zondag 21 juni 2020

Van Harte Gefeliciteerd.

Bedankt voor al jullie leuke berichtjes steeds.
Ik word daar zo blij van.
Bloggen is een hobby op zich, maar wat heb ik er veel plezier in.
Gezellige contacten en elkaar inspireren,  heel leuk!!

Vandaag laat ik een kaart zien die ik maakte voor een jarige.
Tussen mijn voorraad vind ik soms ineens zulk leuk papier.
Ik heb veel papier,  dus af en toe maak ik even tijd om flink door mijn voorraad te neuzen.
Ik maakte een Schuif kaart!
Best even een werkje, waarbij je goed op moet letten waar en hoe je het schuifgedeelte maakt.
Maar het eind resultaat is zó leuk.
Ik hou van kaarten waar een verrassing in zit en zo'n schuifkaart is voor de ontvanger erg leuk. 
"Gefeliciteerd" stempelde ik met Versamark en maakte het zichtbaar met perfect pearl..... helaas werd dat op de witte achtergrond niet zo heel mooi waardoor de hele achtergrond en donkere gloed kreeg. 
Ach, het is wel handwerk zeggen we dan maar. 😉
Een bloemen toef met wat takjes in de hoek. 
Bloemen gemaakt met een pons met in het midden een glitter steentje. 
"Van Harte" maakte ik op dezelfde manier als Gefeliciteerd  en wordt zichtbaar als je aan de schuif trekt. 
De leeftijd van de jarige op de kaart maakt het altijd net iets persoonlijker, dus ook op deze kaart aanwezig. 

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen!
Zo langzaamaan komen we allemaal weer wat meer in beweging, maar blijf alsjeblieft goed opletten wat je doet en vooral,  BLIJF GEZOND!

Challenges:
Liftchallenge, #150, Schuif Kaart.
Alphabet Challenge., #F, Flora and Fauna.

24 opmerkingen:

  1. Wat een mooie schuifkaart heb je gemaakt, Daphne. Erg leuk gedaan.
    Fijne zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe schuifkaart!
    Icm de schets can Cheerful Sketches, helemaal niet ingewikkeld of moeilijk, kijk naar de kleuren, zijn gewoon een vierkant en een rechthoek onder het plaatje...
    Groetjes uit Holland
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, verrassend om nu eens niet een plaatje tevoorschijn te toveren, maar een tekst, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat en leuke kaart en wat nap dar schuifgedeelte! Ik zie ze wel eens voorbij komen en denk dan dat ga ik ook doen maar ik moet eerst een voorbeeldje ergens zoeken. Maar ik vind hem top geworden hoor! Super leuk papier ook! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schuifkaart is het en ja je hebt er weer extra werk van gemaakt maar het is onze hobby en daar genieten we dan zelf ook van hé.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne,
    wat een ontzettend leuke kaart. Krijg altijd super veel inspiratie van die leuke kaarten.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart weer.
    Ik merk dat ik nog steeds in de "voorzichtig" mode zit. Niet onnodig drukte opzoeken en lekker al lopend genieten van al het moois wat moeder natuur ons te bieden heeft.
    Ook voor jou geldt: blijf gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart. Mooi papier inderdaad. Herken ik nou helemaal niet zo'n grote papier voorraad..... ;-)
    De challenge van de liftchallenge staat ook nog op mijn lijstje ,maar ik moet eerst die dikkere tape gaan kopen. Het moet ergens zijn maar kan het niet vinden. Toch te veel spullen??
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zeker een kaart met een verrassing! Wat leuk zeg, dat het 'van harte' te voorschijn kan schuiven. Lijkt me ingewikkeld om te maken trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk he zo'n schuifkaart, Daphne!
    Heel mooi gemaakt en verrassend dat er ineens een paneeltje omhoog komt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan je schuifkaartje altijd leuk als er een verrassing in je kaart zit.
    Ik blijf nog heel voorzichtig, ga niet op bezoek en ontvang ook nog niemand.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk je schuifkaart! Ik moet er echt even voor gaan zitten! Jij doet het even! En hij is gaaf. Leuk met de leeftijd erop, altijd persoonlijk en geeft een kaart nog wat extra's. Ja zo langzaam mogen er meer dingen. Nog bedankt dat je Guus en kaart stuurde. Hij heeft alle gekregen kaartje in een doosje bewaard! Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja, soms weet je niet eens meer wat voor papier je nog in voorraad hebt hè..
    Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé Daphne, leuk dat je meedoet met de Liftchallenge. Het is idd een werkje, maar hartstikke leuk resultaat! Dank je wel voor je inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is je schuifkaartje mooi geworden, leuk patroon ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoihoi Daphne,

    Ja he wat is bloggen een fijne hobby. Je krijgt inspiratie maakt contacten en al het mee zit ook nog leuke berichtjes. Ik had nu even tijd over om te gluren bij je. Wat ben je lekker bezif, echt je flow weer terug.

    Mooi hoor..echt genieten bij je.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. pfftt wat een type fouten...geef gewoon me chromebook de schuld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een heel leuke liftkaart gemaakt, mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi vind ik deze kleurencombinatie Daph, dat groen met dat roze, prachtig.
    Goed gedaan meissie 😂 kus namt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie fleurige schuifkaart Daphne. Mooi dessin-papier. Ik gebruik perfect pearls inderdaad bij zwart/donker papier, dan lijkt het wel toveren ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een verrassing maakt een kaart extra leuk!
    Leuk hè, om elkaar te inspireren en gezellige berichtjes achter te laten en te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a lovely slider card. Love the colours. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a beautiful interactive card! I love the pull tab floral elements! Thanks so much for sharing this with us at the Alphabet Challenge "F" is for flora or fauna!
    Rachelle - DT : )

    BeantwoordenVerwijderen