dinsdag 16 februari 2021

Dat zit wel snor.

Vandaag een kaart met een leuk plaatje met bijbehorende tekst. 

De afbeelding komt uit een klein blokje wat ik ooit, lang geleden, eens gekocht heb op een beurs.
Ook de tekst heb ik al heel lang in mijn bezit, bijna nog niet gebruikt, maar bij dit plaatje natuurlijk perfect.
Eigenlijk is er verder niet zoveel over te vertellen.
Ik vond het plaatje leuk, ik zocht er mooi papier bij en met een leuke sketch ging ik aan de slag.
Alle randjes van het DP beïnkt met distress inkt.
Ik had 2 van deze leuke plaatjes, dus maakte ik ook meteen 2 kaartjes, 1 voor de voorraad, de andere is al opgestuurd.
Klein verschil, want bij de 2de kaart deed ik de bijpassende tekst binnenin.

De dooi zet nu flink door.
Als ik de voorspellingen kan geloven wordt het komend weekend zelfs voorjaar!!
Afgelopen week hebben we allemaal genoten van de sneeuw. Ik ben blij dat we nog een dikke week echt winter hebben gehad.
Challenges:
CSC, #Februari, Sketch.
CHPP, #Februari, Disign Papier.
Hobbyshop Daantje, #3, Iets met een C, (Child)

17 opmerkingen:

  1. Ha ik herken de plaatjes, die heb ik ook nog Daphne
    Je brengt me op een idee,
    Leuk uitgewerkt met dat snortekstje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten, dat snorretje is zo grappig.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb dat blokje ook nog ergens haha. Ook ooit op een beurs volgens mij gekocht haha

    je hebt er prachtige creaties van gemaakt!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn het super leuk geinige kaartje Daphne, ik ben benieuwd naar wat het weer zal geven in het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zit wel snor met deze kaartjes Daphne.
    Ja die boekjes heb ik ook nog ben ook gekocht op
    een hobbybeurs....wat is dat ook alweer???

    Kaartje voor de buuf ook heel mooi.
    Ga op zoek naar mijn bikini voor komend weekend😉

    Toedels Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke, vrolijke kaarten.
    De sneeuw was mooi, maar ook mooi dat het bijna in 1x weg is, die vieze gevaarlijke drap vind ik echt niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke combinatie van plaatje en tekst! En ja, dat weekje echt winter was toch wel heel erg leuk voor iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke kaartjes en leuk die tekst erbij! Zo,n swingkaart met een draaiend gedeelte is niet moeilijk twee rondjes op elkaar en een touwtje ertussen. Eigenlijk heel simpel! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart zeg!!
    Sneeuw was zeker mooi, maar ik geniet van wat eraan nog komt meer, maar ja gelukkig hou iedereen ergens anders van he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha superleuk deze kaarten Daphne. Ik ben wel blij dat de gladheid weg is. Ziva is nogal sterk met trekken en ik ben heel bang om te vallen, geen goede combinatie ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh, dat zijn "oude" plaatjes. Leuk joh, volgens mij hebben we dat blokje ooit ergens cadeau gekregen. Ik heb het ook gehad. Maar nu niet meer, vast in de verhuizing gebleven, zat daar ook niet dat plaatje in van een jongetje met een vliegtuigje? Maar, leuke kaartjes. Ik ga nu ook aan de slag. Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn twee super leuke kaartjes Daphne.
    Ik heb ook genoten van het winterweer. De temperaturen die we van het weekend krijgen zijn heerlijk maar echt niet normaal voor de tijd van het jaar!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou wat een leuke combinatie zo de tekst met het leuke plaatje Daphne.
    Je maakte er leuke kaarten mee. Gelukkig is de rotzooi buiten weg, heb voor het eerst weer eens lekker kunnen lopen met de hond buiten...
    Ook opvallend hoe ik vandaag de vogeltjes flink hoorde fluiten....alsof nu ook meteen de lente begint,heeeeeeeerlijk! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches
    neem ook een keer een kijkje op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    ik zou het leuk vinden als je een reactie zou schrijven

    BeantwoordenVerwijderen