vrijdag 9 oktober 2020

Bedankt.

Let op, veel tekst!!😉

Begin April heb ik een sollicitatie gestuurd als serviceassistent in het ziekenhuis in Zwolle. Ik werd uitgenodigd voor een gesprek maar helaas is de keus toen niet op mij gevallen. Mijn gegevens bleven in de portefeuille, maar om eerlijk te zijn dacht ik dat ik er nooit meer iets van zou horen.  Totdat ik 3 weken geleden ineens gebeld werd...... ze zochten weer serviseassistentes en ze vroegen zich af of ik nog belangstelling had!! 

Al eerder solliciteerde ik op deze functie, jaren geleden een keer een 2 jaar geleden ook weer.  Kortom, ik wilde heel graag dit werk doen. In April was ik heel dichtbij, maar helaas........nu  wordt het mij zomaar in mijn schoot geworpen, het komt als een grote verrassing!!!!!

Sinds Mei ben ik werkzaam als Triage Medewerker in het ziekenhuis en een paar weken later werd ik gevraagd om "Regisseur" van de Triage medewerkers te worden (een soort Vliegende keep van deze groep) Een functie die niet bestaat, die ontstaan is door Corona en die ik samen met een collega vorm heb gegeven.  Heel erg leuk om te doen, ik voel mij als een vis in het water tijdens mijn werk. 

En nu dit....... iets wat ik al héél lang wil, wordt mij zomaar aangeboden, terwijl ik nu iets doe wat ik óók heel leuk vind. Ik word gedwongen om keuzes te maken, om eens héél goed na te denken over de toekomst.  

Na een goed gesprek met mijn (2) leidinggevende heb ik besloten om mijn hart te volgen en mijn regisseurs functie op te geven. Vanaf volgende week duik ik een nieuw avontuur in😊.

Om beide dames te bedanken dat ik de afgelopen maanden een kans heb gekregen  om mezelf te laten zien maakte ik een pakketje voor ze, met natuurlijk een zelfgemaakte kaart. 
Witte basis kaart. 
Achtergrond zelfgemaakt, met 3D paint en scheerschuim. 
Daarna weer een achtergrondje gemaakt, dit keer gebruikte ik metallic verf in groen en geel tinten en een sponsje. 


Ik maakte 2 kaarten,  voor beide dames 1.
Op de bovenstaande foto is goed te zien dat bij de bovenste kaart het achtergrondje mooi glimmend is. 
Zo probeerde ik de mooie lucht na te maken die ik vaak zie als ik 's morgens vroeg van mijn auto naar het ziekenhuis loop. 
Het "Isala ziekenhuis" heeft een hele aparte vorm, met veel hoekige muren. Ik probeerde dit weer te geven door 4x een huisje uit te snijden en die schreef/rommelig bij elkaar te plakken op de kaart. Bewust 4, want het hoofdgebouw van Isala bestaat uit 4 vleugels. 
Als je goed kijkt zie je dat er op verschillende afdelingen licht brandt😁.
De vogeltjes horen erbij. 
Tijdens mijn rondjes lopen, langs de Triage medewerkers, zie ik vaak vogeltjes.

Ik heb nu een weekje vrij. 
Volgende week donderdag begint mijn nieuw avontuur,  ik heb er héél veel zin in!!

Challenges:

De Egel, #107, Sketch 2 van Nelleke. 

DAK, #46, Maak je eigen achtergrond. 

4SCB, #37, In de wolken. (De zonsopgang en de vogels. Als het niet volgens challenge is zeg het maar, dan haal ik mijn linkje weg)

29 opmerkingen:

  1. Woow Daphne wat goed zeg!
    Vwn harte gefeliciteerd, wat fijn dat ze hun oogvop jou hebbenvlaten vallen!
    Wat houdt serviceassistent in?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan je wel.
      Korte samenvatting: het rondbrengen van de maaltijden en koffie/thee aan de patiënten.

      Verwijderen
  2. Ah, wat leuk om beide dames op zo'n originele manier te bedanken. En jij hebt de baan die je graag wil, hartstikke fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Daphne, ik denk dat je het werk met heel veel liefde gaat uitvoeren.
    Mooie kaarten maakte je voor de dames, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten, Daphne.
    En wat een geweldig nieuws. Nu eerst genieten van je vakantie en dan op naar je nieuwe job. Alvast veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten en gefeliciteerd met je nieuwe droombaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meid van harte met je nieuwe JOB, je hart volgen is vaak het beste, eerst maar even genieten van wat vrije dagen en dan met frisse moed beginnen..SUCCES!!!
    je kaartjes zijn heel leuk.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een mooie kans. Heel hartelijk gefeliciteerd en bijzonder veel succes gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!
    Lastig zulke keuzes. Je hart volgen is het beste, want je hart klopt altijd ;-)
    Heel veel succes en werkplezier toegewenst.
    Lieve bedanktkaartjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo ik snap dat je gedubt hebt zeg, wat een moeilijke keuze!
    Ik wens je heel veel succes in je nieuwe baan,nu lekker genieten van je weekje vrij. Je maakte echt ontzettend mooie kaarten,die zullen gewaardeerd zijn/worden. Een fijn weekend Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw Daphne! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat geweldig dat het je zomaar aan komt waaien. EN dan ook nog kiezen tussen twee leuke banen. EN wat heb je die kaartjes geweldig gemaakt. Ik ken de Isala. Wist je dat ik daar een groot deel van mijn opleiding heb gedaan? (Toen werkte dr Wildschut er ook... En later als stagedocent kwam ik er ook weer...
    Heb je het idee erachter nog gezegd of begrepen ze het? Ik vind het geniaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, een hele leuke job, ik heb het ook een aantal jaren gedaan, hier noemen ze het voedingsassistent. Toffe kaartjes heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat tof: proficiat met je nieuwe baan! En wat een mooie kaartjes en het klopt helemaal met die huisjes. Ik zag het gebouw afgelopen week op het journaal en vond het zo indrukwekkend mooi en bijzonder dat ik afgeleid was en alleen keek naar het gebouw en niet zo goed op het nieuwsbericht heb gelet, haha
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    Wat ontzettend tof zeg. Wauw. een nieuwe baan. En 1 die je al lang zo graag wilde. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Ja het isala ken ik wel, inderdaad een heel apart gebouw zo, je hebt hem echt heel mooi vormgegeven.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe avontuur!!! Wat gaaf!

    En de kaarten zijn prachtig! Dat gaat gewaardeerd worden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great work.. love the colours and the houses!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *GDT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat gaaf Daphne. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Superleuk voor je en fijn dat die dames zo meedenken met je. Je hebt een hele mooie toepasselijke bedankkaart gemaakt met de sketch van Nelleke.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf Daphne! Moeilijk om een keuze te maken tussen twee functies die je beide leuk vind. Volg je hart. Gefeliciteerd & heel veel succes met je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Daphne, wat een mooie uitdaging krijg je onverwacht. Lastige keuze voor je, maar als je je hart volgt dan is het goed toch? En niets is zeker in het leven. Mooie kaarten heb je voor deze gelegenheid gemaakt. Veel succes in je nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jhee wat leuk voor je Daphne! Wel heel spannend lijkt me, zeker omdat je nu een leuke baan er voor opgeeft. Maar soms moet je gewoon de kansen pakken die je voor de voeten komen. Heel veel succes en je kaartjes zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten zoals steeds! Alvast veel succes met uw nieuwe job Daphne!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Geweldig toch dat het je nu gelukt is. Helemaal nu je het niet eens verwacht had. Mooie kaarten maakte je om te bedanken. En super dat je mijn sketch daarvoor gebruikte. Dank je wel voor het meedoen bij de uitdaging van de egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thee Daph wat heb je dat leuk gedaan met die huisjes. Ik begreep het idee er achter meteen.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee mooie bedankkaarten en leuk zoals je idee hebt uitgewerkt.
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Bijzonder dat de baan die je leuk vindt en waar je al eerder op gesolliciteerd hebt, je nu wordt aangeboden. Top en veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw! Dat is fijn! Ik wens je super veel succes.
    Mooie kaarten, ontzettend lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Amazing card! Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart heb je gemaakt voor onze wolken challenge.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen