zaterdag 30 januari 2021

Get well/Knuffel

Vandaag laat ik een creatie zien met die lieve Mylo (van Mylo and friends) in de hoofdrol. Zoals jullie misschien weten heet onze middelste Mylo (uitgesproken op z'n Nederlands🙂), daarom vind ik het extra leuk om af en toe een kaart te maken met dit hondje.

Basiskaart is kraft. 
Bijpassende papiertjes, alles uit mijn restjes bakjes. 
Mylo komt van een knipvel,  ik knipte hem uit met een klein randje eromheen. 
De ovale achtergrond van Mylo maakte ik zelf met ecoline. 
Alle randjes heb ik beïnkt met distress inkt vintage photo. 
Ik had 2 van die lieve Mylo's, dus besloot ik om er een klein kaartje bij te maken,  precies hetzelfde, maar dan mini. 
Bij de Egel is dit deze keer de challenge, daar wilde ik graag aan meedoen, vind het zo'n leuke challenge dit keer. 
Op de grote kaart Get Well gestempeld,  Mylo komt tenslotte met een gezonde banaan aanzetten😉. Goed om een zieke vitamines te sturen. 
Op de kleine kaart een kleinere tekst. 
Een leuk setje maar los van elkaar ook goed te gebruiken. 
De grote kaart is ongeveer 12 bij 12 cm, de kleine 8 bij 8 cm. 

Vandaag ben ik vrij, we hebben niet veel plannen, de halve dag is ook al om, dus maak ik ook maar geen plannen meer, haha,  voor we het weten is het alweer donker. Vanavond wel Wie Is De Mol kijken,  want Jade en ik zijn zwaar fan. 
Challenges:
De Egel, #113, Kaart met Mini. 
CSG, #56, Sketch.
Hobbyshop Daantje, #2, Iets met een B (Banaan)
GCC, #9, Alles Mag.
CHPP, #Januari, Alles mag,  disigner papier. 



27 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn echt heel mooi geworden, ja dan spreekt het je zeker meer aan, zou dat ook doen hoor.
    En ik vond het ook een leuke challenge..hihi vandaag zijn de mijne ook online gegaan.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaarten, leuk is dat om een setje te maken hè. Volgens mij heb ik ook nog plaatjes van Mylo, kan me voorstellen dat jij extra voorkeur hebt ;-).
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn het leuke vrolijke kaartjes Daphne, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden Daphne. Echt te schattig gewoon. Dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaartjes! Echt leuk met het plaatje van Mylo er op.
    Wij hadden vandaag ook geen plannen maar voor morgen staat er een wandeling op het programma.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten! Heel gezellig met de vrolijke kleuren en het lieve hondje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vrolijke kaartjes met
    Milo. Heel wat anders dan mijn zwart witte🤣🤣

    Vroeger ook veel kaartjes me milo gemaakt. Veel plezier met Wie is de Mol volg ik niet echt.

    Fijne weekend en blijf gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje weer Daphne, en wat een leuke naam heeft jullie zoon, die hoor je niet zo vaak, of eigenlijk heb ik die nog nooit gehoord daarom juist zo leuk.
    En ja ik ben ook fan van wie is de Mol maar ik vond het vanavond maar matig, vond het ook niet zo'n leuke opdracht waardoor er ineens zoveel geld uit de pot ging en er opeens 2 kampen waren. Volgende week is het vast weer leuk.
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een enige kaartjes en de sketch herken ik meteen want ik heb hem net opgeschreven om ook nog aan mee te doen. Er staan wel meer uitdagingen op mijn lijst...kijken hoever ik kom.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Gezellig met Jade samen tv kijken. Wat het ok is, maakt dan eigenlijk niet uit. Als Guus bij ons is (mag nu dus weer niet) kijken we vrijdag altijd naar Flikken. Als hij er niet is niet...zo gaat dat. Wie is de mol kijk ik niet, nooit gevolgd ook.
    EN ja als je dag al voor de helft om is, kun je beter laten komen hoe het komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaaw wat schattig deze leuke kaartjes Daphne. Ik snap dat dit hondje een speciaal plekje in je hartje heeft! Ook de papiertjes zijn ze lekker vrolijk en dan dat ieniemiene kaartje.....ga je vast zelf houden!
    Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes Daphne!
    Erg leuk zijn die plaatjes!
    Ha ja ik kijk ook graag naar wie is de mol, maar ik kijk altijd terug met mijn tablet, want wij hebben geen televisie, dus ik kijk vanavond...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik snap het, schattig hondje is het. Papiertjes zijn ook mooi. Leuke en frisse kleurtjes. Daar kanp je wel van op als je deze krijgt!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaartjes met BFF Mylo!
    Hier vrolijkt iemand wel van op.
    Wat leuk dat je restjes op kon maken, dat schiet er hier nog wel eens bij in.
    Wie is de Mol nog nooit gezien, hahaha, ja ik kom van een andere planeet:)
    Fijne Zondag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee lieve beterschapskaarten in zachte kleurtjes.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel Daphne. Fijne zondag nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve kaartjes zijn dit!
    Mooie kleuren zo bij elkaar.
    PS: goed gezien. De markttas is een eigen patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. twee lieve kaartjes zijn het zo geworden, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaartjes en die plaatjes van Mylo blijven leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Twee leuke kaartjes met het hondje Mylo! Leuke naam voor je zoon! En je hebt lekker veel restjes gebruikt! Leuk gedaan! We hebben ook de Mol gekeken, zijn er nog niet wie de Mol is maar dat komt nog wel! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey hoi, hier een mede-molloot! Het was weer spannend hè? Ik heb echt geen idee dit seizoen..
    Je kaartjes zijn superleuk zo als setje met het vrolijke hondje Mylo! Ik kende hem niet maar vind hem wel heel schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohhh zo leuk weer "onze" Mylo. En dat bruine genopte papier, dat kwam een jaar of wat geleden bijna m'n neus uit en wat is het hier mooi. Ik vind het een schattig kaartje Daph. Ik ga mijn Mylo plaatjes ook maar weer eens opzoeken.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super schattig deze Mylo's :) en inderdaad extra leuk omdat je zoon ook zo heet, dat snap ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatjes zijn jou kaartjes. Leuk om ze juist als beterschapskaart te maken. Ik moet altijd lachen als ik jou berichten lees, net alsof ik het al voor mij zie. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een mooie grote en kleine kaart met Mylo om een zieke beterschap toe te wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schattige kaartjes. Ik herken ze nog wel, heb ze volgens mij ook nog.
    Dank je wel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Toffe kaartjes met de schattige Mylo! Leuk dat je meedeed mett onze challenge.
    Groetjes
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen