagen zo hard waait.
    Daphne, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is ook leuk geworden Daphne.. lekker vrolijk de tapejes...en ik had mijn liftkaart ook heerlijk buiten gemaakt, lekker is dat...

    BeantwoordenVerwijderen