zondag 14 juni 2020

Zachte regenboog kleuren.

Dit is de laatste van de 5 kaarten die ik vorig weekend gemaakt heb.
Ik maakte de kaart voor een Kanjer die jarig is een van Unicorn houdt. 
De basis sneed ik uit wit, met mijn nieuwe mal van Action. 
Daarop een licht groene mat, die ik met een hartjes embossing bewerkt heb. 
Nagenoeg dezelfde vorm hartjes als die op het roze dp staan!
De kaart afgemaakt met mooie verschillende disign papiertjes.
De groene strook bovenop maakte ik zelf, met 3D paint.
Deze verf geeft een mooie glans, op de foto niet goed te zien, maar het past echt mooi bij het geheel.
Het plaatje komt uit een boek van Action.
Het is zo'n "uitdruk" boek, met kant en klare plaatjes erin, op z'n tijd heel handig om te gebruiken😉
Ik heb wat glitter lijm op de Unicorn Hoorn gedaan.
Het plaatje op zilver geplakt en dat met een randje eromheen uitgeknipt.
Happy Birthday uitgesneden uit hetzelfde zilver.
Nog 2 glitter steentjes en de kaart is klaar!

Wij zijn gisteren voor het eerst sinds de corona uitbraak weer even bij vrienden op bezoek geweest.
Het was mooi weer, dus we zaten in de tuin aan hun hele grote tafel.
We hadden ze al héél lang niet gezien en het voelde goed om even gezellig bij te praten.
Fijne zondag, ik hoop dat het mooi weer blijft.
Challenges:
De Egel, #101, Sketch en Embossing. (Droog)
4SCB, #33, Alle kleuren van de regenboog,  2de inzending.

17 opmerkingen:

  1. Leuk dit unicornkaartje, Daphne!
    Handig zijn die paperbloks van de Action he!
    Fijn dat jullie bij je vrienden zijn geweest, gezellig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze unicorn kaart. Daar heb je vast en zeker iemand blij mee gemaakt.
    Af en toe een bezoekje moet weer kunnen volgens mij. En in de tuin helemaal. Fijn hoor!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zoet kaartje, daar smult de ontvanger vast van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart. De kleurtjes zijn echt super leuk gekozen. Dat randje om de kaart is ook mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart in die lieve zoete kleurtjes Daphne. Ik houd hier wel van. De sketch van de Egel is duidelijk herkenbaar en die geëmboste achtergrond geeft er net wat extra's aan vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijk kaartje, leuke schets, hier is het mooi weer om in de tuin te zitten en niet te warm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige in deze zachte kleurtjes.
    Mooie schets ook.

    Fijn dat je genoten hebt bij vrienden. Geniet van het weer.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart voor de kanjer.
    Leuk om de regenboogkleurtjes in pastel te zien, is weer eens wat anders.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart in die zachte kleurtjes, Daphne. En een eenhoornhoorn met glitters gaat vast helemaal in de smaak vallen bij de jarige kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje in pastel kleuren Daphne. Hier is het niet droog gebleven we waren zelfs op het nieuws omdat de straten hier in Weert blank stonden.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk en vrolijk kaartje weer!
    Dankjewel voor nog een deelname aan onze regenboog-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart is het geworden.
    Dat is zeker leuk weer op bezoek, voelt gek ineens he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat vind ik een mooie kleurencombinatie! Vorige week viel me op dat in de tuin groen en paars zo mooi staan. en dit lichtgroen en roze is de afgezwakte vorm...
    PRachtige kaart weer, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve kleuren heeft deze kaart! Leuk gedaan.
    Fijn zo'n bezoekje. Toevallig deden wij gisteren hetzelfde. Ook een bezoekje aan vrienden die we al heeeeel lang niet meer in het echt gezien hadden (wel via Face-Time ;-)). Wat waardevol zo'n echt bezoekje.
    Fijne week gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart in mooie en zachte kleuren.Dank je wel voor je bijdrage aan de sketch challenge van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen