donderdag 28 januari 2021

Op de valreep mijn kerstkaartjes

Oei, ik ben helemaal in de war met de dagen.  Gisteren heb ik, netjes op tijd, mijn kerstkaartjes gemaakt, zodat ik ze vanmiddag kon plaatsen, maar vandaag denk ik de hele dag dat het woensdag is....... ik was dus bijna te laat,  maar hier komen ze:

Deze week maakte ik echte CAS kerstkaartjes. 
Het leuke disigner papier kocht ik in december bij Aldi.
Touwtje,  paar glimmetjes en een tekst stickertje. 
Gemat op goud spiegel karton en dat op een zwarte basis kaart. 
De binnenkant. De kleine Gnoomes zijn stempeltje die ik kleurde met distress inkt. 
Leuke Sketch, vind ik,  dus maakte ik ook een witte variant.
Ander lintje en een tekst stempel in plaats van een stickertje. 
Toen had ik nog een klein stukje disigner papier, met de gnoomes erop over, zonde om te laten liggen.  
Dus maakte ik ook meteen kaart nummer 3. De tekst heb ik nog even weg gelaten, misschien stempel ik die wel op het gele gedeelte of binnenin,  dat bekijk ik nog wel. 

Vandaag heb ik op de Cohort afdeling gewerkt. 
Ik vond het best spannend,  maar gelukkig ging het allemaal goed.
Ik heb lekker gewerkt, wat zeker ook kwam door de prettige en vooral nauwe samenwerking met collega's en verpleging. 
Nu lekker met de beentjes op de bank en kopje thee bij de hand. Misschien kom ik nog bij jullie op blog visite straks. 
Challenges:
52 WTC, #week 4, Weekelijkse kerstkaart. 
CHNC, #526, Alles mag. 
TSOT, #490, Sketch. (Ik link de witte variant)


25 opmerkingen:

  1. Nou toch ruim op tijd hoor en ze zijn echt heel leuk !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kaartjes zijn dit met het Aldi-papier, Daphne. Ik heb het in december ook meegenomen, zal er ook eens iets mee gaan doen *bloos*... Fijn dat je zo lekker hebt gewerkt op de cohort. Was het een tegenvaller of een meevaller dat het al donderdag is?
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah je bent nog ruim optijd hoor....de week zit er nu bijna al op.
    wat een leuke kaartjes heb je gemaakt...
    Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo dacht ik gisteren dat het donderdag was en vandaag vrijdag...
    Je laat weer leuke kaartjes zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk papier en een leuke serie kaartjes! Ik vind de kabouters super leuk! En nog ruim op tijd om mee re doen met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes met die lieve gnomes!
    Maar in december dp bij de Aldi?? Ik kom er minstens 1x per week maar heb hier niets gezien. Want dan was het vast in mijn karretje beland ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kan je overkomen dat je ff met de dagen in de war bent, komt ook wel dat alle dagen hetzelfde zijn met al die bepwerkingen ...hier tenminste wel...
    Je kaartjes zij heel leuk geworden Daphne en nog ruim op tijd hoor en reageren kan altijd...
    Ik ben al de hele avond bezig bij iedereen een leuke reactie te geven...

    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaartjes en bij Aldi? Dan heb je een bof denk ik. Superleuke gnomes. Ik kom net bij je moeder vandaan en die was ook al wat warrig, maar omdat het wel herkenbar is, is het zo leuk om te lezen. Fijn dat je zo prettig hebt gewerkt op de cohort...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ik zei het van de week nog of was het in mijn berichtje vandaag dat ik niet meer weet wat voor dag het is en dat januari zo snel omgevlogen is. Gelukkig was je nog op tijd. Anders hadden we deze mooie grappige kaarten niet gezien. Ik zit nu met m'n laptop op schoot terwijl Bowie op mijn voeten ligt. Hij was een beetje boos want hij mocht niet bij me op de bank omdat Laura bij me lag. Bowie mag af en toe op een kleedje bij ons op de bank. Hij vind het heerlijk, even kroelen. Maar Laura vindt dat ook en ik vind het ook wel leuk want dat wordt toch steeds minder en voor ik het weet is ze het huis uit....Maar dan mag Bowie wat vaker 😉 Het is ook wel grappig als ie zo nukkig is.
    Weltrusten voor straks of goeiemorgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar dat je in de war bent met de dagen, zeker in deze tijd is er wat minder structuur die je eraan herinnert wat voor dag het is.
    Je kaartjes zijn echt superleuk en grappig dat je het leuke papier bij Aldi vond.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tof papier vond je in de Aldi! Superleuke gnomes, heel leuk verwerkt op je kaartjes en tof om binnenin je kaart ook nog een rijtje te stempelen.
    Jij hebt nogal wat variatie in je werk, zoveel verschillende diensten en afdelingen. Vast boeiend ook.
    Ik vergeet niet de dagen, maar schrik wel vaak als ik ergens een datum moet schrijven de hoeveelste we al zijn. Al bijna februari en nog niet echt het gevoel al veel beleefd te hebben behalve werken, gezin en slapen... 😏
    Ik kijk al uit naar je kaart met kerstbal(en)... (ja, wij mogen elk om beurt een challenge kiezen).
    Groetjes en fijn weekend straks.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke kaarten met de (ik noem ze naar hun Zweedse benaming) tomter. Leuk dat je ze binnenin laat terugkomen.
    Ik kan mij voorstellen dat je werk wel spannend was, maar vast ook heel dankbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke kaartjes, grappig papier!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze leuk Daphne, grappig zijn die gnomes en mooi dessin-papier heb je erbij gebruikt.
    Fijn dat je zo lekker gewerkt hebt, moe maar voldaan :)
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig deze kerstkaartjes Daphne
    Leuk dp en leuk stempeltje ingekleurd!
    Fijn dat je goed hebt gewerkt, op de bijzondere afdeling
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke papiertjes heb je gebruikt. Zo'n touwtje er omheen gewikkeld doet het altijd goed. Fijne vrijdagavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh my gosh, Daphne, these little gnomes are great! I love the peeking and peering going on on the front, lol. Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daphne, your Christmas card is super cute! Love those little gnomes. Thank you for joining us and sharing your creative talents at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten, de gnomes zijn zo leuk en lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kaarten, ik vind de kleine gnomes binnen in je kaart helemaal geweldig. En weer 2 kaarten heb je, goed bezig!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit leuke papier heb ik helaas gemist bij de Aldi dus,jammer.
    Jij maakte er hele leuke kaarten van en zo leuk ook die kleine gnoompjes binnenin. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hartstikke leuke kaarten! Gelukkig was je donderdag nog op tijd. Dank je wel in ieder geval voor het meedoen bij TSOT! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk om te zien hoe ene kaart kan leiden tot de volgende en toch weer anders is. Net op de nipper !

    BeantwoordenVerwijderen