zondag 18 oktober 2020

Kerstkaart tussendoor

Vandaag laat ik een kerstkaart zien, die ik gemaakt heb nav een sketch. Omdat deze challenge bijna afloopt dit keer een kerstkaart op zondag in plaats van op donderdag😉.

Toen ik de sketch zag moest ik meteen aan het woord KERST denken. 5 Letters, dus past perfect.

De achtergrond bewerkt met een embossing folder met sterren. Ik heb veel van dit soort folders, maar gebruikt ze veel te weinig, daar ga ik verandering in brengen. 
Voor deze kaart bewust gekozen om de sterren "in de diepte" te laten vallen. Vind ik mooi bij CAS passen. 
Gemat op rood spiegel papier en dat op een zwarte basis kaart. 
Sterren uitgesneden met mijn BigShot een daarop met groen het woord kerst.
"Fijne" gestempeld volgens sketch. Nog wat glitter pailletten een klaar is mijn CAS kaart.
(Deze kaart aangepast, want er was 1oplettende mede blogspot, Karin, die vroeg of ik het woord KERTS bewust zo op mijn kaart had gemaakt.  Hun??? Ik kreeg het er warm van,  maar inderdaad,  ik had een fout gemaakt,  whahaaaaa)
Dit was eerst mijn kaart:
Haha, ik had het echt helemaal niet gezien maar jullie volgens mij ook niet, want ik kreeg maar 1 reactie hierop🤣🤣.

Leuk nieuws!! Ik ben de winnaar bij Sketch Saturday , challenge #630, met DEZE kaart. Natuurlijk ben ik blij, maar nu helemaal, want in dat bericht vertelde ik jullie dat het knutselen op dat moment niet vanzelf ging. Wat een opsteker is het dan om met juist die kaart winnaar te zijn!!.


Mijn kerstkaart link ik bij:
TMS, #576, Sketch.

Volgende keer vertel ik hoe het gaat met mijn nieuwe baan anders wordt het bericht te lang en jullie hebben vast meer te doen vandaag😉.



25 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart heb je met de schets gemaakt, Daphne. Heel leuk gedaan met de 5 letters. Bedankt voor het meedoen bij Tuesday Morning Sketches.
    Proficiat met je winnende kaart. Leuke opsteker als het even niet zo lekker gaat.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kerst CAS kaart.
    Mooi in al zijn eenvoud.

    Gefeliciteerd met je toppertje.

    Groetnis fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaah je had het best mogen vertellen hoor.
    Je kaartje is erg leuk en gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly
    ps mijn blogberichten zijn soms ook erggggg lang

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart! Ik moet dringend ook weer aan de kerstkaarten beginnen... Wat leuk dat je gewonnen bent, het was dan ook een super mooie kaart X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gemaakt Daphne. Heb je het woord 'kerts ' bewust zo gemaakt?
    Proficiat met je topplaatsje en ik ben benieuwd naar je ervaringen met je nieuwe baan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gemaakt Daphne, ik had er geen tijd meer voor.
    Het is zo leuk om met embossing folders te werken maar dat wist je al van mijn LOL.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie CAS kerstkaart. Ik heb ook een bak vol embossingfolders maar gebruik ze ook weinig. Ook maar eens verandering in brengen.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje. Geeft weer extra knutsel-energie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is een mooie CAS kaart, leuk effect met de letters aan de zijkant. Hahaha, ik kom nu pas kijken, dus ik zie de tekst goed. Kan me helemaal voorstellen hoe je je voelde maar het is ook best grappig ;-). Soms ben je zo geconcentreerd bezig dat je dingen over het hoofd ziet hè.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel voor je reactie op mijn blog, het was inderdaad lang geleden dat ik daar was, ik neem me telkens voor om vaker een blog te posten maar het komt er gewoon niet van. Daarbij komt dat ik ook nog steeds last heb van vervelende berichten die onderstaan in de reacties staan en ik moet verwijderen, maar goed, ik ga het weer proberen.
    Jij bent al gezellig met de kerstkaarten bezig, leuk hoor. Ik heb het idee dat iedereen al veel eerder met kerst bezig is dan andere jaren, hoor zelfs al dat mensen de kerstboom hebben staan.
    Dat is me nu nog te vroeg maar ik ga hem ook zeker eerder plaatsen dan anders. Beetje licht brengen is deze sombere en lastige tijd.
    Ik heb net gelezen dat je een nieuwe baan hebt, een baan die al heel lang wou, dat is toch fijn als het je dan zomaar wordt aangeboden, dan moet het gewoon kloppen, zo fijn voor je. Ik hoop dat deze baan je dan ook goed bevalt en je er met plezier werkt.

    Groetjes en liefs van Claire
    Stay safe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele geslaagde CAS kerstkaart en een mooie verwerking van de sketch. Wel oplettend van Karin dat ze zag dat er Kerts stond in plaats van Kerst. Ik heb het vaak met typen van het woord Kerst dat het verkeerd gaat.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart. Dat is zeker een leuke opsteker.
    Ik be benieuwd hoe het gaat met je nieuwe baan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kan gebeuren 😀 Ik heb ook wel eens zoiets van is dit wel goed 😉
    Leuk opgelost zo.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart is het zo geworden, Daphne.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart, altijd leuk zo'n opsteker!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful clean and simple card!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely Christmas cards! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha die Daphne,
    ja ik had het wel gezien, maar vaak kijk ik eerst even naar de foto's in de zijbalk en later neem ik tijd om te reageren... Maar Karin zag het ook.
    Leuke kaart! Het heeft wel iets vind ik.. net als de e is omgekeerd. Dat is ook grappig...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihi,dat zou mij dus ook kunnen overkomen! Maar het werd wel een super toffe kaart je correctie.
    Ik ben heel benieuwd hoe het op je nieuwe werk gaat,later kom ik bijlezen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke uitvoering van de sketch, slim bedacht daphne en leuk zoals iedereen zijn eigen gedachten heeft bij een sketch, dat is natuurlijk de bedoeling,leuk! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I like this! It's CAS and just really does well with our sketch this week. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches and hope to see you again.
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Daphne,
    haha. ik moest echt lachen om jou kerts. Grappig hoor. Echt een mooie kaart heb je weer gemaakt. En wat gaaf dat je gewonnen hebt met je andere kaart, gefeliciteerd.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een super leuke kaart gemaakt! Erg leuk met de tekst zo aan de zijkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Peuke kerstkaart Daphne!
    Haha dat is toch grappig dat je de letters hebt verwisseld ik had het ookniet gezien...
    Mooi CAS dit kaartje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt een hele leuke kerstkaart gemaakt.
    Mooi gedaaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart. Jouw collectie kerstkaarten groeit al mooi.
    Lees de volgende keer graag je werkbelevenissen. Ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen