vrijdag 16 oktober 2020

Bedankt Annerieke

Een klein poosje terug kreeg ik van Annerieke de TE leuke stempels van Action opgestuurd.

Ik ben er zo blij mee! Zelf was ik al diverse keren bij Action geweest maar ik kon ze nooit vinden. Annerieke, nogmaals heel erg bedankt!

Natuurlijk wilde ik de stempels meteen even uitproberen en wat is er dan leuker om ze te gebruiken voor een kaart voor Annerieke?!

Ik gebruikte wederom de sketch die ik gisteren ook gebruikte voor mijn kerstkaart.
Voorop de mooie tijger.
Het bomen achtegrond papier komt uit een blok van Action. 
Het papier met de tijgerprint, waarvan ik de strepen maakte volgens sketch, heb ik zelf gemaakt. Ik gebruikte hiervoor de tijgerprint stempel die ook in het stempel setje zit. Ok stempelde 3x naast elkaar, zodat ik een groter oppervlakte had,  voor de strepen.
Het was even een gepuzzel, maar uiteindelijk vond ik het mooi geworden.
Daarna kleurde ik het met distress inkt.
De tijger kleurde ik met dezelfde inkt en een dun penseeltje.
Een stoere kaart en dus heb ik er nog een touwtje omheen geknoopt voor een extra stoere look.
De zebra vind ik zo'n leuke stempel, hij heeft zo'n lief koppie en dus heb ik die aan de binnenkant gestempeld. 3X, een hele kudde.

Vandaag mijn 2de dag als serviseassistent.
Begon ik gisteren om 13 uur, vandaag mag ik lekker vroeg opdraven......7 uur! Houdt in dat mijn wekker vanmorgen om half 6 al afging, dat is wennen!!
Maar, vanachter mijn mondkapje, zal ik ook vandaag weer elke patiënt vriendelijk toelachen!!



Challenges:

2 Sisters,  #43, Bingo, bovenste rijtje horizontaal touw,  bruin, wit.

K&K, Zien ze door de bomen het bos niet meer. 2de inzending. 

TSOT, #, Sketch, 2de inzending. 

TSC, #167, Anything Goes.

DAK, #46, zelf achtergrond maken (de streepjes  ik hoop dat het genoeg is, anders haal ik mijn linkje weer weg hoor), 2de inzending. 

25 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, leuke combi van materialen! Die stempels zijn inderdaad erg leuk.
    Succes vandaag, ik smile mee vanachter mijn mondkapje ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je kunt je kaartje ook nog inzenden bij Knutsels en Kadootjes, daar is de bomen-challenge...

      Verwijderen
    2. Wat een leuk bedankkaartje heb je gemaakt, Daphne!
      Peuk zoals je de luipaard en het achtergrondpapier hebt gekleurd!
      Best vroeg je warme bedje uit...
      Hoeveel uur in de week werk je?
      Fijne dag liefs Martha

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart. Mooie combi ook zo. Wat lief van Annerieke dat ze je die stempels opstuurde.
    Succes vandaag met werk :-).

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie bedankkaart!
    Prachtig in deze Wild life stijl.
    Oei, dat is vroeg en dan is het ook nog kouder, bbbrrr.
    Keep on smiling!!!Dat waarderen je cliënten vast en zeker.
    Goed weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga nog eens een poging wagen om een bericht te plaatsten. Blogger weigert het op te slaan.
    Prachtige en stoer kaart Daphne, en wat leuk je eigen tijgerprint papier gemaakt tof!!
    Even een vraag ik zie het vaker bij andere het dp is van de Action en dan denk ik o wat leuk en heb vervolgens geen idee uit welk blok het komt. Is dit papier van CS of van Decotime Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was jij even verwend Daphne en ja natuurlijk maak je daar een bedankkaartje voor en meteen ook een hele mooie, die gaat zeker gewaardeerd worden. Oei das een vroegertje maar ook wel lekker toch zo’n lange dag...Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart weeral Daphne! Je bent niet alleen creatief maar ook heel vindingrijk! Knap gedaan! Was super lief van Annerieke om jou aan het gerief te helpen.
    En ja, is vroeg uit de veren, maar dat heeft ook zijn charme!
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stoere kaart. De stempels liggen hier ook te wachten om in gebruik genomen te worden. Leuk zoals je zelf de stroken voor de achtergrond maakte.
    Lekker vroeg je bed uit vandaag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaart heb je gemaakt, heel leuk gedaan!
    Je hebt er een lange dag opzitten zeg.. nu maar lekker genieten van het weekend!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daphne,
    je kaart is superleuk en de zelfgestempelde stroken zijn een topidee. Ik vind het wel goed, maar ik wet niet of mijn DT maatjes dat ook vinden en ik zei nog niemand reageren.
    In elk geval dank voor het meedoen bij DAK. En ja, dat hoort erbij, onregelmatig werk en dan ook vroeg op...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is really nice! Beautiful colours, too

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *GDT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt een prachtig kaartje gemaakt! Dsp ook zo mooi allemaal zo passend.
    En zeker erg kief van Annerieke, gelukkig zijn er nog leuke mensen die elkaar willen helpen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig wat een leuke kaart heb je met die stempels gemaakt Daphne. Wat lief van Annerieke, gezellig toch hier in blogland . Hoe is je eerste dag bevallen of inmiddels je eerste dagen? Je moet wel supervroeg op zeg, petje af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, LOVE your images here, and what great prints behind that stunning cat! Love your coloring on this, so tricky and you succeeded perfectly! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief dat je de stempels kreeg.
    Mooie kaart heb je gemaakt. Alles matcht goed met elkaar.
    Heb je een goed begin gemaakt op je nieuwe werkplek?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee Daphne,

    Wat een gave kaartjes met deze dieren, ik heb ze hier nog niet bij de action kunnen scoren. Zag dat ik al meerdere mooie kaarten heb gemist.

    Bevalt je nieuwe baan je?

    Pas goed op jezelf en blijf gezond!

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaart is echt geweldig Daphne! Inmiddels heb ik hem al enkele keren grondig bestudeerd, ben er erg blij mee. Ken je dat als je een kaart krijgt, dat je hem dan steeds even oppakt om goed te bekijken, hihi, dat doe ik dus. De stroken met de tijgerprint zijn zo goed gevonden, die zou ik niet zo snel bedacht hebben hoor. Echt een super leuk geheel, inclusief envelop ;-). Heel erg bedankt nogmaals!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fun cute creative card. I like the image and design. Thanks for sharing over at Do-Al (l)creative

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart Daphne, ik had laatste nog geluk en vond deze stempel nog, ik heb er ook al een paar leuke kaartjes mee gemaakt. Half 6 uit bed, bij ons is het dagelijkse kost, paul moet zo vroeg eruit, maar ik kan er niet aan wennen, ik ben een echt ochtendmens, maar half 6, soms al ik om 7.00 uur moet beginnen sta ik om 5.45 uur op, maar meestal heb ik een dienst van 7.30 beginnen. Of nachtdienst natuurlijk. Terug naar je kaartje, ik vind het een leuk idee om die tijgerkop te kleuren, zie er heel gaaf uit, de bomen op de achtergrond zij leuk bedacht...Hopelijk is het nieuwe werk je tot nu toe goed bevallen...geniet ervan, veel succes met je nieuwe job. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn wekker gaat elke dag af om 5.30.
    Maar ik moet niet helemaal klaar staan om te gaan werken,dus dat scheelt wel.
    Het zijn leuke stempels. Misschien vind ik ze ook nog, ik heb in ieder geval al papier dat er perfect bij zou passen.
    Leuk Daphne. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabulous card! Thanks for sharing with us at Try Stampin' On Tuesday.
    Janis, Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel gaaf kaartje! Mooi zoals je alles met elkaar hebt gecombineerd.
    Gezellig dat je meedoet bij The Sketchy Challenges.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen