vrijdag 15 januari 2021

Voor Saartje

De hond van Martha, Saartje, is 12 jaar geworden en Martha plaatste een oproepje op haar blog om voor haar en kaart te maken en die op te sturen.

Toen onze Lila (bruine labrador) die oproep hoorde bestelde ze bij mij en kaart!

"Vrouwtje,  jij maakt altijd van die leuke kaartjes, wil je er misschien 1 maken voor Saartje,  die ik dan op kan sturen?"

"Maak maar iets met Lila papier, waar ik zelf opsta en oh en paar vlaggetjes vind ik ook wel gezellig"
"En de binnenkant, wil je daar een hartje doen,  want wij krijgen van Saartje en haar baasjes ook vaak een kaart en dat vind ik zo lief!"
Zeg nou zelf,  lijkt echt goed hè?!!
Ik maakte meteen 2 kaartjes, 1 voor de voorraad. 
De leuke snijmalletjes kreeg ik afgelopen Kerst van onze oudste zoon,  het baasje van Lila. Zo lief!! Hij had ze zelf besteld! Hij had Oma (mijn moeder) gebeld om advies te vragen,  waar hij zoiets kon vinden en wat hij dan voor mij zou kunnen bestellen. En schot in de roos, ik ben er heel blij mee!!


Challenges:
De Egel, #112, Sketch zonder thema.


22 opmerkingen:

  1. 2 prachtige kaartjes en een mooie kleur, schattige stansjes heel lief van je zoon.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toppie kaarten!
    Leuk verhaaltje erbij, ik heb nu een smile van oor tot oor:)
    Fijne dag en dikke knuffel voor Lila! Een pluimpje voor jou,hahaha, ja je krijgt ook wat.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten en je hond is top!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah hoe leuk is jouw kaartje ook!!! En idd dezelfde lettertjes wat een gepriegel he.
    En dat is zeker heeeeel lief!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha daar is het kaartje Daphne!
    prachtig vinden we het, Saartje was er ook heel trots mee!
    Zo leuk dat verhaaltje van Lila!
    Ah en wat lief van jullie zoon dat hij dat voor je heeft gekocht, daar smelt je toch van!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten en vooral het rechter hondje vind ik schattig maar de linker lijkt meer op Lila. Eindelijk weet ik nu wat Jesse voor je heeft gekocht. Ik vind het heel leuk dat hij mij belde,ja hij belde zelfs, niet eens via app. 😃😃 Lief hè. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat tof! Zo'n leuk geschreven blogbericht. Zo lief van je zoon.
    Heel mooi kaartje, tja paars hé 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk he, als ze zelf iets uitzoeken voor je, had Remco deze kerst ook gedaan. Maar ook de "kinderen" doen dat soms, al is bestellen wat precies op je lijstje staat ook wel makkelijk en altijd goed.
    Leuke kaarten maakte je met een poot van Lila.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje, echt schattig!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi en lief met leuk beschrijf. Wel handig dat je zelf een hond hebt die kan zeggen hoe hij het wil.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Echt te schattig. Het is zo leuk om kaarten te versturen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat leuk zeg, ik herkende Lila meteen. Het is ook wel een lieverd hè, om een kaart aan een hondenvriendinnetje te willen sturen. Je kaarten zijn super leuk!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief dat Lila een kaart gestuurd heeft naar Saartje. En natuurlijk handig dat jij hem kon maken.
    Prachtige malletjes kreeg je. En hij lijkt inderdaad goed.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heeft Lila goed gedaan. Ze weet wel wie de mooiste kaarten maakt. Ze zijn allebei erg leuk. En wat is het een dot van een hond 🥰
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke, lieve kaart voor Saartje en heel toepasselijk in lila natuurlijk. Superleuke mallen van de hondjes, goed gedaan van je zoon. Ook je andere hondenkaartjes zijn leuk geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supergaaf kaartje voor die jarige Saartje (he dat rijmt!) en ik weet zeker dat Saartje en Martha hier erg blij mee zijn Daphne. De andere is ook erg mooi maar met zulke leuke malletjes cadeau te hebben gekregen (hoe lief!) was het ook niet zo moeilijk! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar is Saartje vast heel blij mee. Dat heeft Lila heel goed bedacht allemaal ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah wat lief van Lila dat ze Saartje een kaart heeft gestuurd. Jij kreeg vast een poot als bedankje voor het maken van deze leuke kaart. De binnenkant is ook mooi gedecoreerd Daphne. Goed bedacht van je zoon om deze stansjes cadeau te geven, ze zijn leuk.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps. Gelukkig ben je meteen teruggekomen als volger Daphne hihi, ik moest zo lachen. En van de week was ik wel iets later met het plaatsen van mijn kerstkaart. Als je niet aan de beurt bent voor een inspiratie kaart mag dat gelukkig ;)

      Verwijderen
  19. Heel lief van lila dat ze met die vraag bij jou kwam. En natuurlijk kun je haar niet weerstaan, dat snap ik! Wel ijdel dat ze een afbeelding van haar zelf op wilde, maar ook wel weer vertederend.
    Je andere kaart voor de voorraad is ok erg leuk! EN die Jesse, wat een schat! Slim van hem om oma in te schakelen en het vervolgens zelf te regelen. Topzoon!
    EN vandaag viel er zo'n ontzettend leuk kaartje in de bus! Dank je wel. Het is zo leuk te merken dat mensen meeleven.
    Van je moeder ook al zo'n leukerdje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. Peter vond het lief van je dat je hem blond haar had gegeven...hij is zo grijs als een duif ;-)

      Verwijderen
  20. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. En ja Lila lijkt er goed op, dat heeft haar baasje goed gezien. Gave actie van je zoon. Dank je wel voor jou bijdrage aan uitdaging 112 van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen