maandag 29 maart 2021

Groot Paasei.

Vandaag laat ik jullie nog meer Paas-Kadootjes zien. 

Ik maakte er 6!!
Dit jaar wil ik vrienden iets extra's geven èn ik heb heerlijk ontspannen zitten knutselen, 2 vliegen in 1 klap dus. 
De grote Paas eitjes zijn dubbel gemaakt en tussenin zit een klein laatje waar 2 chocolade eitjes in passen, mmmmmmm.
De tulpen op dit ei komen van een knipvel. 
Dit is een beetje een klassiek ei geworden en geef ik aan mijn 88 jarige vriendin. Past goed bij haar. 
Dit ei link ik bij Carlin's kaartenparadijs  #32, daar vragen ze om een land en typisch iets uit dat lang.  Oranje en tulpen, kan niet missen toch?! (2de inzending)
Dit lieve kuikentje komt ook van een knipvel.
De bloemetjes op dit ei maakte ik met verschillende ponsjes. In het midden van de bloemen en druppel pearl drops. 
Dit ei link ik bij DAK, #51, Paasgroeten. Zoals jullie zien heb ik dit echt letterlijk genomen,  hihi.  (Ook mijn 2de inzending)
Ik had nog 2 van die lieve Darling Donky's liggen, over van de uitdaging met mijn moeder Die mochten op deze eitjes shinnen 🥰
Bovenstaande link ik bij De Egel,  #117, deze keer vragen ze om een "vorm kaart"  (2de inzending)
Ik vind de ezeltjes zo lief en onnozel, daarom gebruikte ik deze tekst (van Marleen), voor deze 2 creaties. 
Ik geef ze aan onze camping vrienden. 
Voor dit ei gebruikte ik een kleine konijntje. 
Ja ja,  gestempeld,  gekleurd EN uitgeknipt,  jullie zien het goed!!
Deze tekst past natuurlijk ook weer goed. 
Dit ei link ik bij Animal friends, #Maart, ze vragen om een  haas of konijn te gebruiken (alwéér de 2de inzending).
Als laatste een ei met een grote bloem als blikvanger. 
Het papier waaruit de bovenste bloem en de swirls zijn gesneden kleurde in zelf met metallic verf.
De 2 laatste eitjes gaan naar vrienden/buren die hier iets verderop in het dorp wonen. 
Hun dochter heeft een "vrije uitloop scharrel kippen" boerderij en ik koop, via onze buren, altijd verse eieren van hun. En die zijn me toch lekker!!

Dat was weer een heel bericht, met, alwéér, veel foto's. 
Wat hebben wij toch een heerlijke hobby!! Zeker in deze corona tijd, waarin we niet veel kunnen. Ik verveel mij geen moment en het is toch heerlijk om mensen blij te maken met iets zelf gemaakt.
We houden moed en houden vol.......
Het patroon om deze kadootjes-eitjes  vond ik Hier.

26 opmerkingen:

  1. Geweldige leuke eitjes! Die donkeys zijn echt leuk!
    Lekker veel foto's, perfect voor internet, wij internetters zijn plaatjes kijkers en geen lezers hahaha.

    Super leuk geworden!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige paas cadeautjes! Die mensen om jou heen boffen maar met jou. Ook je ezeltjes hieronder zijn superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en vrolijke paascadeaus! Echt genieten onze hobby

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er allemaal schitterend uit Daphne. Een genot om zo'n paasei te krijgen. En in oranje echt Hollands met de tulpen erop.
    Leuk dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je knappe paaseitjes gemaakt.
    Zelfs ons verwen je met een heel toepasselijk eitje voor onze lopende challenge.
    Prachtig met de tulpen en in de gepaste kleurtjes.
    Ze zijn allemaal heel mooi.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze challenge.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer heel leuk gemaakt en lief ook om het voor jullie vrienden te maken, die zijn vast enorm verrast.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze grote eieren met lekkere paaseitjes er in. Je hebt je helemaal uitgeleefd zo te zien. Daar ga je vast mensen blij mee maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit mooi in elkaar gezet !!!!
    Ik vind ze top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, wat een leuke paasattenties heb je gemaakt. Allemaal weer verschillend. Daar zullen de ontvangers blij mee zijn. Dat zijn leuke dingen voor de mensen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah wat lief van jou, Daphne
    zo leuk deze paasei kadootjes, prachtig gemaakt!
    Dat wordt vast en zeker gewaardeerd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk deze eieren! En zo mooi met de verrassing binnenin. Lieve cadeautjes zo.
    Heerlijk van die verse eieren zo dichtbij huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt goed je best gedaan, wat heb je dit geweldig leuk gemaakt. Het zijn echt kleine cadeautjes hoor, ook zo mooi afgewerkt. Leuke teksten heb je gestempeld.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, das ist super! Gefällt mir.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb jij een prachtige doosjes gemaakt en zo te zien, zijn ze ook nog verschillend. Ik heb helemaal niets met Pasen gemaakt, maar als ik het zo zie denk ik eigenlijk waarom niet. Maar ja ik heb mijn ei creatie van 4 jaar geleden er staan en de kippetjes die staan op tafel. Het blijft goed en dan is het zo leuk om dit weer te pakken. Dank je wel voor jouw deelname aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige kadootjes en creaties zijn het!
    En erg lief van je ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Waaaauw Daphne, ben jij even lekker bezig geweest!
    Ik heb de foto’s vergroot 1 voor 1 bekeken en elk is zo leuk op zijn eigen manier.... de teksten erbij vind ik ook zo gaaf en inderdaad die bij de ezel is zo treffend hihi. Heerlijk wat een hoop mensen ga jij verrassen, superlief.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super leuke paaseieren. Echt zo tof gemaakt. Heel mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk al deze paascreaties Daphne, wat een verwennerij voor je vrienden. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat staat dat allemaal gezellig zo bij elkaar. Ze zijn zo mooi!Wij hoeven ons inderdaad nooit te vervelen. Doe ik ook niet hoor. Ik heb meestal tijd te kort....hahahaha.
    Fijne avond, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een super leuke en lekkere traktatie Daphne.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow.. what amazing works. I really like it!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezelligheid op je blog, zo leuk om te zien al deze leuke versierde paas cadeautjes! Heel gaaf gemaakt!!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Great boxes.
    Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heerlijk gezicht die cadeaudoosjes. Wat zullen de ontvangers er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen