donderdag 4 februari 2021

Kerst met ballen.

Vandaag laat ik maar weer een kerstkaart zien, het is tenslotte donderdag.😁

Het achtergrond papier komt uit mijn voorraad,  het is mooi rood,  met zilveren stippen en sneeuwvlokjes. 
De kerstbal heb ik gerecycled, die komt van een oude kerstkaart, die vind ik zó mooi, zonde om weg te doen. Met foam tape op de kaart geplakt. 
Alles gemat op groen,  wat precies de kleur is van het randje langs de kerstbal. En dat op een witte basiskaart. 
Aan de binnenkant stempelde ik een kerstboompje, waarvan ik de kerstballen voorzien heb van pearldrops.
Op bovenstaande foto zie je het zilver van het achtergrond papier goed. 
Een touwtje aan de bal en klaar is de kaart. 
Misschien simpel, maar hoe meer ik naar deze kaart kijk, hoe mooier ik het vind. 

Bedankt voor de reacties op mijn vorige bericht. Mylo kreeg contrast vloeistof in zijn schouder ingespoten dinsdag.
Dat was best even pijnlijk, zo zielig,  hij is al 18 en heel stoer, maar toch......
Over 14 dagen krijgt hij de uitslag, telefonisch dit keer.
Spannend hoor!
Challenges:
52 WTC, #Januari, Kerstballen op je kaart. 
CHNC, #527, Kerst, alles mag.

 

22 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje! En een eenvoudige kaart kan heel mooi zijn als je al mooi papier hebt! en dat is het ook! Ik heb even gemist wat er met je zoon is maar wens jullie beterschap! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kerstkaartje en een mooie bal met tekst erop .
    Fijn dat je meedoet en veel beterschap daar Xx
    Groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Sterkte voor je zoon.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kerstkaartje Daphne...heel chique hoor met die mooie gerecylede kerstbal erop..
    en hopelijk valt de uitslag aan de schouder van je zoon mee..
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, inderdaad een prachtige bal, goed om die her te gebruiken. En het achtergrondpapier vind ik ook erg mooi.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Daphne, mooi design papier. Ach toch arme Mylo verwen hem maar goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt en de kerstbal een 2e leven gegeven 😉. Misschien vind je de kaart simpel, maar het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn toch? Arme Mylo en ook nog 2 weken moeten wachten op de uitslag, sterkte hoor.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ik moest om je titel lachen, geen soep met ballen maar kerst met ballen hihi. Je hebt een mooie feestelijke kerstkaart gemaakt en slim om die mooie kerstbal te recyclen Daphne. Sterkte met het wachten op de uitslag, twee weken is best lang.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kerstballenkaartje Daphnw
    Ah best wel sneu voor Mylo en dan ook nog 2 weken geduld hebben, hopelijk valt de uitslag mee, sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kerstballenkaart.
    Mooi design papier erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt Daphne, leuk gedaan! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC! Sterkte met het wachten op de uitslag, twee weken duurt dan best lang.

    Lieve groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met die zilveren bal. Goed idee om die opnieuw te gebruiken.
    Het is wat met onze stoere knullen....maar soms is het fijn als mama in de buurt is. Beterschap en hopelijk krijgt hij over 2 weken goede berichten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn eerste reactie toen ik hier kwam en de kaart zag:"oh, wat een mooie kerstbal", inmiddels is dit geworden "wat een mooue kerstkaart". Goed gedaan Daphne! Leuk ook de kerstboom aan de binnenkant.
    Oef, sneu voor Mylo. Hopelijk valt de uitslag mee, wachten duurt lang, pff.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi geworden !!!!
    Beterschap voor je zoon !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kerstkaart maakte je Daphne, mooie gerecyclede kerstbal en de binnenkant ziet er toppie uit. O jakkie dat lijkt me zo pijnlijk die vloeistof...brrrrr arme jongen. Ben benieuwd wat de uitslag is. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje, gave kerstbal heb je gereycled!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart is dit. En wat goed dat je de kerstbal hebt bewaard. En er moet ook echt niets meer op de kaart. Hij is goed zo!
    Dapper van Mylo. Ik heb een paar jaar geleden een spuit in mijn schouder gekregen maar dat was ontstekingsremmer/pijnstiller. En dat vond ik al verschrikkelijk! Ik ben ook bang voor naalden, heel handig voor een spuitende diabeet 😂🤣 als ze op tv die inentingen laten zien, draai ik al weg, anders wordt ik misselijk. Dat wordt nog een dingetje maar ik haal hem wel. En zo kom je van kaart weer tot corona. Ik hoop dat we het na dit jaar achter ons kunnen laten en dat we mekaar weer op kunnen zoeken. Desnoods weer bij Willy!!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is super geworden. En handig om weleens te recyclen.
    Auw een spuit ik moet er aan denken, dus zeker heel stoer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi hergebruik zo!
    Die touwtjes maken het helemaal af.
    Bij mij is vrijdag kerstkaartendag, want ik lees jouw berichtjes meestal op vrijdag ;-)
    Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem heel mooi!
    Hopelijk horen jullie over 2 weken goed nieuws voor Mylo.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooie kaart Daphne, mooie kerstbal, het DP matcht er superrmooi bij. Leuk om aan de binnenkant ook een kerstboom met ballen te verwerken.
    Fijn dat je meedoet aan onze kerstballenchallenge!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen