maandag 18 januari 2021

2De gastdisigner kaart.

Hallo allemaal. 

Vandaag laat ik mijn 2de kaart zien die ik maakte als gastdisigner voor 4SCB, #40, Kriebelbeestjes. 

Ik gebruikte een grote snijmal van Action, voor de basis. Deze mal vráágt er bijna om om gevouwen te worden, niet alleen omdat het een grote is (lastig voor een enveloo), maar ook omdat de vorm zo leuk is om te vouwen.
Daarop een oranje disign papier,  met, als je goed kijkt, een vlinder. (1ste Kriebelbeestje)
Met mijn cirkel stans sneed ik cirkels uit, 2 verschillende maten.
Die plakte dat op mijn kaart. 
Zo maakte ik een rups 🥰. (2de Kriebelbeestje)

Als je de kaart open klapt is de rups nòg langer.
Het koppie maakte ik met een ovaal. 
Hierop plakte ik wiebeloogje, vind ik altijd zijn leuk effect. En beetje rood op de wangetjes. 
De pootjes maakte ik met mijn iniemini letter alphabet, ik sneed héél vaak de L uit!!
Het mondje is gemaakt met de V, het neusje en de voelsprietjes zijn een gedeelte van een 6 en 9.
Het was een enorm gepriegel,  maar heerlijk om te doen🙂.
Deze kaart is al onderweg naar een jarige kanjer,  vandaar ook het kleine cadeautje voorop. (Ik schrijf Cadeautje met een C, want ik laat deze kaart meedoen met de challenge van 
K&K, #Iets met een C (Cirkels èn Cadeautje.😉)

Vandaag ben ik aan het werk, ik heb nu even pauze, dus gauw mijn kaart plaatsen. 
Daarna ga ik mijn rondje weer lopen, ik denk dat de patiënten wel zin hebben in een kopje thee en wat fruit. 



24 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige, vrolijke kaart met kriebelbeestje :D
    Werk ze

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je echt super gedaan deze kaart!!
    Daar zullen ze zeker blij mee zijn, ze verwachten je dan ook echt he..weet het nog bij mijn ouders.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd!!! Hij doet me denken aan rupsje nooitgenoeg, die kon maar blijven eten... hopelijk geldt dat niet voor jouw patienten ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo dan, dit heb jij even creatief gemaakt Daphne, hij ziet er geweldig uit. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk verzonnen, deze rupsje nooitgenoeg...de kids genoten altijd zo van dit boek, moest er gelijk aan denken...
    Hele leuke kaart, daar zal de kanjer blij van worden.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag je kaart al bij de reminder, ik vind hem geweldig! Heel goed bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart Daphne, leuk verzonnen
    Daar zal een kanjer heel blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk bedacht en gemaakt Daphne. Toffe kanjerkaart.
    Leuk dat je gast-designer mocht zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat leuk gedaan! ik zie je helemaal in de weer met al die letters L. Ook het gezichtje en de voelsprieten zijn goed gevonden. Hier wordt een kanjer vast heel blij van!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een super leuk kaartje, goed bedacht Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart, ik moest meteen denken aan Rupsje Nooitgenoeg, dat is zo'n leuk kinderboek !
    Wat fijn dat jij de patienten lekker verwent met vers fruit.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend lief kaartje, prachtig het rupsje! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh.... wat origineel! En zo leuk hoe je de letters gebruikt hebt voor de pootjes het mondje en de voelsprietjes. Het is een waar priegelbeestje geworden... oh nee, het waren kriebelbeestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat heb je dit goed bedacht, het is een bijzondere rups geworden waar ook vast veel denkwerk in zit, maar het resultaat is geweldig leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk bedacht Daphne. Gezellig dat je met ons meedoet bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een enige kaart! En leuk dat de slak aan de binnenkant ook gewoon doorloopt...
    Ja, die enveloppen vind ik soms lastig. Mijn kaarten hebben de gekste afmetingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart! Zo mooi bedacht met de rups. Hij spat ook van de kaart af. En dan het gebruik van de letters, daar had ik nooit aan gedacht.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is erg leuk Daph en wat een goed idee om die lettertjes zo te gebruiken, je bent een genie.
    Liefs en een kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke verrassing dat de rups langer wordt als je de kaart openvouwt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een toffe kaart is dit. Heel erg leuk bedacht èn gemaakt! Rupsje nooit genoeg moest ik gelijk aan denken. Hartstikke leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohh wat heb je deze kaart geweldig leuk gemaakt Daphne, zo creatief! Knap hoe je dit zo bedacht hebt en alles hebt afgewerkt met de cijfers en letters. De rups is ook zo schattig met haar wiebeloogjes en rode wangetjes. Het is toch een meisje hè, ik vind van wel, hihi.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Harstikke leuke kaart, dankjewel dat je nog een keer gastdesigner wilde zijn!
    En ook bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen