dinsdag 2 februari 2021

Joepie!!

Goedemorgen allemaal. 

Gelukkig lees ik bij meerdere bloggers dat het maken van foto's lastig is op dit moment. Gelukkig ben ik niet de enige. 

Het zijn sombere dagen maar we moeten het er mee doen.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor GerJanne. Een aantal weken geleden vertelde ze dat zij een haar man weer oma en opa gaan worden:

Ik gebruikte en rode basis kaart. 
Het achtergrond papier komt uit mijn voorraad,  ik wilde blauw gebruiken, want ze weten al dat het een kleinzoon wordt. 
Het leuke plaatje vond ik op internet en kleurde ik in met "3D paint" een een dun kwastje. 
In de kaart schreef ik dat ik dacht dat GerJanne en haar man er ongeveer zo uit moesten zien,  whahaaaaa!! Bloemenjurk, haar netjes in de krul, opa kaal, een stok,  ja ik zie het helemaal voor me😂
Ik had het plaatje 2 keer uitgeprint, dus maakte ik nog een kaart voor de voorraad,  altijd handig. 
Iets verschillend, maar toch hetzelfde. 

Vandaag ben ik vrij, maar ik zit tòch in het ziekenhuis....... onze middelste heeft een schouder blessure wat héél lastig is, want hij is een echte sportman. 
Er wordt nu een MRI gemaakt om te kijken wat er precies aan de hand is. 
Hij heeft geen rijbewijs,  dus ik ben mee als chauffeur.
Hij is 18, dus ik mag, ivm de strenge coronaregels,  niet mee naar de afspraak.
Ik heb mijn laptop maar meegenomen en zit in een hoekje wat te "werken".


20 opmerkingen:

  1. Haha, GerJanne met een bloemetjesgordijn 😀 Wat is de mode veranderd in de loop der jaren. Maar wel een leuke kaart Daphne.
    Tja het is nu eenmaal zo dat je niet meemag naar het ziekenhuis, je mag al blij zijn dat je in de hal mag wachten, bij ons niet ,wacht maar buiten in de auto.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaha zoals jij het voor je ziet en verteld, mooi kaartje Daphne. Ook bij ons in het ziekenhuis maar met 1 persoon of het moet niet anders kunnen dan mag het. Hopelijk een goede uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha wat een super leuk stel op je kaart! Heel leuk gemaakt voor GerJanne en haar man! Wat vervelend zeg dat hij een schouderblessure heeft en je dan nu niet met hem mee mag naar de afspraak.. lastige tijd!

    Ik wil je heel erg bedanken voor je super lieve kaart die in de brievenbus zat van ons nieuwe huis, zo leuk om een kaartje te ontvangen!! Het is een feestje in het raamkozijn van mijn keuken, vol met leuke kaartjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Daphne.
    Dit leuke afdrukje ken ik.
    3 jaar geleden kregen wij het op een kaartje van mijn zoon en schoondochter, met de vraag erbij of wij oma en opa voor hun eerste kindje wilden worden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk plaatje heb je op internet gevonden Daphne maar ik hoop niet dat GerJanne en Peter er zo uit gaan zien hihi. Het is een leuke vrolijke kaart geworden en ook die met de vakjes voor de voorraad is top. Hopelijk zien ze iets op de MRI wat verholpen kan worden. Succes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha wat een hip stelletje! Daar zijn Gerjanne en Peter vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten! Zo kunnen GerJanne en haar man zien hoe ze er over 30 jaar zullen uitzien.
    Sterkte voor je zoon, hopelijk is het snel op te lossen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke kaartjes heb je gemaakt, voor mij een "goudentip" om zoiets voor de verkoop te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt en ook grappig hoeveel fantasie je er rond gebruikt om dit kaartje te plaatsen.
    Hopelijk niets ernstig bij je zoon zodat hij vlug weer kan sporten.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, hahahaha, ik schreef nog dat Peter blij was dat hij, hoewel kaal afgebeeld toch blond gemaakt had. Want dat is alng geleden dat jij blond was.. De kaart is enig en hij staat hier nog wel een tijdje.
    Het is trouwens ons eerste echte kleinkind.
    Hopelijk is het met Mylo meegevallen? We horen het vast nog wel. Fijn dat je kon 'werken' op je laptop. Jij maakt van de nood een deugd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuke kaart heb je gmaakt voor GerJanne Daphne.
    Hier is het ook ellende met foto's maken, maar ja hè als het weer niet echt meewerkt.
    Hopelijk valt de schouder blessure mee voor je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt Daphne. Echt te leuk gewoon. Hopelijk valt de schouder blessure van je zoon mee. Sterkte ermee.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Whahahahahaha jij bent me toch een gekke druif Daphne, arme Gerjanne en Peter.....gelukkig zijn de tegenwoordige opa’s en oma’s nog erg hip hoor (ik kijk naar mezelf hihi) maar je hebt een te leuk kaartje voor hen gemaakt en ik weet zeker dat Gerjanne en Peter en erg om hebben gelachen...heerlijk toch in deze tijd! Ik ben benieuwd hoe het afgelopen is met jullie zoon......Fijne woensdag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha wat een leuk grappig kaartje voor GerJanne enman!
    Dat zal zeker gewaardeerd worden!
    Slim om er twee te maken !
    Vervelend voor je zoon beterschap voor hem!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk je kaartje voor GerJanne.
    En sterkte voor je zoon.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Grappig kaartje voor de a.s. opa en oma en hij is in de smaak gevallen lees ik net. Hopelijk weten jullie snel wat de oorzaak is van de schouder blessure van je zoon. Gelukkig dat je wel binnen mocht blijven wachten tijdens het maken van de MRI. Dat mag niet bij elk ziekenhuis.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat zijn je kaarten leuk, hahaha, ik vind de digi wel grappig. Hopelijk valt het met de schouder van je zoon mee en kan er iets aan gedaan worden, sterkte! Op het moment ben ik ook bezig met steeds 2 kaarten te maken, ik heb ze nodig voor kanjers. Maar 2 dezelfde, ehhh, net even anders is wel handig vind ik.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi die herkenning bij elkaar van matig licht om goede foto's te maken, hè? Gedeelde smart ...
    Prachtig plaatje met zo'n stereotype opa en oma!
    Hopelijk is de schouder van me zoon gauw weer hersteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha, ik zie GerJanne en Peter al voor me. Ik denk het echt niet maar je weet maar nooit. Maar het is een lief kaartje!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk dat je dat maakte voor de oma en opa in spé. Heel grappig ! X

    BeantwoordenVerwijderen