dinsdag 16 juni 2020

Zelfde sketch, toch heel anders.

Vandaag nog een kaart die ik maakte met de sketch van De Egel
Dit keer gebruikte ik "nat" embossing voor de tekst en de vlinder.
Ik gebruikte disign papier wat ik vond tussen mijn voorraad.
Het heeft mooie regenboog strepen èn kleuren.
Ik combineerde het met licht geel en paars/lila.
 De vlinder stempelde ik met Versamark en heb het daarna met 3 verschillende kleuren embossing poeder bestrooid.
Ik sneed een middel en een grote vlinder uit een plakte die verhoogd op elkaar, dit geeft een mooi effect en wat diepe aan de kaart.
"Gefeliciteerd" stempelde ik ook met Versamark en bestrooide dat met paars embossing poeder.
3 Paars/lila plaksteentjes (op de foto lijkt de kleur anders dan in het echt) maken de kaart af.

Gisteren zag ik op het blog van DAK dat ik in de top 3 beland ben met Deze creatie.
Wat leuk!! Een top plaats is altijd weer een hele eer vind ik.
Fijne dag en tot gauw.


Challenges:
De Egel, #101, Sketch en Embossing (Nat), 2de inzending.
Carlin's Kaartenparadijs,  #23, Scrappapier en Snijmal,  3de inzending.
4SCB, #33, Alle kleuren van de regenboog, 3de inzending.

21 opmerkingen:

  1. Deze is ook al zo leuk. Mooie kleurtjes heb je gebruikt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Daphne en gefeliciteerd met je topper, dat geeft je een boost he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, vrolijke kaart! Heerlijk design papier! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk wat een vrolijke kaart, je hebt de challenge's leuk weten te combineren.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart met de sketch.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig lijnenspel door het dp. Ik vind je kaart heel mooi en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Echt super vrolijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een hele leuke Daph, er zit heel veel diepte in, mooi hoor.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In de top 3: mooi compliment voor jouw creaties. De kaart is prachtig. Duidelijk waarom jij een pluim verdiend.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk met deze vrolijke strepen en vlinder! Ik heb het werken met schetsen eigenlijk pas sinds kort ontdekt maar ga het steeds leuker vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie creatie weer, Daphne!
    Leuk dat je naar aanleiding van de sketch toch zoveel kanten uit kunt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijke kaart! Mooi met die vlinder bij al die leuke regenboogkleurtjes.
    Dat vind ik nou het leuke van een sketch, de basis is bij iedereen hetzelfde maar je ziet zo veel verschillende kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi die verschillende dessin-papiertjes Daphne, geeft een heel apart effect vind ik. Je vlinder is echt een blikvanger. Gefeliciteerd met je toppertje en dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje Daphne.
    Zo kleurrijk en staat leuk in de sketch.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke vrolijk gekleurde kaart heb je met de sketch gemaakt.
    En gefeliciteerd met je Topplaats.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat leuk! En weer heel anders. vond je de sketch ook zo leuk?
    En natuurlijk paars/lila ;-)
    Gefeliciteerd met je top 3 plek! Inderdaad altijd erg leuk om uitgekozen te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi..... dank je wel voor het meedoen bij de Egel! Vergat ik het bijna!

      Verwijderen
  17. Die Topplaats is ook zeer verdiend met alle mooie creaties die je maakt. Het is steeds een feestje om te zien wat het nu weer geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg tof!
    Dankjewel voor nog een deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk jou kaart. Ik heb echt op die strepen zitten kijken, het is volgens de sketch maar je hebt een heel apart verloop. Ze vergroot om beter te kunnen kijken. Apart he? Ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven en hoopt dat je begrijpt wat ik bedoel. Gefeliciteerd met jou topplaatsje, het is echt bijzonder als jou kaart wordt uitgekozen. Dank je wel voor je bijdrage aan de sketch challenge van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen