dinsdag 13 oktober 2020

Happy Birthday

 Hiep hiep hoeraaaaaa, vandaag is Jesse jarig!! Gisteren liet ik al een kaart zien die ik maakte voor hem. Vandaag de tweede:

Vanaf 1 Oktober mag je weer met honden komen bij een grote waterplas in Zwolle. 
Je kan een rondje lopen langs deze plas en water is voor labrador Lila natuurlijk genieten.
Jesse gaat, zo gauw het weer mag, daar graag wandelen met zijn Lila😍
Het is nu 13 Oktober en ik denk dat hij er al 7x is geweest 😊.
De foto van Jesse en Lila maakte ik toen ik mee was voor een wandeling. 
Ik gebruikte de sketch van GerJanne,  die paste heel mooi bij deze foto. 
Het papier komt uit verschillende papier blokjes. 
De boom linksonder is van Action.  De boom gesneden uit bruin,  daarna nogmaals uit groen en daarvan alleen de bladeren gebruikt. Vind het mooi bij het groen van de bomen op de foto passen. (Maakt de kaart met 1 geheel.)
Best Friends vind ik heel mooi bij deze foto passen! En..... het is zó waar, ze zijn (bijna) ALTIJD samen, Jesse en zijn hond. 
Maar toen zat ik nog even met de felicitatie tekst en dus:
Heb ik de kaart van binnen ook nog gezellig gemaakt😉. 
Ik kon bijna niet meer ophouden, haha. 
Hier paste de tekst "Happy Birthday".
De bruine hond kreeg een Lila sjaaltje,  ik hou van details😉.

Gisteren hebben Jesse,  Lila en ik weer samen gewandeld bij de plas. 
Lila gaat altijd even in het water. 
Daarna:
Gauw vertellen aan de baas hoe leuk dat was!!!

Vanavond gaan we spareribs bestellen bij de spareribs  express. Idee van Jesse. 
Omdat we in deze corona tijd geen verjaardag kunnen vieren. Zelfs de opa's, oma's en tantes komen niet. 
We gaan dus gewoon gezellig eten met het gezin.
Onze verjaardagen vieren we allemaal tegelijk, als straks alles weer voorbij is!!
Challenges:
De Egel, #107, Sketch van GerJanne,  2de inzending. 
K&K, #Oktober,  Bomen op je kaart.






20 opmerkingen:

  1. Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jesse en wat een leuke persoonlijke kaart heb je gemaakt. Inderdaad leent de sketch van GerJanne zich hier heel goed voor. Fijn dat die twee zo kunnen genieten van het samenzijn en wandelen. Hier is Ziva mijn beste maatje en wij wandelen ook wat af hoor. Jaloers ben ik op dat mooie gebied dat ik zie op je kaart ;P. De binnenkant van je kaart is trouwens ook top, wat een leuke hond!
    Dank je wel dat je nog een keer meedoet bij De Egel.
    Lieve groetjes (en een fijne verjaardag van Jesse) Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie Jesse, Daphne!
    Wat een leuke kaart met die 2 beste vrienden zo leuk dat hij zoveel met Lila doet!
    Wij genieten ooook zo van ons Saartje, zij is al bijna 12 maar nog superfit, als we een eind gaan wandelen zoiets van 5km dan nemen we een karretje mee daar kan ze samen met ons picknickmandje in als ze moe wordt!
    Hele fijne smikkelavond!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje voor de jarige. Proficiat!
    Leuk om met de hond een flinke wandeling te maken. Het water zal toch al flink koud zijn?
    Groot gelijk om niet allemaal samen te komen voor de verjaardag. Als iedereen nu eens zijn gezond verstand gebruikt dan zou de overheid al die regels niet moeten opstellen.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Daphne, van harte gefeliciteerd met je zoon.
    Fijne dag en avond geniet van de spareribs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een mooie persoonlijke kaart gemaakt, heel gaaf! Veel plezier vanavond, eet smakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weet mooi gemaakt Daph. Zo leuk zo'n persoonlijke kaart het is bijna een verhaaltje.
    Ga lekker genieten van jullie spare ribs maaltijd met elkaar, we denken aan jullie. Wij hebben pasta. Ook lekker. Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu echt dan; van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je 21 jarige zoon Daphne! En wat heb je een geweldige creatie voor hem gemaakt,wat een fantastisch aandenken gaat dit zijn! Een hele fijne avond met je gezinnetje, heeft toch ook wel weer wat toch? Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. En wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Echt heel erg tof geworden.
    Fijne avond.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met Jesse! Heerlijk hoor om spareribs te eten, dat doen wij ook wel eens met verjaardagen. De kaart met de foto is geweldig, leuk gemaakt. Mooi om te zien dat ze zo gek zijn op elkaar hè. Je kaart van gisteren is ook leuk en stoer. Wat heb je een gave hoekbank, je kunt er met meer mensen op zitten, maar je kunt er ook lekker op liggen, hihi. Gezellig met al die kussens en ik denk dat ik ook dekens zie, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je tweede kaart voor Jesse is erg mooi, aan buiten- en binnenkant. Ook persoonlijk door de leuke foto erop van hem met Lila.
    Jullie hebben vast een gezellige avond gehad met elkaar en lekker gesmikkeld van de spareribs.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou een prachtige kaart heb je gemaakt voor je jarige zoon. Prachtig die wandelingen aan het water. Wij kunnen dat bij Bussloo doen, al hebben we nu geen hond meer. Trouwens de binnenkant is ook erg leuk geworden. Bedankt voor jou deelname bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je gemaakt voor de jarige job.
    En heerlijk dat jullie daar kunnen lopen, ziet er ook mooi uit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd jarige & een prachtige gepersonaliseerde kaart
    Nog een fijne woensdag met een knuffel ♥ Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk om zo een mooie wandeling te maken bij zo.n grote plas.
    Schitterende kaart is het geworden.
    Ja zo moeten we ons zelf maar een beetje verwennen, hier wordt de laatste tijd ook wat uitgebreider gekookt in de weekenden, thuis maar zo gezellig mogelijk maken.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vind ik dit een KEI van een kaart... echt ge-wel-dig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met Jesse zijn verjaardag. Wat maakte je een prachtige kaart voor hem. Zo mooi met die foto op de voorkant en Lila aan de binnenkant. Ik ben nu ook bezig met deze sketch maar die van mij wordt lang niet zo mooi als deze van jou.
    Maak er een gezellige avond van met elkaar. Ondanks de beperkingen moeten we er toch maar zelf een feestje van maken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Onze kinderen op dezelfde dag jarig. Grappig.
    Je hebt een heel persoonlijke kaart gemaakt. Mooi gedaan.
    Heerlijk zulke wandelingen met de hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 21 jaar moeder! Proficiat.
    Weer een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een kaart op maakt ik hou er wel van. Bedankt voor het meespelen bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen