donderdag 25 juni 2020

Kerstkaart

De laatste tijd was ik druk met mijn blog.
Ik maakte veel kaarten, ik plaatste veel berichtjes en ik bracht veel bezoekjes bij iedereen.
Maar ineens is dat even weg, er zijn hier spannende, nieuwe,  leuke ontwikkelingen die even veel aandacht vragen, ik praat jullie binnenkort bij!

Vandaag een kerstkaart:
Deze had ik al gemaakt en lag dus klaar om op de foto te gaan.
Het disign papier en de kop van het hert komen uit een pakket wat ik kocht bij Action.
Het is een kompleet pakket, met papier, plaatjes en tekst stickers enzo.
Heel handig voor als je niet veel tijd hebt😉
 Het hert is héél donker, daarom heb ik er voor gekozen om rood bij deze kaart te gebruiken, anders wordt het zo somber.
Op het disign papier staan kleine sterren.
De hulstblaadjes met sterren als besjes passen daar dus mooi bij.
De tekst heb ik binnenin gestempeld want op de voorkant vond ik dat niet mooi.

Onze oudste vertrekt vandaag, met Lila, zijn hond, voor een vakantie.
Hij heeft de auto vol met spullen geladen en gaat gewoon rijden en kijken waar hij uitkomt.
Spannend hoor, vind ik dan hè😉.
Hij wil lekker wandelen en genieten van al het moois om hem heen.
Hij gaat regelmatig contact hebben met ons, dus wij genieten op afstand lekker mee!!
Loslaten....... zo noemen ze dat geloof ik😎
Challenges:
52 WTC, wekelijks kaart. 
CHNC, #495, Kerstkaart, optie Washitape, maar dat heb ik dus niet gebruikt.

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart..goed gedaan met dat rood.
    Nou we zijn reuze benieuwd wat voor nieuwe ontwikkelingen er aan de gang zijn, veel succes ermee.
    Ja zeker spannend wat je zoon gaat doen..en net deze dagen zo heel warm..goed de airco maar aan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele moi kerstkaart Daphne.
    niks erg even geen blogtijd, komt vanzelf weer wel.
    Succes met de nieuwe ontwikkelingen, en fijn dat de kids je wel op de hoogte houden, dan wordt het loslaten stukken makkelijker, vond ik dan.

    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kaart!
    Heel logisch dat je het spannend vind dat je zoon op vakantie gaat.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je kaart, vind het hert prachtig in deze donkere kleur. O ja loslaten moeilijk hoor vind ik dat. Spannend Daphne de nieuwe ontwikkelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt me wel nieuwsgierig Daphne hihi, spannend. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuk dat rood erbij. Knap van de oudste dat hij zo lekker op pad gaat samen met Lila, dat zal ook wel wennen zijn voor jullie.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt-52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi snel klaar kerstkaartje, Daphne!
    Ah, ik ben nu al nieuwsgierig welke plannetjes jullie hebben!
    Ja kleine kinderen worden groot en trekken hun eigen plan heel leuk dat jullie zoon met zijn hond op pad gaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart Daphne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi stoer kerstkaartje! Net als je stoere zoon die op avontuur gaat. Lijkt mij ook best spannend hoor, maar als hij goed contact houd is het ook wel heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje en ik vind dit hert ook mooi! Handig zo'n pakketje! Leuk hoor voor je zoon dat ie erop uit trekt. Op eigen benen staan, het hoort erbij!Voor moeder wat minder! Leuk dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart, en ja, een "vogel" die het nest verlaat, spannend ! Ik wens hem een leuke tijd, en ik zie jou al echt achterna kijken met de verrekijker. Voor een moeder is dat wel wat anders hé. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuke kaart. Wat leuk, een pakket van action. Ik mag voorlopig niks meer kopen want heb een heel spul aan mallen besteld voor kerstkaarten etc.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met dat leuke hert, Daphne. Bij mij gaat bloggen ook in vlagen of golven. Ben wel benieuwd naar je leuke ontwikkelingen...
    En spannend zo'n vakantie, maar het komt vast goed.
    Leuk dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook al is het een donker hert je hebt er mede door wat rood en wit een mooie kaart van gemaakt.
    Ik zou het ook eng vinden als één van mijn kinderen zo zonder vaste bestemming op reis zou gaan maar tegenwoordig is de jeugd toch wel heel zelfstandig dus het komt wel goed.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie sfeervolle kaart.
    Je maakt het weer ouderwets spannend voor ons, maar het is in ieder geval weer iets leuks.
    Dat je zoon zonder vaste bestemming op vakantie gaat is spannend, maar ik denk dat het helemaal goed komt, hij loopt niet in 7 sloten tegelijk. Gewoon lekker meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Grappig om met 30 graden een prachtige kerstkaart te bekijken. Aan de andere kant moet je op tijd beginnen om met kerst mooie kerstkaarten te kunnen versturen.
    Spannend om je zoon zo op pad te zien gaan. Hopelijk heeft hij het echt naar zijn zin en lukt het ook om alles (corona)veilig te doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart met hert. inderdaad wel minder somber met het rood op de kaart. Zeker spannend om je zoon uit te zwaaien nu hij alleen met zijn hond op de bonnefooi met vakantie is gegaan. Gelukkig kun je tegenwoordig makkelijker contact houden met het thuisfront.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je maakt ons wel heel nieuwsgierig met het begin van je berichtje. Ik houd je blog in de gaten.
    Mooie kerstkaart met die grote hertenkop. En dat rood er bij was zeker een goed idee.
    Tja, dat loslaten is soms lastig als ouders. Kun je nagaan hoe het was toen onze jongste op 18 jarige leeftijd van de kop van Drenthe naar Maastricht vertrok.
    We stoer dat jullie zoon alleen met hond op vakantie gaat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi je kerstkaartje Daphne dat zwart met rood is een prachtige combinatie..en spannend hoor dat je kinderen ff het oude nest verlaten...Ik ben nieuwgierig naar je spannend nieuwsje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Daphne.
    En 5 uur is idd wel érg vroeg. Maar vaak zit ik om 6 uur al wel te freubelen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie kerstkaart en wel spannend wat je nu weer te vertellen hebt. Ik ben heel benieuwd! En wat goed zeg dat Jesse samen met Lila op vakantie gaat. Enne.... wie ga jij het meest missen?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha, dat plaatje met je avatar... kon dat maar zo hè! Het gaat vast helemaal goed.
    Leuke kerstkaart, handig met zulke producten die weinig nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou, je maakt het spannend ...
    Dat loslaten is niet altijd makkelijk, hè?
    Leuke kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toffe kerstkaart, goed idee om er rood bij te verwerken.
    Zou het ook superspannend vinden als onze jongste (20, bijna 21) alleen op stap zou gaan... Maar die zou dat zo snel niet doen, eerder het type om met een groepje ergens te gaan waar hij kan fuiven...

    je maakt ons wel nieuwsgierig he...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen