vrijdag 5 februari 2021

Liefs

Zo zit ik een paar dagen niet in mijn knutsel kamertje en zo maak ik de ene na de andere kaart. 
Vandaag heb ik voor jullie (alwéér) een slimline kaart:
Tussen mijn stempels vond ik een mooie bloem die bestaat uit hartjes blaadjes (ben dol op hartjes!)
Ik stempelde de bloem met Versamark en kleurloze embossing poeder op een stukje wit kaartkarton. Daarna heb ik mijn achtergrond gekeurd met distress inkt. 
De tekst en het grote hart heb ik uit wit gesneden en dat heel lichtjes bewerkt met gele distress inkt. 
Tekst op de kaart geplakt, het hart verhoogd opgeplakt met een touwtje erachter (naaigaren)
De bloemen heb ik voorzien van een paars plak steentje.
Ik denk dat deze kaart rond Valentijnsdag zijn weg wel gaat vinden. 

Ik ben 3 dagen vrij. 
Vandaag ga ik wat verplichte klusjes doen,  daarna genieten van mijn vrije weekend. 
Ik ben heel benieuwd wat voor een weekend we krijgen, van de weersvoorspellingen word ik bijna zenuwachtig.😉
Maar, we wachten rustig af,  ik heb nog wel zin in een winter!!
Challenges:
DCL, #340, Achtergrond met 3 kleuren. 
Lift Challenge,  #157, Maak achtergrond met stempels en embossing, daarna met inkt bewerken. 
Unicorn Challenge,  #62, Bloemen. 
CCU, #13, Case a Disigner, (cased Joe).
C4C, # , Iets voor de liefde. 
CAS on Friday,  #198, Love.

23 opmerkingen:

  1. Mooi en met liefde gemaakt dat is duidelijk met al die hartjes!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij dacht "laat ik ook eens met een challenge meedoen", haha! Knap dat je kaart met zoveel verschillende challenges strookt. En het is nog eenheel gave kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Daphe.

    DLC staat nog op me lijstje en ook ik
    ben benieuwd wat het weer. Maandag pas de weg weer op.

    Fijn weekend leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Daphne, echt een top kaart. die achtergronden die je maakt vind ik echt geweldig.
    Fijn weekend.

    Lieve groetjs,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige achtergrond en een erg mooie kaart ermee gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Daphne!
    Mooi die kleurtjes en bloempjes!
    Ben ook zo benieuwd wat het weer gaat doen, ik heb best zin in sneeuw, vanmiddag al veel boodschappen gedaan,dus kom maar op
    Fijne vrije dagen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Daphne, prachtige Trio-colorblocking achtergrond op je slimline kaart. Bedankt voor je deelname bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie achtergrond, mooi model (k goud wel van slimline kaarten) en lekker frisse uitstraling door het wit! Gaaf kaartje! Fijn dat je meedoet met DCL en als het sneeuwt daar.... Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, die kleurencombi. Prachtig met dat hart en garen. Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat maandag. Wij hebben collega's die van ver moeten komen... Geniet van je vrije weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Ik zie er ook tegenop van wat ze allemaal voorspeld hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he, die slimline formaten. Ik heb er ook al tig gemaakt!
    Heerlijk, geef mij die sneeuw maar!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk jouw slimline card! Mooie kleurtjes en alles mooi op elkaar afgestemd.
    Tof gedaan!
    We zullen zien wat het weer ons brengt. Wij wonen vlakbij de kust, ik ben benieuwd of het hier zo erg wo Heb eigenlijk wel zin in een pak sneeuw ;-)
    Dank je wel voor het meefoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige hartjeskaart met de mooie geemboste bloemen Daphne, en wat een heerlijke kleuren gebruikte je...een genot om naar te kijken.
    Ik vind je plaatjes waarop jij afgebeeld staat (nu in de berg sneeuw) zo leuk,ik zou dit ook wel willen maken...zie het bij meerdere bloggertjes, zo leuk! Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi effect met het kleurloze poeder en de vrolijke kleuren.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Daphne. En wat een mooie kleuren heb je gebruikt.
    Ik werd er ook helemaal kriebelig van. En dan hoor je dat het gisteren overal rustig begon. Nou, hier waaide het vanaf dat het licht was. Gevoelstemperatuur ver onder nul. Je had me moeten zien lopen met Bowie. Je had me niet herkend. Nu sneeuwt het hier heel fijn, net geen regen, en waait het ontzettend hard. Op sommige plekken ligt geen sneeuw terwijl mijn voordeur niet open kan want dan heb ik alles binnen liggen. Bowie deed zijn neus naar buiten en draaide zich razendsnel weer om. Jij bent gek, zag je hem denken. Inmiddels heeft ie geplast maar ik geloof niet dat ik met hem hoef lopen zo. Gelukkig maar want dat is niet te doen. Ik ga lekker aan de freubel vanmiddag.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Knap hoe je al die verschillende challenges hebt weten te combineren en dan ook nog met zo een mooi kaartje als resultaat! Lekkere kleurtjes!! Bedankt voor het meedoen met DCL. Onze Nuts vind de sneeuw geweldig, ik wat minder toen we gisteren met spoed naar de DA met haar moesten maar dat is gelukkig allemaal goed gegaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh ja, en natuurlijk ook bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!! (moet er nog even aan wennen dat ik daar ook in het DT zit...)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is prachtig, ook de kleuren die je gebruikt bij de achtergrond. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful tag! Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    *GDT* The Crafting Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen