donderdag 22 oktober 2020

Alweer een CAS kaart.

 Vandaag nog een kaartje!

Deze kaart had ik ingeplant voor morgen, maar ik zie nu dat de challenge waaraan ik mee wil doen vandaag afloopt, dus dan nu maar en morgen niks😉.

Een CAS kaart, alweer.
Ik vind ze altijd erg mooi, maar oh zo lastig om te maken!!
De kracht zit hem vooral in het weg laten,  maar dat vind ik nou juist zo moeilijk😉.
Maar een sketch helpt mij goed op weg en als ik dat dan kan combineren met een andere Challenges lukt het wel 
Bij zo'n CAS kaart vallen de kleinste foutjes wel goed op..... zo had ik bij deze kaart de tekst op het strookje washi-tape gestempeld, maar dat was niet mooi geworden.
Daar blijf ik me dan aan storen!!
Oplossing...... en klein strookje wit, met zelfde tekst en dat verhoogd over de mislukte tekst geplakt. 
Gewoon voor de leuk de binnenkant ook nog gezellig gemaakt🥰
Ga ik nu echt werken...... ik heb "late dienst", haha,  voor mij een kompleet nieuwe uitdrukking😉.

Challenges:
CAS(E) this sketch,  #394, Sketch. 
CAS on Friday, #191, Plaid.
The Sketchy Challenges, #167, Alles mag,  2de inzending. 


19 opmerkingen:

  1. Hoi Daphne,

    Nou ik vind je CAS-kaart mooi, zoals je weet mag ik ze graag maken en ja ze lijken soms makkelijk hahaha. Foutjes kennen we niet;) Het is handgemaakt dus........

    Werk ze en groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt Daphne. Ik heb dat ook wel eens dat een kaartje nog niet naar mijn zin is. Met een kleine aanpassing ziet het er dan beter uit.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Daphne, je hebt het super goed gemaakt. En ik vind het heerlijk om CAS te maken, de omgedraaide wereld bij jou en mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Daph en je bent weer een echt kind van het moeder. Dat doe ik dus ook als een tekststempel niet helemaal is gelukt.
    Werk ze en kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie CAS kaart, erg goed gelukt hoor! Hahaha, dat heb ik ook regelmatig, kleine schoonheidsfoutjes noem ik ze maar, je hebt het goed opgelost. Vaak is het ook nog zo dat als je niets zegt, andere mensen het geeneens zien.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gelukt je kaart. Echt heel erg mooi. Succes met je late dienst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sluit me helemaal aan bij Ina. Foutjes bestaan niet op een handgemaakte kaart. Het was gewoon een "ongelukje".
    Je CAS kaart is goed gelukt.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed gelukt dit Caskaartje, Daphne,
    Ik heb er net als moeite mee om te maken!
    Maar deze is supermooi!
    Werkze vanavond!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie CAS kaart Daphne. Lief die hartjes-stans en de binnenkant is ook een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie CAS kaart. En wat een contrast met je kerstkaart uit je vorige post. Maar ook die is mooi.
    Volgens mij is jouw weekend ondertussen begonnen. Geniet er van!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart Daphne! Maar idd CAS daar heb ik ook moeite mee. En hahaha ik deze week ook gezien dat ik kaartjes ingepland had en de challeges al voorbij was..Er komt ook zoveel voorbij en dan moest ik schuiven, maar goed de kaartjes laat ik wel staan op mijn blog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed opgelost met het witte strookje.
    De binnenkant is ook mooi.
    Leuk om de eerste ervaringen op je nieuwe werkplek te lezen.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is erg mooi geworden! En dat met de tekst heb je mooi opgelost :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik houd wel van een goede CAS kaart. Deze is prachtig in deze zachte kleuren en ook de binnenkant niet vergeten, dat maakt een kaartje altijd extra luxe vind ik. Succes met je late dienst!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prima kaart, handig model al je een snelle kaart nodig hebt
    de tekst opnieuw doen moet ik ook regelmatig . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi, zachte kleurtjes en wat tape. Geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen