zondag 17 januari 2021

Voor Anita.

Goedemorgen blog vriendinnen, hoe is het met jullie? Hier zijn wij de dag lekker lui begonnen. Het is koud buiten, weer zijn akkerman vrij vandaag een dus hebben we uitgebreid tijd genomen voor koffie. Vandaag hoop ik bij jullie langs te komen. 

Eerst mijn kaart voor vandaag,  voor Anita:

Zij vertelde op haar blog, een paar berichtjes geleden, dat ze van de trap is gevallen,  van de bovenste tree, zo naar benee......brrr, ik werd er misselijk van toen ik het las. 
Ik bedacht dat ik haar een kaart wilde sturen, dat had ze wel verdiend.
En dus ging ik aan de slag. 
Ik maakte deze Slim-Line card 
Ik gebruikte de techniek die nu gevraagd wordt bij Lift Challenge. 
Nog best een lastige techniek, het ging niet "vanzelf",  maar het is gelukt. 
Het witte achtergrond papier heb ik een strookje uit gesneden en dat, met een naadje ertussen en mooi dp erachter weer terug op de kaart. 
De bloem en swirl sneed ik uit hetzelfde dp.
Anita heeft de kaart ondertussen ontvangen, ik kreeg een lief berichtje van haar. 

Vandaag wordt er hier in huis Coers voetbal gekeken,  Ajax- Feyenoord......
Ik weet niet of ik de hele wedstrijd meekijk, maar ik ga er wel gezellig bijzitten, want moet vaak erg lachen om mijn fanatieke mannen😂
Challenges:

Lift Challenge,  #156, Verdeel je kaart in stukken. 

Unicorn Challenge,  #61, Clean and Simple.

CAS on Friday, #195, Feel Better.

19 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en heel mooi gedaan, heel lief van je was er erg blij mee. Morgen terug de huisarts gaan bellen het gaat niet veel beter sinds de val op 4 jan.
    geniet van je zondag en de voetbal wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie, fleurige beterschapskaart.
    Veel supporter-kijk-plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Daphne
    Leuke techniek!
    Geniet van de voetbal!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is heel mooi voor Anita, en wat lief van je.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Daph en doet me meteen herinneren dat ik ook nog mee wilde doen hierbij.
    Hier gelukkig maar één man die kijkt naar het voetbal vandaag. Dat de beste maar mag winnen zonder "geintjes"!
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a gorgeous card design and fun way to use patterned paper.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart voor Anita,

    Mooi dat je de bloemen en de gleufjes met hetzelfde
    DSP heb gedaan.

    Hoop dat je genoten hebt van je mannen tijdens
    het voetbal kijken.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor Anita en de Liftchallenge.
    Je hebt de kaart op een leuke manier in stukken gesneden.
    Heb je genoten vanmiddag van de wedstrijd? Terwijl ik dit typ is de samenvatting op Studio Sport. Manlief had 1-4 voorspeld maar daarvoor heeft Feyenoord toch echt te weinig gescoord ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi kaartje voor Anita altijd fijn als er mensen aan je denken.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend lief dat je een kaart aan Anita stuurde. Hij is echt heel mooi geworden en erg gaaf voor de lift. Hier nooit voetbal aan! Peter geeft er totaal niet om en dat vind ik stiekem helemaal niet erg..
    Morgen ga ik me eens buigen over de liftchallenge, Hij staat nog op mijn to do lijstje voor deze week...
    Dank voor je mail, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach wat een lief gebaar Daphne, je kaartje is prachtig en ik lees al dat Anita er zeer blij mee was. Was het voetballen nog leuk? Wij hebben er helemaal niks mee.....Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart. Een kaartje sturen is altijd zo'n lief gebaar. Echt te leuk gewoon. De bloem vind ik echt heel mooi geworden.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart in een leuk model. oeps die valpartij van de trap, brr. leuk dat je haar een kaartje stuurt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tjonge, wat een val maakte Anita... ze kan wel wat kaartjes gebruiken denk ik!
    En die van jou is er één van... Leerzaam dat je een bepaalde techniek moest gebruiken en het is een prachtige kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk deze kaart voor de onfortuinlijke Anita! Het zal haar vast erg goed doen. leuke stansjes gebruikt voor het verdelen en mooi papier erachter. Mooie bijpassende bloem. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve kaart!
    De bloem ziet er heel kunstig uit. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jhee arme Anita.. dat zal een klap gegeven hebben.. doodeng! Je kaartje voor haar is heel erg leuk geworden. Gaaf dat je er een slimline van hebt gemaakt en je hebt mooi papier gekozen. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, hoe akelig kun je terecht komen. Lief dat je haar een kaart stuurt. Heel mooi gemaakt! Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaartje om Anita mee op te fleuren!
    Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen