woensdag 17 juni 2020

Kaarten op bestelling

Deze kaart maakte ik op bestelling van mijn schoonmoeder.
Ze appte met de vraag of ik tijd had om 2 kaartjes te maken, verder geen bijzondere wensen
Altijd leuk, zulke opdrachten, daar máák ik tijd voor.
Ik zocht een leuke sketch en begon aan kaart 1:
De grote vlinder stempelde ik, en tijdje gebeden al,  op een papier wat ik zelf gekleurd heb met mijn Ikea verf.
Daarna knipte mijn moeder het uit (bedankt mam!!).
Ik heb zelf niet veel geduld en mijn moeder doet het juist graag, dat uitknippen van stempel afdrukjes.
Uit een witte opleg heb ik een cirkel gesneden.
Daarna plakte ik het witte achtergrondje op een zwarte basis kaart.
De cirkel legde ik verhoogd met foam plakkertjes terug op zijn plek. 
De vlinder ook verhoogd opgepakt, dit heeft diepe, staat heel mooi.
Het cirkel heb ik voorzien van een kleurrijk randje.
De tekst en het hartje met kleine vlinder maakten de kaart af.

CAS kaarten maken vind ik best lastig om te maken. Ik moet mezelf steeds inhouden..... niet teveel toevoegen Daphne.
Maar dit keer vind ik het héél mooi gelukt.
De 2de kaart voor de bestelling zien jullie later.
Challenges:
CAS(E) this sketch,  #376, Sketch.
4 SCB, #33, Alle kleuren van de regenboog,  4de inzending.

16 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden! Gisteren ook bezig geweest met een afdruk van een stempel. Die moet ik nog inplannen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Echt super leuk. Lekker vrolijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bloemenkaart is dit, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat is leuk zo'n bestelling. Absoluut een blijk van waardering voor je werk&creaties!
    Machtig mooie vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg die kleurtjes opde kaart en schitterende vlinder, Daphne!
    CASkaartjes vind ik altijd moeilijk te maken!
    Het is jou goed gelukt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een CAS kaart moet rustig blijven, en daar ben je goed in geslaagd. Mooi gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Daphne, jij hebt lekker gezeten op je kamertje. bij mij kwam er wat tussen...lees je morgen. Voor ik op mijn kamer zat was het 1900 uur. Maar het lukte verrassend goed!
    Net als jouw kaart! Hij is zo mooi! Prachtige kleurtjes en fijn dat je moeder wil knippen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker bezig geweest met weer een erg leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig je CAS kaartje echt super en de vlinder zo mooi uitgeknipt door je moeder. CAS kaarten maakt ik nu weer heel graag. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart en met de foamplakkers krijgt het inderdaad een mooie diepte.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart!
    Juist mooi (vind ik) om niet te veel toe te voegen. Is je goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Die vlinder spat er echt van af! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje heb je gemaakt, erg tof met de mooie vlinder!
    Dankjewel voor nog een deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. deze vlinder is erg vrolijk en kleurrijk. Daar werd iemand vast heel blij om !

    BeantwoordenVerwijderen