maandag 19 oktober 2020

Voor Jou

Afgelopen zondag heb ik de hele middag kaartjes gemaakt. Ik zat in een goeie flow, dus daar heb ik maar even goed gebruikt van gemaakt. 

Deze kaart kwam onder mijn handen vandaan:

De witte basiskaart heb ik gesneden met een grote mal, gekocht bij Action.
Het achtergrond papier komt uit een blok, ook van Action. In dit blok zitten ook mooie uitdruk plaatjes. 
De grote luchtballon zat er ook tussen. 
Ik heb alles gemat op zilver karton. 
Dit karton heeft heel veel Bling Bling.  Ik kreeg het destijds van mijn moeder,  zij gebruikte het niet meer. 
Ik vind dit zilver karton zo mooi op een kaart voor een meisje. Deze kaart is dan ook voor een meisjes kanjer.

Morgen ga ik weer aan het werk. Ik mag 3 dagen achter elkaar werken, wat ik ontzettend fijn vind, want zo kan ik als goed in me opnemen en leren. 
Vorige week heb ik 2 dagen mee gelopen.  Het was héél erg leuk, maar ook ontzettend intensief en spannend. 
Ik wilde natuurlijk geen fouten maken, wat voor een patiënt grote gevolgen zou kunnen hebben.  Dus: opletten, vragen stellen, goed kijken en luisteren, handen uit de mouwen en leren. 
Gevolg: Zaterdag lag ik met migraine in bed😂.
Ik hoop niet dat dit een gewoonte wordt, maar mezelf kennende komt het wel goed 😉

Challenges:
CSC, #Oktober,  Sketch.
4SCB, #37, In de wolken, 2de inzending.

23 opmerkingen:

  1. Geave "shiny" kaart! Je moeder zal nu wel een tikkeltje spijt hebben, hihi.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt met je nieuwe baan. Natuurlijk is dat zeker nu heel intensief, maar dat komt vast wel goed zoals je zelf ook zegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en wat leuk hè dat "bling, bling" papier, ergens moet ik toch ook nog iets hebben liggen maar waar??
    En die migraine, daar kon je bijna op wachten hè, ik denk als je straks in het goede ritme werkt dat niet meer gebeurt.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Daphne de decotime snijmal past perfect bij de luchtballon. Mooi dp en glitter papier.
    Het zijn veel indrukken die je opdoet op zo'n werkdag. Succes de komende dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hee Daphne! Wat een leuke kaart met al die luchtballonnen. En zeer dat glimmende en glinsterende is echt iets voor meisjes, denk ik.
    En ja, een nieuwe baan is intensief. Ik weet nog toen ik op het MBO begon, dat ik na twee dagen om kwart over negen 's avonds naar bed ging, zo moe! (en dat is voor mij echt heel vroeg) Dus dat komt vast wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart, Daphne.
    En veel succes van de week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt! DAt zilver erbij geeft net wat extra's. Je gaat er dan ook vol voor merk ik wel..let goed op jezelf he, en veel succes deze week.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Dat glitterrandje geeft het net dat beetje extra! En meiden vinden glitter meestal wel leuk.
    Succes met werken deze week. Probeer de juiste balans te vinden. Steeds met migraine op bed na een paar dagen werken is ook niet de bedoeling.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart en mooi papier!
    Succes met werken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi met de bling bling op je kaart. Ik ken deze blok niet van de action maar vind dat je er een hele leuke kaart mee gemaakt hebt Daphne.
    Leuk om te zien hoe jij helemaal gaat voor je nieuwe baan, ze mogen in hun handjes knijpen met zo’n gemotiveerde werkkracht. Succes weer en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met alle mooie luchtballonnen! Succes deze week! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje, mooi model!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart voor een kanjer, Daphne!
    Begrijpelijk dat je moe bent van zo'n nieuwe baan met vele indrukken ik herken dat ook, als je in het ritme komt dan gaat het vast en zeker beter,Succes!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk vrolijk kaartje met deze ballonnen.
    Daar doe je een kanjer van een meisje een groot plezier mee.

    Fijn dat je het naar je zin hebt bij je nieuwe baan. Geen wonder dat je moe bent, wennen aan ander ritme en veel nieuwe indrukken. Komt vast goed en hopelijk blijft je migraine weg.

    Leafs fan Ina in bliuw sûn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lang leve de action! Wat een leuke spulletjes en prachtige kaart heb je er mee gemaakt.
    Een nieuwe baan is inderdaad vaak enorm intensief, al die nieuwe indrukken en alles proberen te onthouden. Dat valt niet mee maar het gaat vast steeds gemakkelijker. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een echte meidenkaart! Lieve kleurtjes, bling bling. Helemaal leuk. Succes met je nieuwe baan, zoiets kost in het begin veel energie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zo'n knutselmiddag dat doe ik ook geregeld. Je kaartje ziet er prachtig uit.
    Succes met je nieuwe baan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn zo'n middag! Echte meidenkaart inderdaad met dat zilver en die lieve kleuren.
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. Is intensief hè zo'n start. Veel succes verder! (Hopelijk zonder migraine verder.)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Intensief om alles te leren; hopelijk zonder migraine verder! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Mooi met die bling erachter, net een randje wat je ziet. Veel succes op je werk. Wat vervelend dat je migraine kreeg, heel naar. Maar het komt vast goed.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo mooi gemaakt voor dat kanjertje, leuk dat je op deze manier kinderen toch een beetje kan opvrolijken. Ik weet niet of er bij ons in België ook zo'n organisatie bestaat.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart Daphne, ik denk ook dat meisjes dat bling erg mooi vinden. Ja, je werk zal zeker intensief zijn in het begin, wordt vast beter als je een paar weken verder bent.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi! Ik snap dat je moe bent, vraagt veel energie. X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart met al die luchtballonnen. En dat zilverkleurige bling zal een meisje zeker waarderen.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen