donderdag 22 oktober 2020

Kerstkaart

 Vandaag laat ik weer een kerstkaart zien:

Ik gebruikte de sketch van Miranda die te zien was bij De Egel, maar de challenge is al afgelopen, dus mijn kaart kan ik daar niet meer linken.  
Ik weet niet goed of ik dat jammer vind of niet,  want om heel eerlijk te zijn vind ik dit best een drukke kaart, misschien wel TE druk🤔
Het plaatje komt uit een 3D boek,  ik gebruikte alleen het laatste plaatje. Het achtergrond papier komt uit een blok van Action. 
Omdat ik de voorkant zo druk vind heb ik de tekst binnenin gestempeld. 
Verder valt er niet veel over te vertellen 😄.

Dinsdag en gisteren heb ik heerlijk gewerkt.
Omdat ik in een "flex-poule" ga werken (op verschillende afdelingen) word ik steeds ingewerkt door iemand anders.  Dat is fijn, want iedereen heeft zijn eigen werkwijze en op deze manier kan ik het beste voor mezelf eruit halen. 
Vandaag nog en lange dag en dan begint mijn weekend alweer. 
Challenges:

52 WTC, Weekelijkse kaart. 

CHNC, #512, Alles mag, als het maar Kerst is. 

18 opmerkingen:

  1. De kaart is inderdaad druk, maar het heeft wel wat.
    Geniet van je weekend!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje...en ja misschien wel wat druk, maar niet TE druk hoor ... kan gebeuren hè dat het zo uitvalt. heel herkenbaar
    en veel plezier met je werk...mooi plaatje van een uitgeputte Daphne.;-))

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaart, wel druk, maar toch erg leuk hoor. Soms gaan die challenges wel erg snel voorbij, ik ben ook geregeld te laat, helaas.
    Je afbeelding van jezelf op die stapel vaat vind ik om te gieren! Rust lekker uit, zou ik zeggen.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt Daphne! Veel succes op je werk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Daphne! Succes vandaag op je werk en daarna lekker genieten van je weekend! Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart Daphne. Hij is echt heel mooi. Succes op je werk en geniet van het weekend daarna

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad druk maar toch ook mooi hoor!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Naar mijn smaak ook iets te druk maar soms pakt iets anders uit dan je het in je hoofd hebt. Wel leuk dat je mijn sketch gebruikt hebt :). Fijn dat je het naar je zin hebt in je nieuwe baan Daphne en in het weekend lekker uitrusten.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, een beetje druk maar toch leuk joh als je zo iets krijgt in de meest tijd.
    Ik moet altijd zo lachen om jouw avatars (zo heten die plaatjes toch?) Ik zie jou er echt in terug.
    😂😂 Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Daphne. Persoonlijk vind ik hem ook iets te druk, maar er zijn natuurlijk ook veel mensen die hier gek op zijn toch? Ik herken de sketch wel, heb hem zelf ook gemaakt. Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk, je klinkt ook enthousiast!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is inderdaad een druk kaartje mar ik vind dat niet zo erg! Heb ik ook vaak wel! Er is dan wel een heleboel op te zien! Ik vind het een leuk kaartje en je plaatje is een leuke! en leuk dat ie wel mee kan doen met 52WTC.(haha) Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, een drukke maar wel heel mooie kaart ! Leuk dat het goed gaat met je werk, geniet van je weekend ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad wel een beetje druk Daphne....maar sommige mensen houden daar juist van en dan is diteen perfect kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, ik heb ook de sketch van Miranda gebruikt en deze is dus al voorbij en ik moest hem nog laten zien...oeps foutje..hahah
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaartje is erg leuk geworden, mooi
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik hoop dat je 's avonds niet zo bekaf bent als je avatar verbeeldt...
    leuke kerstkaart, voor mij wat druk, maar door te variëren in stijlen, kleuren, ... heb je voor elk wat wils!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super als je het naar je zin hebt op je werk !
    Je kaart is echt Kerst , leuk !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen