donderdag 11 februari 2021

2 Kerstkaartjes

Gisteren, toen ik thuis kwam van mijn werk heb ik de kerstkaartjes gemaakt voor deze week. Het is ook nu gelukt om er 2 te maken:

Een leuke sketch,  disign papier uit blokje van Action en het jongetje en meisje zijn uitdruk plaatjes,  uit boekje van Action of Wibra, dat weet ik niet meer. 
Kraft basis kaart. 
Het meisje plakte ik eerst op een witte cirkel,  daarna op goud spiegel karton. 
Het jongetje matte ik op blauw. 
Beide kaarten voorzien van een tekst stempel, gestempeld met behulp van mijn stempelhulp en distress inkt. 
Wat ontzettend lastig is het om nu foto's te nemen. 
Op bovenstaande foto zie je het goud spiegel karton goed en zie je dat de takjes op het dp ook goud kleurig zijn, maar de rest van de kleuren zijn lastig te vangen. 
Het lijkt wel of er een blauwe gloed over de foto's zit. 
Het is niet anders, we moeten het er mee doen vandaag. 😊

Ik heb de hele week gewerkt. 
Maar als ik thuis kom genieten we volop van de sneeuw. We wandelen met Lila of zijn in de tuin met haar aan het spelen. De kinderen hebben achter de auto gehangen met een slee, prachtig om te zien. Ik mocht ook, maar heb daar vriendelijk voor bedankt😅.
Ik blijf wel op veilige afstand, foto's maken. 

Challenges:
52 WTC, #week 6, Weekelijkse kaart. 

The Sketchy Challenge, #171, Sketch

CHNC, #528, Alles mag zolang het Kerst is,  optie "Schattig"


26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaartjes, ze passen goed in het weer beeld van vandaag!!!!
    genieten he die sneeuw!!!
    gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze superschattig Daphne en ik zie het mooie papier wel blinken op de foto’s, nu hebben we weer teveel lichtinval om foto’s te maken hihi.
    Aaaa flauw dat je niet lekker op de slee ging.....
    Fijne donderdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaartjes! Nog veel sneeuwpret gewenst 😉 liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartjes zijn prachtig! En het is prachtig winterweer nu. Dit hebben we in jaren niet gehad. Zo kan ik het wel een poosje volhouden. Ook Bowie geniet! Hier gingen ze ook met een slee achter de auto. Mij ook niet gezien. Ik denk dat ik de hele straat bij elkaar gil 😂
    Ja, het is gelukt met de avatar en te gek dat we beide in de sneeuw een engeltje maken. Dat zijn we tenslotte ook toch? (B)engeltjes?
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zijn deze 2 kerstkaartjes Daphne, zo een leuke plaatjes erop,
    En fijn dat jullie zo genieten van dit heerlijke winterse weer..
    Wij hebben gisteren een flinke wandeling gemaakt...heerlijk!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaartjes weer Daph en erg inspirerend, ik ga het idee weer van je "stelen". Maar Vandaag ga ik maar eerst eens even wandelen, eindelijk.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 leuke vrolijke kaarten Daphne!
    Hier gingen ze ook zo door de straat. Nu is de straat één en al drap, glad en vies. Vandaag rijden de bussen voor het eerst, zoveel sneeuw lag hier.
    Blijf voorlopig binnen en komend weekend een wandeling maken.
    Fijne dag verder, ,liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuke kaarten en die plaatjes zijn super!
    Geniet van de sneeuw!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kerstkaarten met lieve plaatjes Daphne. Het is inderdaad lastig foto's maken maar de eerste twee laten de kleurtjes goed zien hoor.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk deze kerstkaartjes Daphne
    Mooiecplaatjes!
    Ha ja sneeuw geeft altijd heerlijke ondeugende ideetjes wij deden dat ook altijd toen de kids klein waren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee leuke vrolijke kaartjes Daphne.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kerstkaartjes allebei! Leuk een vrouwtje en een mannetje! En inderdaad het is moeilijk met het licht van de sneeuw een foto te maken maar je kan het goed zien die goud effecten! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent lekker bezig geweest. Twee leuke kaarten in één keer. Het was vandaag heerlijk weer om te wandelen. Maar op de slee achter een auto, dat zie ik mezelf ook niet doen. Foto's maken ervan is wel zo veilig.
    En foto's van kaarten maken is, zeker wanneer het niet meer zo licht is, erg lastig. De kleuren komen niet altijd goed uit.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaartjes Daphne. Hartstikke leuke plaatjes heb je gebruikt.
    En die avatar van jezelf als sneeuwengel is ook leuk. Heb je zelf al zo in de sneeuw gelegen?
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je leuke kaarten gemaakt, zo vrolijk winters. Knap trouwens dat je dat gisteren nog gedaan hebt, dat lukt mij niet zo kort van tevoren. Jullie hebben al veel sneeuwpret gehad, maar je hebt je beurt dus voorbij laten gaan om op de slee achter de auto te gaan 😉.
    Ik moest lachen om je reactie van de week bij mij, dat ik jouw tekst had gebruikt, sorry hoor 😂.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vrolijke kaartjes en een vrolijke familie, wat wil je nog meer . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What fabulous holiday designs Daphne.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie en lieve plaatjes. Ik vind dat soms ook best wel handig om van die doordrukplaatjes te gebruiken. Het geeft toch wel een leuk effect. Sneeuw is prachtig, op de slee achter de auto ook. Hihi gewoon doen en wat hebben we ene lol gehad. Geniet nog van de witte wereld, het is zo weer weg! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaartjes! En meteen 2. Goed bezig!
    Wij genieten op school ook heerlijk van de sneeuw. Lekker extra lang buiten spelen. En af en toe zit je dan ook als juf midden in een sneeuwballengevecht. Leuk toch! Maar voor zo'n ritje achter de auto zou ik ook bedanken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi Daphne.
    Groetjes Bianca
    DT The Sketchy Challenges Blog

    BeantwoordenVerwijderen