zondag 21 februari 2021

Slimline met bloemen.

Een vriendin van ons is jarig en omdat ik toch in een kaarten maak flow zit maakte ik voor haar ook meteen een kaart. 
Ik had zin in knal kleuren, dus pakte ik mijn neon verf van Ikea erbij. 
Daarmee kleurde ik een A4-tje en toen dat droog was sneed ik daar mijn tekst en bloemen uit. 
De achtergrond kleurde ik met distress inkt. 
De zijkanten van de Slimline kaart pakte ik af met tape, zo kreeg ik een mooie rand aan beide zijkanten. 
De grote bloem voorop half uitgesneden. Het kan nu open geklapt worden en dan is het weer een hele bloem. 
De binnenkant voorzien van een knal kleurtje geel (papier). Past goed bij de voorkant. 
Ruimte genoeg om een persoonlijk boodschap te schrijven.
De kaart is ontvangen en ze was er bij mee. 
"Ik word er vrolijk van" schreef vriendin, wat nou precies de bedoeling was van de kaart. 😊

Gisteren was mijn moeder jarig. Ik ben even op bezoek geweest. 
Mijn zus en ik hebben een Zwolse zanger laten komen en die heeft onder het balkon van mijn ouders 5 liedjes gezongen voor haar.
Het was ontzettend leuk en mijn moeder was héél blij verrast,  dat had ze niet verwacht!!
Challenges:
C4C, #571, Slimline met iets speciaals (de grote bloem)
DCL, #341, Slimline met bloemen. 

21 opmerkingen:

  1. Een heerlijk vrolijk kaartje! Kan me voorstellen dat je vriendin daar vrolijk van werd! En wat een leuk idee om je moeder te verrassen met een zanger onder haar balkon! Heel lief! Geniet van vandaag, heerlijk weer dus lekker naar buiten! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super vrolijk kaartje is dit Daphne, de kleurtjes knallen van het scherm...ook ik hou wel van felle kleurtjes
    en leuk om je moeder zo te verassen met een zanger en dan speciaal voor haar, Ik wil best geloven dat ze het heel leuk vond
    Nog gefeliciteerd met haar verjaardag..
    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GEweldige kaart! En gefeliciteerd met je moeder en je vriendin! En wat een leuk kado voor je moeder!!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze bloemenkaart knalt van mijn scherm af. Wat een heerlijk felle kleurtjes! En wat leuk dat je moeder een serenade van jullie cadeau kreeg! Daar was de buurt vast ook heel blij mee.. superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zeg, die vrolijkt de boel echt op! Heel leuk gedaan met de bloem die half uit de kaart steekt,erg creatief.
    Wat een leuke verrassing voor je moeder, die vielde zich natuurlijk extra jarig zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het neon spat er van af ! En wat een leuke verrassing voor je moeder zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart, en nog de felicitaties met en voor je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw!! De vrolijke kleuren knallen va het scherm. Prachtige en vrolijke kaart voor je vriendin.
    Nog gefeliciteerd met je moeders verjaardag. Leuk zoals jullie haar verrast hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kaart! Leuk gedaan met al die knal kleuren. Nog gefeliciteerd met je moeder. Wat een tof idee, die zanger! Zo was het toch echt een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een knalkaart! Wordt je vrolijk van. Gefeliciteerd met je moeder en wat een leuke verrassing.
    Vergeet je niet zomaar meer.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow je maakte een prachtige kaart die zeker niet over het hoofd word gezien Daphne,prachtig! Ook leuk gedaan met de bloem zo.
    Gefeliciteerd met je moeder en wat een fantastisch cadeau, je hebt het toch zeker wel gefilmd? Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk dit fleurige kaartje, Daphne!
    Mooi gemaakt!
    Van harte gefeliciteerd met je moeder wat een leuk idee om een zanger in te huren, gezellig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superleuk idee, een zanger voor de verjaardag van je moeder. Lekker knalkaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous colors and what a fun design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je moeder. Wat een leuke verrassing voor haar.
    De bloem geeft een heel leuk effect zo. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kan me voorstellen dat je vriendin hier vrolijk van werd, super gave kaart heb je gemaakt! En ik las het van je moeder, wat een leuke verrassing hebben jullie voor haar geregeld, zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof kaartje, ja met een beetje verf kun je veel leuke dingen maken. Leuk met de bloem die je open kan doen, geeft wat extra's aan de kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal te gek deze kaart, ik denk voor Jet? Mooi gedaan met die knalkeuren.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg mooi gedaan heel aparte zo. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kaart, in heerlijke tropische kleurtjes! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie "Slimline" bloemenkaart Daphne!
    Mooie sprekende kleurtjes heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen