dinsdag 9 juni 2020

Fee-tje voor Kanjer.

Dat ben ik alweer.
Vandaag laat ik een kaart zien die ik maakte voor een Kanjer die van sprookjes houdt:
 Ik zocht een leuke sketch op een gebruikte mijn nieuwe feeën mal.
De achtergrond maakte ik weer zelf, met de Ikea verf.
Dat matte ik op zilver.
Basiskaart is wit.
 De fee sneed ik uit hetzelfde papier als de achtergrond.
De vleugels (zilver) en het wolkje (lichtblauw dp) legde ik terug.
Ik had niet verwacht dat dit zo'n leuke mal zou zijn toen ik het kocht!
 Op de witte achtergrond van het fee-tje maakte ik nog wat "vlekjes" met de roze verf.
In het echt is de kleur van het roze nog feller, ik krijg het niet goed op de foto, maar dit is echt een hele opvallende kaart, het geeft bijna licht😉.

Dit was de 2de kaart van de serie die ik afgelopen weekend maakte.
Ik ben er donderdag weer, met een kerstkaart, want ook dat is weer gelukt😊
Challenges:
Sketch Sateuday, #613.
Carlin's Kaartenparadijs, #23, Scrappapier en Snijmal, 2de inzending.

18 opmerkingen:

  1. Hij is leuk! Ik ga spontaan nadenken wat ik zou willen wensen 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje Daphne,

    Fijn om hieronder te zien en te lezen dat je weer aan de knutsel bent.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sprookjeskaart met lekkere opvallende, vrolijke kleuren en mooie zilverkleurige details.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is inderdaad een heel leuk stansje! Mooie kaart heb je gemaakt. Leuk met oranje en roze! Is een gewaagde combinatie van kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie feeën kaart voor een kanjer, die gaat daar heel blij mee zijn. Mooi de zilveren vleugels. Je giraffen kaart is gaaf geworden.
    Jeetje Daphne, wat een toestand hebben jullie meegemaakt met de brand en wat een geluk hebben jullie gehad. Logisch dat alles een plekje moest krijgen, is enorm ingrijpend.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn zeg datje het plezier in freubelen weer terugkrijgt en je de rust weer kunt vinden. Mooie kaart maakte je. Tegelijkertijd heb ik ook even teruggescrold. Mooi geheel zeg. De happy kaart is ook erg leuk met die mooie felle kleurtjes verf. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer aan het knutselen bent. Dat betekent dat je weer rust in je lijf krijgt. Leuke kaarten zijn het weer geworden (had op de vorige niet gereageerd).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is erg leuk! Ja soms zou je de kaart door de pc willen laten zien he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje is het geworden Daphne! Soms is kleur op een foto zo moeilijk, herken het helemaal, haha, kaarten maken is erg leuk, maar op de foto zetten is soms een hele tweede hobby.. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die kanjer gaat hier heel blij mee zijn de kaart is Prachtig!!
    Verheug me weer een kerstkaart van je te zien. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk kaartje, Daphne!
    Dat feetje springt wat kleur betreft zo van het scherm
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Elfjes/ feetjes ik wist wel dat je er van houdt.
    Toffe kaart! Je bent weer helemaal terug! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker een leuke stans van jou fee. Geloof je er echt in of droom je er van?
    Je schrijft in je reactie, leuk de dame op de fiets die je boodschappen brengt,
    Het is echter veel erger, de eerste keer dat ze kwam had haar man net een nieuwe auto, een prachtige donkerrode Jaquar. Hij wilde even een proefrit met haar maken en gelijk heeft ze de boodschappen gedaan.
    Nog nooit hebben onze boodschappen in zo'n dure auto gezeten.
    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart.
    Ik vind jouw achtergrondjes met de Ikea-verf steeds zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een echte wenskaart. Leuk idee zo met die fee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart. Die achtergrondjes die je maakt zijn echt super leuk. En wat een leuke fee, Echt te schattig.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen