woensdag 13 januari 2021

Kanjer kaart

Gisteren heb ik onze huiskamer een schoonmaak beurt gegeven. Terwijl ik daarmee bezig was kreeg ik een mailtje met de vraag of ik vandaag extra wilde werken. Er zijn veel zieke collega's en daardoor vallen er wat gaten in het rooster. Plannen bijstellen dus, ik besloot dat ik na het schoonmaken even lekker in mijn knutselkamertje wilde doorbrengen. Er zijn nog wat Challenges waaraan ik mee wil doen. 

Deze kaart rolde zomaar onder mijn handen vandaag:

Een leuke sketch en disigner papiertjes uit mijn voorraad. 
De tekst is een snijmalletje, lekker neutraal,  helemaal goed voor kanjer kaartjes. 
De leuke foto van het rashondje vond ik op internet, ik was meteen verliefd op het lieve snoetje. De kanjer, voor wie de kaart is, houdt van hondjes, perfect dus,  deze lieverd. 
Een touwtje met een klein strikje en 2 kleine bannertjes met op elk een iniemini hartje maken de kaart af. 

Om 7 uur begint mijn dienst,  ik ga op tijd naar buiten want volgens mij moet ik mijn auto ruiten krabben. 

Challenges:

Sketchy Saturday,  #642, Sketch.

K&K, #Januari, iets met een C. En nu vragen jullie je natuurlijk af,  wat is dan de C?? Het rashondje!!😁 Dit is namelijk een Cavelier King Charles Spaniel 🥰. Cccccccccavelier😉👍, goed gevonden hè 😇


21 opmerkingen:

  1. Een schot in de roos met dit super vrolijke kaartje, en dat hondje zo`n lief snoetje, Post ontvangen is zo fijn Daphne dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Daphne,

    Zo te zien ijsvrije ramen hier...

    Prachtige kaart heb je gemaakt😍

    Ben ook nog eventjes terug gegaan.
    Jij bent zo te zien ook in de ban van de challenge van DCL. Mooie uitdaging he.

    Werk ze vandaag.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt. Ja het was krabben, ik stap straks maar op de fiets, ik kan kiezen, voordat de auto warm is ben ik er al bijna hahaha.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart, die gaat zeker iemands dag opvrolijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart is dit, Daphne.
    En werk ze vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi.... dat heb je goed gevonden! Je kaart is leuk en vrolijk en dat past altijd bij een kanjer en als hij dan ook nog van honden houdt zit je helemaal goed!
    Ja, zo gaat dat nu, extra werken. Sterkte ermee en blijf zelf gezond.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ben slim betreffende de letter C Daphne :) Je kaartje is top!
    Alles matcht zo mooi bij elkaar een heerlijk vrolijk kaartje.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt & wat goed gevonden met een c!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Daphne, echt te leuk. Werk ze vandaag. Ja dat ruiten krabben s' ochtends vroeg, ik was laatst 10 minuten later op mijn werk door het ruiten krabben (nog steeds ruim op tijd hoor hihi).
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje voor een kanjer die ook nog eens van hondjes houdt! Goed gelukt!! Succes met extra werken.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Daphne
    Mooi dat hondje, die zijn ook altijd zo schattig he!
    Hopelijk hoefde je niet al te hard ijs te krabben, lekker werken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk kaartje en zeker een schatje op dat plaatje! Ik hou van zulke hondjes, niet te groot en heerlijk knuffelbaar! Werkse maar en veel succes met ijskrabben, zal nog wel een paar dagen doorgaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is ook toevallig. Ik heb gisteren hetzelfde hartjes papier gebruikt, leuk hè.(net op de bus gedaan dus nog even niet op mijn blog)
    Dit is weer een lief kaartje voor een kanjer, schattig dat hondje.
    Ik heb net een rondje gelopen, was wel lekker maar behoorlijk "fris" dus ik denk dat je wel hebt moeten krabben vanmorgen 😞😝 arme jij.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig was je kamer al schoon :) Mooie kaarten Daphne, je bent zelf ook een kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart.
    Het touwtje en papiertje met hartjes vind ik zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heee......die sketch herken ik! Bij jou een hond (met een moeilijke naam met een c) en bij mij met een vlinder.
    Lekker vrolijk met dat hartjespapier.
    Hier geen ramen krabben vanochtend maar mijn auto staat naast het huis en dat scheelt altijd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig dit kaartje met het schattige hondje erop Daphne...
    mooi designpapier gebruikt
    en ja zal morgenvroeg weer wel krabben zijn op je autoruit...Of je moet een vrije dag hebben...
    Ik heb er weinig last van ...autootje mag binnen slapen...Maar ik doe heel veel met de fiets, als het droog is tenminste
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kleuren op je kaart, doet me even de koude winter vergeten. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe kom je erop!😂😂😂 De C van Cavalier. Ik vind het top gevonden. Ook je kaartje is prachtig. Mooi dat geel, dat maakt de kaart heel vrolijk.
    Leuk dat je weer meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kaartje, leuk met het Cavalier-hondje! Gezellige kleurtjes ook....
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen