maandag 12 oktober 2020

Alweer 21

Bedankt voor de leuke reactie en felicitaties op mijn vorige bericht!! Leuk ook om te lezen dat sommige van jullie Isala (goed) kennen. Binnenkort behoor ik ook tot deze groep, want ik ga werken op verschillende afdelingen, dus door het hele ziekenhuis. 

Gisteren heb ik even lekker in mijn knutsel kamertje gezeten. De onrust die ik vorige week had is bijna weg...... er komt weer iets uit mijn handen!!😁

Onze oudste zoon wordt morgen 21 en daar maakte ik 2 kaarten voor.  Ja je leest het goed,  TWEE!!!!

Voor de eerste kaart gebruikte ik mooie herfst kleurtjes. 
Een leuke sketch opgezocht en de kaart was zelfs zo klaar!
Van ♥️e mag natuurlijk niet ontbreken als je 21 wordt. 
Verder valt er niet veel over te vertellen. 
Morgen laat ik de andere kaart zien die ik maakte voor Jesse. 

En paar berichtjes geleden vertelde ik dat wij een nieuw bank hebben gekocht. 
Zaterdag is deze geleverd. De bank komt van Ikea en we moesten het zelf in elkaar zetten...... Ik zag daar best een beetje tegenop, maar echt waar, mijn man en ik zijn er maar 2,5 uur mee bezig geweest,  inclusief alle dozen opruimen en de oude bank uit de kamer halen!!
Willen jullie een foto zien?
Zo was het eerst:
En zó is het nu:
Zie je die gekke Lila☺, die heeft zich de voetenbankjes toegeëigend😂.
Ons gezin wordt steeds groter, met aanhang die meekomt,  dus we zijn heel blij met de grote bank met veel zitplaatsen!! 
De kussens kocht ik samen met de vriendin van Mylo, was heel gezellig!!
Challenges:
Sketch Saturday, #631, Sketch.
PP, #512, Color Challenge. 

26 opmerkingen:

  1. Het ziet er heel gezellig uit Daph. Leuk al die kussentjes en die gekke Lila erbij. Zodra het kan komen we ff kijken hoor. En die kaart voor Jesse is heel leuk!! Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaart voor je zoon en van harte gefeliciteerd en een fijne dag vandaag toegewenst.
    Dat is wel een mooie bank, lekker veel ruimte!! Hahaha jullie hond geweldig, wilde gewoon op de foto. Vind dit voetenbanken wel gaaf ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst gefeliciteerd met Jesse en wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt.
    Mooie bank en wat staat dat gezellig met al die fleurige kussentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast van harte met jullie zoon, Daphne!
    Mooie kaart heb je gemaakt,
    Ziet er gezellig uit zon mooie nieuwe bank!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 22 okt mag ik weer naar het Isala in Zwolle. Ik ben zeer te spreken over het ziekenhuis i.v.m. Sint Jansdal in Harderwijk ( wat voor mij veel dichterbij is)

    Van harte gefeliciteerd! Geweldig kaart!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd met je oudste. Leuke kaart maakte je voor hem.
    Mooie bank, het ziet er geel gezellig uit zo met al die kussens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd alvast met Jesse, en wat een ruime bank!
    Prachtig kaartje voor je zoon.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je jarige zoon.
    Een heel mooi kaartje voor hem.
    En wat zitten jullie weer mooi in het nieuw.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan. Soms is het lastig keuzes maken maar als je je hart volgt is dat vaak het beste. Wat voor werkzaamheden ga je precies doen als service-assistent?
    Mooie kaart maakte je voor jullie oudste. Ik herken de sketch. Maakte er vandaag ook een kaart mee.
    Ik kan je uit ervaring zeggen dat de nieuwe bank erg lekker zit. Mijn vriendin heeft dezelfde en daar heb ik al heel wat uurtjes op doorgebracht. Ziet er gezellig uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je zoon! Een leuk kaartje wat je voor hem gemaakt hebt. Ik vind het best lastig om voor mijn bijna volwassen jongens kaartjes te maken, ze mogen natuurlijk niet te kinderachtig zijn. Deze is in ieder geval perfect! Je bank ziet er ook supergezellig uit, nu nog een foto met alle kids en aanhang er op! (moest wel lachen om gekke Lila die mooi poseert op de hockers ha ha, onze Nuts zou precies hetzelfde doen denk ik!)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alvast gefeliciteerd met je zoon! Wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt.
    Mooie bank hebben jullie gekocht! Met aanhang erbij heb je wel zo'n grote bank nodig en als iedereen weg is kan je er zelf heerlijk languit op gaan liggen ;)..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi het kaartje voor je jarige zoon daphne...en ja 21 is een speciale leeftijd, vroeger werd je dan volwassen beschouwd...gefeliciteerd met zijn verjaardag...
    en je heb een prachtige bank gekocht en heel handig van jullie op die zelf zo netjes in elkaar te zetten...
    Leuke foto met die lieve viervoeter als eye catcher
    En ook nog de felicitaties voor je nieuwe uitdaging in het ziekenhuis...leuk dat ze je alsnog hebben gevraagd voor die baan...SUCCES ermee!!!
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie leeftijd 21 jaar Daphne....feliciteer ik je morgen als je de andere kaart laat zien...deze is erg leuk,mooi papier en leuke sketch.
    Nou dat ziet er toppie uit bij jullie,handig dus zoveel zitplekken. En dan die gekke Lila.....wat een knapperd is het! Fijne avond en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wonderful birthday card! I love how you used the upper left element for letters! Very clever and colorful. Thank you for playing along with us at Sketch Saturday this week.
    - Dena J.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je zoon, en inderdaad een toepasselijke kaart voor hem. Mooie bankstel hebben jullie gekocht en de kussentjes erbij doen het goed. Jou gezin wordt groter, bij ons ook wel, maar ze zijn op 1 na het huis uit dus voor dagelijks gebruik wordt het bij ons juist minder. En daar gaan wij nu op inrichten. We kiezen dan echt voor de ruimte. Zo is dat bij iedereen verschillend, bij jullie misschien over 10 jaar ook wel haha. Maar voor nu er lekker van genieten. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met de 21ste verjaardag van jullie oudste zoon. Leuke kaart heb je voor hem gemaakt.
    En jullie zithoek ziet er gezellig uit. Jullie hond denkt er ook zo over zonte zien. En er kunnen lekker veel mensen een zitplaats vinden op de nieuwe bank.
    Handig!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige bank, veel plaats en oogt heel wat gezelliger! Proficiat aan de jarige en succes met uw nieuwe uitdaging!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met de jarige!!!
    wat een leuk kaartje heerlijk he die herfstkleurtjes.
    En dat is toch gezellig geworden , heerlijk zo'n hoekbank om met de hele familie erop te zitten.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte Daphne, met Jesse! Al 21, sjonge...daar hoort zeker een kaart bij en hij is heel gaaf.
    De bank ziet er zelfs zonder personen al gezellig uit. En jullie zijn natuurlijk een goed team. Die Lila heeft het goed bekeken, hihihi..
    Heel fijne dag gewenst. En oh ja, het was geen stage van mij. Vroeger werd je aangenomen als werknemer die een opleiding deed. Volgend mij hebben ze dat in de Isala nu nog. Bij mij was het zo dat je dan een x aantal maanden op een afdeling werkte en dan had je twee keer 1 week school en kreeg je les van artsen. Na ongeveer 4 maanden ging je dan naar een andere afdeling. Ik heb er gewerkt van juli 1983 tot oktober 85.
    Op Neuro, gyn/kraam, urologie/mondheelkunde, chirurgie/pl. chirurgie en de klasse afdeling. Die bestaat niet meer. Dat was een afdeling voor de particulier verzekerden, de ziekenfond patiënten lagen niet op die afdeling. Raar he? Maar de opleiding was zoveel diepgaander dan wat daarna volgde.. ik schrok echt toen ik zelf les ging geven op het MBO. De opleiding tot verpleegkundige heette: Inservice-opleiding. Opleidingsziekenhuizen hadden ook allemaal een zustersflat, waar je dus kon wonen...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart. En van harte gefeliciteerd. Ohhh. Die bank is echt super mooi. Gaaf hoor. Gekke lila.
    Fijne avond.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very nice card! Thank you for playing at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog van harte gefeliciteerd! Leuke kaart maakte je voor je zoon.
    De bank is erg mooi. Gezellige kussens zochten jullie samen uit. Fijn zo'n royaal formaat bank. Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a neat birthday card! I love how you personalized it with the letters on the left. I also like how "21" takes center stage! Thank you for playing in my color challenge at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a great card with fun personalisation too. Thanks for playing along with our colour challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi voor je zoon.
    Wat een geweldig leuk zitplekken! X

    BeantwoordenVerwijderen