donderdag 15 oktober 2020

Kerstkaart

 Vandaag ben ik er weer, met een kerstkaart:

Ik kwam een leuke sketch tegen en bedacht dat deze heel geschikt is voor het grappige "Ho Ho Ho" disigner papier.  Het papier komt uit een pakketje wat ik kocht bij Action. Ik ging er gauw mee aan de slag.......
Tussen mijn kerststempeles zocht ik naar een lieve, grappige Kerstman, omdat ik dat leuk vond passen bij de "Ho Ho Ho".
De stempel kleurde ik in met een fijn penseeltje en distress inkt.
Mooie warme kleurtjes en toch ook stoer, door het vele zwart.
Een moderne kerstkaart, vind ik zelf.
Binnenin een overgebleven stukje disign papier.
"Love" lag nog op mijn tafel, "from Santa" komt uit hetzelfde pakketje als het papier.
Een ander soort kaart dan wat ik vaak maak voor Kerst, maar ik ben er zelf heel tevreden over.

Vandaag is mijn eerste werkdag als Serviseassistent (kort gezegd: het rondbrengen van koffie, thee, drankjes en maaltijden bij patiënten). Ik vind het toch wel spannend en ben heel benieuwd hoe ik vanavond thuiskom na alle nieuwe indrukken........
Challenges:
52 WTC, Wekelijkse kaart.
TSOT, #, Sketch.
CHNC, #511, Alles mag.

25 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart, inderdaad de kerstman zijn buik en borst gaan gewoon naar voren door het HOHOHO roepen.
    Veel succes vandaag!!!!
    Gezellig dat je weer meedoet deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje voor deze donderdag Daphne..alles heel leuk gecombineerd weer
    en succes met je eerste werkdag als service assistent...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met mooi papier.
    Veel succes vandaag!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Daph wat een mooie, aparte kaart is dit. Zo leuk met al dat geel. Komt natuurlijk door jouw nieuwe kussentjes, je zit in een gele flow. 😃😃 Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg gaaf deze!!

    Heel veel plezier vandaag en succes!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een stoere kerstkaart deze week, heel,apart Daphne.
    Veel succes vandaag.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met deze gezellige kerstman! En zulk mooi papier! Ik moet echt weer eens naar de Action zie ik! Is natuurlijk al een tijdje geleden ivm de vakantie! Ik vind het een top kaartje hoor en leuk weer eens wat anders toch? Veel succes met je nieuwe baan! Zal best heel veel indrukken zijn vandaag! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie stoere kerstkaart Daphne. Leuk zo met dat hohoho papier en die kerstman. Mooie binnenkant ook!
    Hopelijk heb je een fijne eerste dag gehad!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave stoere kerstkaart Daphne. Heel erg mooi.
    Hopelijk heb je een fijne eerste dag. Veel succes en veel plezier.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een guitige dikke kerstman! Ik hoor hem bijna ho ho ho roepen door dat papier erachter. Heel leuk. Succes met je nieuwe baan, als je inderdaad zo een uitgebreid menu hebt als op het plaatje zullen ze wel heel blij met je zijn! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kerstkaart met mooi papier. Wat heb je de kerstman mooi ingekleurd!
    Succes met je eerste dag in je nieuwe job. Bedankt voor je uitleg wat een service-assistent doet. Je zult vanavond wel moe zijn van alle indrukken. Maar lijkt me leuk en dankbaar werk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Daphne! Je hebt de stempel mooi ingekleurd, gaaf effect met de subtiele glitter, kun je goed zien als je de foto vergroot ;-). Wat heb jij leuk werk zeg, het gaat je vast bevallen, lijkt me ook dankbaar werk. Bedankt voor je leuke post, ik heb je net een mailtje gestuurd.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, een prachtige kaart, mooi papier en die kerstman past er super bij ! Veel succes met je nieuwe werk ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Juist leuk een moderne Kerstkaart!
    Mooi ingekleurde Kerstman.
    Succes met je nieuwe job en vanavond lekker de beentjes omhoog!
    Dankbaar werk, gaat je veel voldoening geven :)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel geslaagd met dit mooie papier !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart. Tof papier in deze kleurtjes.
    Succes met je nieuwe job, iedereen zal blij zijn als je er aan komt!
    Fijne avond
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke gezellige kerstkaart, Daphne,
    Woow wat een leuke taak, van huis uit ben ik ook gastvrouw voedingsassistentie, dus ook eten en drinken ronddelen maar door bezuinigingen was die taak overbodig toen heb ik mijn zorgdiploma gehaald en directe zorg aan bed gaan verlenen, mijn harf ligtnog steeds bij de voedingsassistente...
    Hopelijk heb je het leuk gehad vandaag!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hoop dat je een goede dag hebt gehad, spannend!
    En een hele mooie kerstkaart; het papier past inderdaad prima bij het plaatje, erg leuk uitgekozen. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  20. So fun, Daphne! What unusual colors for the holidays - you've made them sing with this cute Santa! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige en unieke kaart Daphne
    Veel plezier op de nieuwe werkplaats
    Fijne maandag & start van de week ♥

    BeantwoordenVerwijderen