zaterdag 6 juni 2020

Happy Birthday.

Na alle drukte, toestanden, rompslomp en geregel hier in huis denk ik dat we nu wel zo'n beetje in een rustiger vaarwater terecht zijn gekomen......
Mede door dit alles èn daarbij het mooie weer heb ik helemaal geen tijd gemaakt om in mijn knutsel kamertje te gaan zitten.
 Je@net was echter jarig en voor haar wilde ik persé een kaart maken, een NIEUWE, want in mijn voorraad had ik niks wat geschikt was voor haar.
Dus maakte ik deze kaart, in etappes (het kostte me 4 dagen, maar ik deed het met liefde):
Deze Happy mal won ik bij K&K.
Ik ben er héél erg blij mee.
Ik sneed de basis uit wit.
Daarop een fuchsia kleurige mat en daarop "disign" papier, wat ik zelf maakte met mijn verf van Ikea!!
Ik gebruikte alle kleuren.
Op een vel wit papier, met een sponsje, depte ik ze lekker door elkaar.
Zo'n mooi en vrolijk resultaat.
Ik sneed de basiskaart zo dat de kaart kan staan.
De bovenkant van de letters legde ik net over de vouwrand, zodat de kaart dubbel gesneden wordt.
Jeanet houdt van CAS kaarten, ze maakt zelf altijd hele mooie, ik bezoek haar blog graag.
Daarom op deze kaart niet teveel poespas.
Het woordje Birthday, 2 ballonnen en een klein blauw glittertje, maken de kaart af.
Doordat het heel kleurig is, is het al druk genoeg😉.
Tussen mijn enveloppen voorraad vond ik een envelop waar de kaart precies in past.
Ik stempelde nog even een taart plateau op de envelop, om het geheel echt af te maken.

Zoals ik al schreef gaat het hier steeds beter/goed met ons.
De brand heeft veel impact gehad op ons allemaal, maar ondertussen hebben we de draad weer wat opgepakt.
We praten nog regelmatig over "die dag", maar het is ook fijn om te merken dat het leven doorgaat en dat we steeds meer rust in ons lijf krijgen voor de "gewone" dingen.
Dat het nu ook slechter weer is helpt mij vooral om de zin in knutselen weer terug te krijgen.
Ik duik dit weekend mijn kamertje weer eens in, kijken wat er uit mijn handen komt.
Nogmaals: IEDEREEN heel erg bedankt voor de lieve berichtjes en kaarten die wij mochten ontvangen,  het heeft ons echt héél erg goed gedaan!!
Lekker even zitten, met een beentjes omhoog lukt ook weer zonder onrust in mijn lijf😉.

Challenges:
4SCB" #33, Alle kleuren van de regenboog. 
MHHC, #22, Geen disigner papier, 2de inzending. 

26 opmerkingen:

  1. Heel blij met deze super mooie verjaardagskaart, Daphne. Dank je wel!
    En wat fijn dat de rust in je lijf en in huis langzaam terug keert. Fijn weekend gewenst, geen mooi weer voorspeld dus lekker aan de freubel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige felicitatiekaart, Daphne!
    Mooie heldere kleurtjes!
    Wat fijn dat alles weer een beetje op de plaats is gevallen bij jullie!
    Ook fijn dat je weer met plezier kunt knutselen en hobbyen!
    Fijn werkend, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een beetje heel veel HAPPY is je wel gegund na alle toestanden... Wat een gave mal!
    Heerlijk dat je weer de rust vond om in je kamertje te zitten, het is er anders ook wel weer voor...
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doet me deugd Daphne om het te horen dat je ook weer met de beentje omhoog kunt zitten. Prachtig kaartje voor Jeanet. Veel hobby plezier.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het heeft tijd gekost maar dan heb je ook wat, een hele mooie kaart.
    Fijn om te lezen dat het een plekje begint te krijgen en de rust weer terug komt. Geniet van het knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt me inderdaad een hele impact zo'n brand! Kan me voorstellen dat je andere dingen aan je hoofd hebt gehad! Nu komt de moeheid eruit en lekker met de benen omhoog! Je kaartje vind ik top! Leuk gedaan met al die kleurtjes door elkaar! Heb ik ook gedaan en ik vind het er zo leuk en vrolijk uitzien! Heerlijk genieten van het knutselen is ook wat waard! een fijn weekeinde en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige verjaardagskaart. Zo lief om een persoonlijke kaart met zoveel zorg te maken. De jarige is er vast blij mee.
    Fijn dat je na al die narigheid nu weer zin krijgt in creatieve dingen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met deze lettermal Daphne.
    Bij mij is dat regelmatig dat ik een kaartje maak in etappes 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel feestelijke kaart met die kleurtjes!
    Fijn dat jullie wat meer rust krijgen, dat zullen jullie zo ontzettend nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele leuke kaart voor de verjaardag van Jeanet gemaakt. Leuke vrolijk gekleurde letters heb je met de verf gemaakt. En de bijpassende envelop maakt het compleet.
    Goed om te lezen dat jullie weer meer rust hebben gekregen en de draad weer wat op kunnen pakken.
    Ik hoop dat je dit weekend weer wat aan de knutsel komt en inspiratie daarvoor krijgt.
    Maar aan de kaart van Jeanet te zien komt dat met de inspiratie wel goed.
    Fijn weekend verder.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart is er uit je handen gekomen! En fijn dat je weer wat rust kunt vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat jullie weer langzaamaan de draad kunnen oppakken.
    En af en toe weer lekker knutselen werkt vast ook ontspannend.
    Mooi deze kaart! En doordat je de letters zo mooi kleurrijk hebt gemaakt hoeft er inderdaad verder niet zo veel meer bij.
    Ik heb gisteren toevallig ook een kaart gemaakt met zulke letters. Al was het bij mij de JARIG stans. Die komt later deze maand op mijn blog. Blijft dus nog even een verrassing.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart. Vooral het zelfgemaakte disign papier. Geweldig. Lekker vrolijk. Die happy mal vind ik echt super tof.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat fijn om te lezen dat het steeds een beetje beter met jullie gaat!
    Deze kaart vind ik erg gaaf. Niet te veel poespas en heel feestelijk. Tof zo'n snijmal. Kleine moeite, groots resultaat, lijkt mij met zo'n mal.
    Heb je net gemaild met het patroontje. Mooi weer voor vandaag ;-).
    Fijne dag en groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart en je designpapier is goed gelukt. Ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je een gaaf design-papier zelf gemaakt Daphne. De kleurtjes spatten van mijn scherm, heel vrolijk. Past ook goed bij het woord Happy vind ik. Een mooie fleurige kaart voor Jeanet. Fijn dat je merkt dat het met jullie allemaal goed gaat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed te horen dat het lukt de draad weer op te pakken en dat je erover blijft praten, dat is het beste medicijn! Een kaart op maat, supermooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Daph, wat een leuke kleuren.
    Leuke mal ook, mag ik hem een keer lenen?
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Daph mooi zo met die kleurtjes. Leuke mal ook, mag ik hem een keer lenen?
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super mooie kaart!
    Fijn dat je langzaamaan wat rust vind. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo allemaal, ik ben super opgewonden vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening hadden ontvangen van UNITED BANK OF AFRICA en toen besloot ik om een aanvraag in te dienen op basis van hun aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro dat ik op mijn eigen bankrekening had aangevraagd. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om zich aan te melden via hun e-mail: lapofunding960@gmail.com (WHATSAPP +1 (254) 354-4300)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een supergave kaart Daphne! Zo heerlijk vrolijk!
    Fijn dat jullie de draad weer langzaam kunnen oppakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk, vrolijk en feestelijk kaartje heb je gemaakt, erg tof!
    Dankjewel voor je deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
    En fijn dat het beter met je/jullie gaat!!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke, vrolijke kaart! Ik zou ook eens zo'n "letterkaart" moeten maken, ik vind die altijd zo leuk ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty
    Cock Fight

    BeantwoordenVerwijderen