zondag 4 oktober 2020

Gezellige polonaise

Het knutselen gaat moeizaam op dit moment. 

De kaartjes komen echt uit mijn tenen, het lukt allemaal nog net zo lekker. Mijn hoofd zit te vol!. We zijn druk in huis, hebben een nieuwe bank gekocht en willen (moeten) wat veranderen..... van het 1 komt het ander, kennen jullie dat?

De  tv een andere plek gegeven, bench van Lila verplaatst, nieuwe kast in de kamer dus maar  meteen opruimen, herinrichten en ontspullen. Zucht, ik wordt er moe van en blij tegelijk😊

Dit kaartje maakte ik vanmiddag,  met een leuke sketch ging ik aan de slag, moest lukken, maar het ging echt moeizaam. 

Het plaatje komt uit een boek van Action, ik werd er zelf helemaal blij van, daarmee kon ik vast en vrolijke kaart maken. 
Ik gebruikte mooie herfst kleurtjes.
De kadootjes heb ik gerecycled, die komen van een kaart die onze middelste zoon voor zijn verjaardag kreeg. 
Er zitten mooie zilver kleurige strikjes om de kadootjes geknoopt..... 
Dus plakte ik op de vlaggetjes "HOERA", gemaakt met zilver kleurige lettertjes. 
De tekst "een jaartje erbij" is een stempel. 

Morgen mag ik weer werken. 
Dan komt er van knutselen ook weinig.
Ach, ik kom vanzelf wel weer ik de juiste flow terecht. Ik neem het maar zoals het komt.
Tot mijn blijdschap zag ik dat ik in de top 3 ben beland bij Carlin's Kaartenparadijs. Met Deze kaart!
Voor de maand November mag ik daar disigner zijn, dát is natuurlijk wel heel erg leuk!

Challeges:
Sketch Saturday , #630, Sketch.
DCL,,#334, Dieren uit het bos.
Alphabet Challengeblog, Anything beginning with a M, Mouse.

28 opmerkingen:

  1. Inderdaad maar even nemen zoals het komt Daphne, geforceerd knutselen is niet leuk dus niet doen. Dat van dat herinrichten herken ik wel hoor, daar kan ik dan mee bezig blijven hihi.
    Je kaart is een leukerd en echt een heel vrolijk plaatje. Leuke sketch ook. Gefeliciteerd met je topper, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar toch een super leuke en gezellige kaart, Daphne. Al moest het dan vanuit je tenen komen ;o)
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi vrolijk kaartje Daphne. Nog proficiat met je topplaatsje bij ons blog.
    Een heel karwei waar jullie mee bezig zijn maar als je klaar bent kan je er lekker van genieten.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is heel feestelijk met het superleuke plaatje, de slingers en de cadeautjes. Zolang je plezier beleeft aan get knutselen is het prima, maar als je het er uit moet persen vergaat de zin. Die komt heus wel weer terug. Succes met schuiven en ruimen en gefeliciteerd met je top 3 plekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart met deze schattige bosdieren Daphne.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Dutch Card Lovers.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk verjaardagskaartje is dit Daphne...zo een leuk plaatje met die vrolijke diertjes
    en succes met het restylen van jullie kamer..
    gewoon doen wat je denkt dat het voornaamste is...en af en toe een time out... dat maakt je hoofd een beetje leeg...
    gefeliciteerd met je toppertje erg leuk voor je... geniet ervan!!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje Daphne, uit eindelijk komt alles weer goed.
    Gefeliciteerd met je toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is één vrolijke Herfstboel!
    Heel leuk hoe je alles combineert.
    Hier ook behangen, wat een werk. Behangen ging snel maar de draden voor computer, tv enz, enz wegwerken. Dat heeft ons 2 dagen gekost.
    Ik snap wat je bedoelt met van het één komt het ander:)
    Nu hoofd leeg maken en lekker op tijd naar bed.
    Komt vanzelf weer goed Daphne, en pas goed op jezelf.
    Gefeliciteerd met je toppertje!
    Lieve groetjes Crealientje en dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke gezellige kaart! Ohh ik herken het helemaal wat je schrijft, bij mij begint het nu weer wat op gang te komen. Soms ben je ook gewoon met andere dingen bezig en ook in je hoofd, het komt vast weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja hoor, zo herkenbaar, het lukt mij nou ook niet echt met de verbouwing. En dan heb ik last van alles wat er overal ligt, het gevoel dat alles op zijn kop staat. En inderdaad dit gaat over.
    Jou kaart is mooi geworden en daar mag je blij om zijn, en die momentjes zijn er zeker ook weer genoeg groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het werd een vrolijke kaart. Ik had deze week een echte Knutselflow, heerlijk. Vandaag wou ik het verderzetten maar ik was begonnen met foto's sorteren op mijn gsm en dan kom je vanalles tegen en de dag ging zomaar voorbij. Ik maakte ook wel soep en deed de was, maar niks tastbaar en dan voelt de dag zo leeg aan. Nou, het is ook altijd wat. Morgen een nieuwe dag en een nieuwe week. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute scene, colors, images. Love it. Thanks for sharing over at Alphabet challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou aan je kaartje is het niet te zien Daphne want die is erg leuk.
    Het is ook een vreemde tijd waarin we leven en we duiken ook meteen de herfst in wat soms ook niet meewerkt. Probeer het gewoon te nemen zoals het komt meid,ertegen in gaan heeft geen zin. Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha wat een gedoe he slepen we ons zelf op de rug, soms denk ik weleens die mensen die in een hutje wonen hebben het vast ook prima, het is maar net wat je gewend bent....al die spullen die we om ons heen hebben en die kapot gaan en weer nieuw moeten, ja als je er aan denkt wordt je moe...
    Maar vaak knapt het ook heerlijk op....
    Hou dat maar voor ogen.
    En aan je kaart is niets te zien dat het ontbrakt aan inspiratie...super GAAF!!!!!
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is heel herkenbaar Daphne, wat je ons verteld!
    Iedereen heeft daar weleens last van dat er zoveel te doen is en zeker met een gezin, er is altijd wel wat...
    Toch fijn dat je een creatieve hobby hebt dat verzet heerlijk en je kaartje vind ik zo schattig met die feestende diertjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve kaart is dit met mooie kleuren! Dat heb je leuk gemaakt!
    Herkenbaar hoor ... soms heb je zo veel aan je hoofd, dat je creatieve brein op een laag pitje staat. Het wil dan niet uit je handen komen. Het is soms ook andersom, dat je juist weer energie krijgt van het knutselen ;-).
    En ja, als je ergens begint in huis, volgt er vaak veel meer.
    Je zegt het zelf mooi "het komt wel weer". Denk ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart. Dat plaatje is echt super schattig. Best herkenbaar, die drukte in je hoofd. Soms wil je zo graag maar lukt het gewoon niet. Komt vast weer goed.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van tijd tot tijd hebben we allemaal even zo'n creatieve storing. En als je dan druk bent met van alles, dan is er gewoon ff niet de rust om fijn bezig te zijn met je hobby.
    Maar je kaartje is wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vrolijk herfsttafereeltje! Echt een feestje waar ik bij zou willen zijn. Je creatieve blokkade is er in ieder geval niet in te herkennen. Soms moet je het kaartenmaken gewoon even laten voor wat het is. Of een nieuwe stempel kopen, dat helpt ook vaak. Je creativiteit in je woonkamer steken is natuurlijk ook heerlijk om te doen, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kaart heb je gemaakt.
    Ja dat is zeker herkenbaar als je eenmaalt begint met ruimen of veranderen..maar komt goed even doorbijten.
    En dat hobbyen komt ook wel weer toch.
    Groetjes en laat je niet gek maken.
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik vind opruimen en ontspullen ook heel erg vermoeiend. Kan me voorstellen dat er (in je hoofd) weinig ruimte is voor iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh een heel leuk plaatje heb je gebruikt voor deze kaart.
    Een mooie, vrolijke creatie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Daphne,
    ik kan me indenken dat je hoofd even niet naar knutselen staat. En wat je schrijft van moe en blij tegelijk herken ik wel. Aan de ene kant een heel opgeruimd gevoel, nieuwe spullen (zelfs de niet-knutselspullen) kunnen je heel blij maken, maar door alles wat er bij komt kijken... snap het helemaal.
    Toch is je kaart ontzettend leuk geworden. En leuk, jij mag ook gastdesigner zijn bij Carlin, ik ook!
    Succes met werken en kalm aan hoor. Komt allemaal wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie dat mams ook al heeft gereageerd op je bericht, maar ik laat ook nog even een reactie achter. Ik wil je via deze weg nog heel erg bedanken voor je leuke verjaardagspost voor mijn verjaardag, super lief!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ondanks de vele 'struggles' is het toch mooi geworden ! Ik hoop dat je snel weer in de goeie flow mag komen !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een heel leuke kinderkaart, grappig met de vlaggetjes erbij

    BeantwoordenVerwijderen