dinsdag 23 februari 2021

33 Jaar samen.

Vorige week waren mijn man en ik 33 jaar bij elkaar. 33 Jaar,  pff, ik durf het gewoon niet hardop te zeggen. 

Omdat hij elke ochtend vroeg opstaat (hij is bakker) en ik hem dus niet spreek 's morgens maakte ik een kaart voor hem en legde die in zijn auto (lief hè?!🥰)

Natuurlijk een kaart met lekker veel hartjes erop. 
Een pop-up model, die ik een paar keer tegen kwam op internet en bij mede bloggers. Die wilde ik ook wel eens proberen te maken.
Het pop-up gedeelte blijft staan achter de 33 die ik verhoogd met foam tape heb opgeplakt. 
Het kleine envelopje vouwde in zelf met hulp van een filmpje van Youtube.
In het envelopje en klein hartje met Love erop.

En leuk model, zeker voor herhaling vatbaar. 
Helemaal omdat ik dit model kan maken met een grote snijmal die ik een poos geleden bij Action gekocht heb een nog bijna nooit gebruikt heb. 

Afgelopen weekend was ik vrij, gisteren heb ik overdag gewerkt en vandaag werk ik avonddienst. 
Het afwisselende vind ik zó fijn,  zeker met dit mooie weer is het geen straf in onregelmatig te werken. 

Challenges:
MHH, #30, Mannenkaart.
4SCB, #41, Envelopje op je kaart,  2de inzending. 
K&K, #Februari,  Ruitjes, 2de inzending. 
Hobbyshop Daantje, #3, Iets met een C (cijfers, champagne glazen,  cirkel stans) 2de inzending. 

17 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte met dit leuke jubileum, Daphne
    Wat gaat de tijd toch snel he....
    Leuk model deze hartjes kaart!
    Fijn dar het werk je goed bevalt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum Daphne. Juist hardop zeggen, is zeker iets om blij om te zijn zeker als jullie het nog fijn hebben samen. Je maakte een mooie fleurige easelcard. Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met jullie trouwdag. Tja bakkers beginnen vroeg maar zijn dan vroeg klaar 😀 Onze jongste heeft ook in het bakkersvak gezeten.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen trouwdag hoor......
      We hebben 33 jaar "verkering"😁.
      Mijn oma zei altijd "kennis aan elkaar"😂, zo lekker ouderwets vind ik dat.

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd, je zit op de helft van mijn schoonouders (zie mijn blogpost morgen), haha. 33 is al een hele tijd.
    Lieve kaart maakte je voor je lief, leuk model.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met jullie jubileum, wat leuk! Je hebt een super lief kaartje gemaakt voor hem. Werkse vanavond.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie 33 jaar. Ja tijd gaat snel hoor.
    En je stiekeme kaartje is heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met jullie 33-jarig huwelijk. En leuk en lief om je man met dit leuke kaartje te verrassen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele tijd alweer 33 jaar, vanharte gefeliciteerd en nog veel gelukkige jaren erbij gewenst! Je kaart is een prachtige herinnering aan deze mooie mijlpaal! PS je kan je kaart ook insturen bij Creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.nl
    C van cijfers
    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik nu met gedaan.
      Dank je voor de tip.
      Niet alleen Cijfers, maar ook Champagne glazen en Cirkel.
      Fijn dat ik dat zelf niet eerder aan gedacht heb, komt vast omdat jullie nieuw zijn met jullie Challenges, ik moet er nog aan wennen. 😁

      Verwijderen
  9. Ja, ja 33 jaar geleden, en wij zagen het voor onze ogen gebeuren 😃😃. Lief kaartje voor Andy Daph.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje Daphne een hele tijd 33 jaar proficiat samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Daphne,
    deze had ik even gemist en hij is zo leuk! Wij denk er ook altijd aan en wat grappig dat je moeder schrijft dat ze het voor haar ogen zag gebeuren! Hihihi...
    Andy zal wel blij verrast geweest zijn. Het is een tof model!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal.
    Super lief om hem zo te verrassen. Hij is vast fluitend naar het werk gereden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tijd he Daphne, is toch niet te geloven...ik heb ondertussen al 39 jaar “kennis aan elkaar” met mijn man waarvan 34 getrouwd....als ik het zo teruglees denk ik...huh?!
    Je verraste je mannetje met een lief en mooi kaartje. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat! Leuke liefdevolle kaart.
    Je blog heeft een nieuwe look? Of ik loop grandioos achter met bezoekjes brengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel tof kaartje, proficiat met jullie 33 jaar samen!
    grtz Colien {4SCB]

    BeantwoordenVerwijderen