vrijdag 26 juni 2020

Oeps.....

Bedankt voor de reacties op mijn vorige bericht.
Jesse heeft een goeie eerste dag gehad, hij heeft al een paar keer een app gestuurd met af en toe een foto van Lila. Die vermaken zich wel de komende tijd.
Het is een serieuze jongen (20 jaar, eigenlijk is het een man😉), die niet in 7 sloten tegelijk loopt. Ook is hij zich heel bewust van Corona en let goed op wat de regens zijn op de plek waar hij is. We hoeven ons eigenlijk geen zorgen te maken.....

Vandaag 2 kaartjes:
Witte basiskaart.
Het dp komt uit voorraad.
Er staan zonnetjes op, past dus helemaal bij het weer van nu.
Op de eerste kaart en schildpad.
Deze digi won ik vorig jaar bij Carlin's kaartenparadijs. Het is er 1 van Beccy's place.
Deze keer koos ik voor de al ingekleurde variant.
De kaart voorzien van 2 stukjes landkaart, gemat op groen.
Deze kaart is, hoe kan het ook anders, met Jesse meegegaan!!
De "oeps" stempelde ik met losse letters.
Binnenin de kaart een persoonlijke tekst, die aansluit bij de oeps........(het grote loslaten is begonnen, alleen weg, spannend,  enz. En Jesse heeft MIJN auto mee, nou, leuker dan, nu rijd ik dus voorlopig in zijn kleine oude autootje, dus daarvoor ook de oeps😂)
De 2de kaart heeft een slak.
Deze vond ik op internet en kleurde ik in met mijn alcohol stiften.
Ook de slak geeft een landkaart mee..... hij ging namelijk op weg naar een jarige blog vriendin, waarvan ik de verjaardag vergeten was, "OEPS"
Binnenin schreef ik een persoonlijke tekst. Iets van...... de slak kon het niet vinden hij had de landkaart nog wel bij zich, het ging niet zo snel, enz
De slak heeft wel een heel lief snoetje, dat  maakt een hoop goed😉
Het inkleuren van stempels en digi's vind ik lastig. Maar wel héél leuk om te doen, dus we blijven maar gewoon volhouden. 

Fijne zonnige dag allemaal. 
Ik heb alweer weekend en we gaan naar de camping. Lekker aan het water zitten. 
Het is fijn om daar te zijn, zeker met dit weer. Onze camping vrienden zijn er ook allemaal. We hebben erkaar lang niet gezien en zijn blij dat dat nu gaat gebeuren. We zullen elkaar niet knuffelen of gedag kussen, maar bijpraten op afstand kan ook!
Challenges: (Ik link de eerste kaart)
TSOT, Sketch.
K&K, Zomer bij K&K (dus: VAKANTIE!!! Vroeger zat mijn moeder altijd met een landkaart op schoot, naast mijn vader in de auto,  om hem de weg te wijzen😁.
Een landkaart hoort voor mij echt bij de zomer.
Beccy's place, Juni challenge.  Gebruikt en afbeelding van Beccy's place, de schildpad.
S4F, #169, Anything Goes.

26 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten met de schildpad en de slak!
    Veel plezier op de camping, lekker genieten...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk je kaarten! Zo leuk gemaakt. Heel veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee super leuke kaartjes met grappige digi's erop verwerkt. Bedankt voor je deelname bij K&K.
    Geniet ze op de camping.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele leuke vakantiekaarten Daphne. Grappig met die "reizende" digi's erop. Veel plezier op de camping.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, Daphne.
    En een fijn weekend gewenst, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk bedacht deze twee kaartjes, Daphne!
    Gebasserd op een landkaart, heel toepasselijk!
    Fijn dat met Jesse en Lila zogoed gaat, ik vind het knap van jullie allemaal!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja hele fijne tijd op de camping, zal fijn toeven zijn aan het water!
      Liefs Martha

      Verwijderen
  7. Wat vind ik deze kaartjes mooi gemaakt! de digi's op de landkaart zijn heel leuk.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn je kaartjes geweldig zeg!
    En fijn wat je verteld over je zoon..
    Onze dochter van 21 wil ook gaan reizen met de auto, hier dus ook mijn auto, en wel naar Italie ik vind het doodeng, zover rijden, samen met haar vriend.
    Ze zijn er nog niet helemaal over uit.
    Groetjes en geniet lekker aan het water.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daphne, daar zijn ze dan de kaartjes met de landkaart. Heel mooi voor deze gelegenheden.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K. De slak heb je heel mooi gekleurd trouwens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my gosh, Daphne, these are adorable! Love the map layers, and your critters are the cutest! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great cards Daphne, well done! I love that you've chosen slow animals for the characters, it makes me think of a lovely long holiday making sure you see all the sites along the way. The background for each card is awesome, I love the idea of using the maps. The sentiment flags look great too. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk deze kaartjes met de slak en de schildpad. Maar het idee met de landkaart vind ik echt super.
    Ik herken dat met het reizen met de auto van moeders. Maar jij kon gelukkig nog ruilen.....Onze oudste neemt komende week mijn auto mee naar Zeeland (Sluis) om daar als strandwacht aan het werk te gaan. Hij neemt ook onze vouwwagen mee. Maar omdat hij zelf nog geen auto heeft zit een ruil er voor ons niet in. Ik ben dus mijn eerste vakantieweek auto-loos. Vind ik niet erg hoor.....even echt onthaasten en alle achterstallige klusjes in huis aanpakken en lekker veel kaarten maken!
    Veel plezier op de camping!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze super deze kaartjes met de stukken landkaart er op! Veel plezier op de camping, het weer is heerlijk vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes! Atlassen en landkaarten hebben iets moois, vind ik. Mooi materiaal om mee te werken.
    Hopelijk heeft je zon een heel mooie reis.
    Veel plezier op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daphne, yes letting go is hard to do, but it must happen to allow Jesse to become his own man. Your card is wonderful! I love how you used our Try Stampin' on Tuesday sketch to create the travel themed card. Are you going to mail it to Jesse to remind him of the love waiting for him at home? Thank your for sharing your story and your creativity!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toffe kaarten met de landkaarten, je slak vind ik leuk ingekleurd, mooi kleurverloop in het slakkenhuisje.
    Geniet van je campingweekend! Hopelijk niet teveel regen, wij moesten gisternamiddag tijdens een fietstocht toch een paar keer wat schuilen...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoihoi Daphne,

    Ik zit met een glimlach je kaarten te bewonderen en je verhaal te lezen. Mijn lieve mem (=moeder) zei altijd kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen.....

    Je hebt je slak prachtig gekleurd, hoe meer je kleurt hoe makkelijker het wordt. Ik mag graag met water gedragen inkten werken. Copics en ik zijn geen vriendjes....

    Geniet van je dag

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kaart en helemaal voor mij ! Ik weet niet of je mijn mailtje gekregen hebt, Daphne, maar nogmaals hartstikke bedankt voor deze kaart met lief snoetje erbij ! A

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een grappige kaarten met de schildpad en slak en de landkaartstukjes... Ze ogen meteen zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke reiskaartjes! Hopelijk komen zowel Jesse als je auto weer heel terug ;-)


    BeantwoordenVerwijderen
  21. Two fun traveling cards. Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges blog. Irena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart met de schildpad en de schildpad, en wat een gaaf idee om landkaarten te gebruiken. Wat leuk dat je zoon op vakantie is, ja ze zijn al groot als ze 20 zijn, en je weet wel van je kind wat hij allemaal wel of niet doet....Ik hoop dat hij geniet van zijn vakantie. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee hele leuke kaarten. En fijn dat je zoon jullie op de hoogte houdt van zijn reis en hij en Lila het naar hun zin hebben.
    Fijne tijd op de camping.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart is prachtig! Kleintjes worden groot. Maar hij redt zich wel en hij had Lila bij zich.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen