donderdag 21 januari 2021

2 Kerstkaartjes

Het is donderdag, dus laat ik weer 2 kerstkaartjes zien. Ik maakte deze kaartjes met een blokje gekocht bij Action (toen ze nog open waren😪). Het is een blokje waar achtergrond papiertjes inzitten en uitdruk figuurtjes. Niet helemaal mijn ding, dacht ik,  maar nu de kaarten af zijn vind ik ze toch wel heel erg leuk!

De eerste, met uiltje.

De kleuren vind ik heel erg mooi. 

De 2de, met vosje.

Ook deze kleuren combinatie vind ik mooi. Zachte kleurtjes, niet direct traditioneel kerst. 

Ik plakte de figuurtjes allemaal verhoogd op, met foam plakkertjes. 

Hier en daar nog een pearl drops, verder voegde ik niks extra's toe. 

Oh ja,  toch wel,  de binnenkant😉.

Links de kaart met de uil,  rechts met de vos. 

Challenges:

52 WTC, #Week 3, Weekelijkse kaart. 

CHNC  #525, Alles mag. 

En wéér en top plaatsje voor mij, met mijn kerstkaarten van vorige week was ik bij TMS Debbie's favoriet!!! Bij mee.




27 opmerkingen:

  1. Super super leuk Daphne dat uiltje en het vosje enig, gefeliciteerd met je toppertje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi deze kaarten in de niet-traditionele kerstkleuren en toch échte kerstkaarten.
    Grappig detail dat de sjaal van de uil en het vosje iets uitsteken buiten de kaart. Maakt het verrassend. (Of is dat gezichtsbedrog op de foto's?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke kerstkaarten Daphne. Lekker dik ingepakt dat uiltje en het vosje kijkt zo lief. Mooie kleurtjes, kaarten waar je blij van wordt.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten in vrolijke kleuren, Daphne. En ik denk deze week ook al een paar keer "verdorie, die winkel is dicht"...niet alles kan online en soms heb je lastminute toch iets nodig, dat voor jou essentieel is... maar ja, het is zoals het is.
    Leuk dat je uiteindelijk toch goeie aard kreeg met je blokje met figuurtjes.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn inderdaad heel erg leuk geworden hoor. De kleurtjes spreken mij ook heel erg aan en de figuurtjes zijn erg leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het zijn 2 super mooie kerstkaartjes geworden Daphne...mooie frisse kleurtjes en een schattige sneeuwpop en vosje erop

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. twee hele leuke kaartjes zijn dit lekker vrolijk.
    Lieve groetjes en gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kaartjes met dieren erop zijn altijd heel leuk. Ook deze heb je weer prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee leuke kaartjes met de vos en de uil! Ik heb ook nog zo’n boekje met uitdrukkaarten, maar ik gebruik meestal maar een paar dingen daarvan en als ik helemaal naar het voorbeeld maak doe ik het kleine voorbeeld aan de binnenkant. Is ook een leuk effect. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten. Ik heb ook 1 blokje, misschien wel dezelfde, maar er nog niets mee gedaan, vind het ook niet echt "mijn ding", maar misschien eens als "noodgeval", haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten, ik vind vooral de kleuren erg mooi. Hihi, zachte kleuren hè ;-). Ik heb ook nog 2 pakketjes liggen waarvan ik niet zeker weet of het iets voor mij is, maar ik moet dus gewoon ermee gaan werken.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten door de kleuren en de lieve diertjes. Dit soort pakketjes laat ik dus altijd liggen bij de Action.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. twee leuke kaartjes. Ik vind het soms moeilijk om met zo'n boekjes te werken, maar jij bewijst hier dat je er ook echt toffe kaartjes mee kan maken.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erge Leuke kerstkaarten Daphne,
    ik heb dat ook dat ik niet zo van dat uitgestanste houd, maar het resultaat e is toch wel erg mooi!
    ja jammer he dat de Action niet open is...
    Liefs martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ja, die plaatjes heb ik ook nog en ze zijn zo leuk. Toch weer eens opzoeken, want ik vind je kaartjes erg leuk!
    Ik reageer weer met mijn andere account waarmee je niet op mijn blog kan komen... vervelende robot...rt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou ze zijn wel leuk hoor! Ik ken wel dat gevoel. Ik noem dat kaartjes te vergelijken met een boek. Als je een boek wilt lezen wat niet veel vraagt: een boek wat boeit en niet vermoeid. ( daar is een liedje van van Connie van den bos)
    zo vind ik dat ook met dit soort dingen, en soms ook gewoon lekker om ook eens te maken. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super cards. Thank you for entering the Use A Sentiment Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaartjes zijn wel erg leuk geworden. Herkenbaar hoor met die uitdrukboekjes. Ik heb dat ook maar moet zeggen dat ik ze wel steeds vaker pak en dan het resultaat ook nog mooi vindt, dus lekker gecombineerd.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer 2 leuke kaarten Daphne, super tof. Wat een gemis dat de action niet open is he. Verschrikkelijk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn hartstikke leuk. Je hebt er alweer 2 af. Is me niet gelukt deze week maar ik ben al blij met 1.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zijn je kaarten leuk Daphne, waarom mis ik toch altijd bij de Action dit soort leuke dingen, heb er zo naar gezocht want ik vind het toch leuk om voor de kerst zelf wat kaartjes te maken. Waarschijnlijk was ik weer veel te laat en was alles al op. :-)
    Deze van jou zijn in ieder geval super mooi geworden. Fijn weekend, liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leukerds Daphne.

    Laat kerst 2021 maar komen....

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik herken de plaatjes en het mooie papier Daphne, het zijn leuke kaarten ennnnn....2 stuks! Bravo! Ik hoop ook snel weer naar de Action te kunnen,duurt lang zo he?! Gefeliciteerd met je gekozen kaartje, altijd leuk om eer van je werk te hebben toch...Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen