dinsdag 9 maart 2021

Jade is jarig

Vandaag is onze lieve dochter Jade jarig, 15 jaar is ze geworden, waar blijft de tijd?!

Ik maakte geen kaart voor haar, maar haakte een Fotolijstje met daarin een foto van haar grote idool,  Harry Styles:

Dit lijstje hangt aan haar cadeautje,  een luchtje wat ze graag wilde hebben. 
Ja ja,  kleine meisjes worden groot🥰, deze dame weet goed wat ze wil. 

Voor een vriendin van haar,  die ook jarig is geweest (en waar we niet naartoe konden,  door die stomme Corona!!)  maakte ik deze toepasselijke kaart:
De basis is een 4kante paarse kaart. 
De voorkant dubbel gevouwen. 
Het dp, de drolletjes, komen van Internet. 
De wc pot,  ook van Internet, afgedrukt, gekleurd,  uitgeknipt een verhoogd opgeplakt. 
"KAK" uitgesneden en met roze dp weer terug gelegd. 
Als je de gevouwen voorkant open doet zie je de rest van de kaart. 
Tekst gemaakt in Word en afgedrukt. 
WC rol,  van Internet,  ook weer afgedrukt en uitgeknipt. 
Aan de andere kant een verticaal balkje/randje waar 2 labeltjes achter zitten. 
Op de labels hebben we een persoonlijke boodschap geschreven. 
De randjes van de labeltjes geïnkt en een bijpassend touwtje eraan. 
Van bovenaf zie je dat dit best een simpel model is, maar toch een verrassend effect,  ik hou ervan. 
We gaan zo een toepasselijke😉, (Harry Styles is een lekker hapje volgens Jade🤣) taart eten en er een gezellige middag van maken met ons gezin.
Op naar een nieuw jaar, met nieuw kansen.
Ooit komt alles weer goed!!
Challenges:
K&K, #Maart, Tag op je kaart. 
Hobbyshop Daatje, #4, Iets met een D (Drol)
CSG, #57, Girls Only.
The Sketcy Challenge, #172, Verjaardag.
Unicorn, #63, Feminine (nou,  of dit héél vrouwelijk is vraag ik mij af😂😇)

27 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt lijstje, moeilijk hé iets maken voor een puber.
    Het is je goed gelukt.
    De kaart vind ik ook geweldig grappig gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een cadeautje met een luchtje èn een kaart met een luchtje!! Ha ha dat heb je goed gedaan. Heel leuk!! Ik hoop dat je dochter het goed vond om het mes zomaar in Harry Styles te zetten! Proficiat met je kleine grote meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Daphne van harte met Jade!
    Je mailtje zei dat de envelop was gearriveerd, gelukkig op tijd
    Je hebt leuke kaarten gemaakt en die taart is helemaal gaaf, gezellige tijd met elkaar en hopelijk wordt volgend jaar haar zestiende verjaardag groots aangepakt zonder C-gedoe
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd met je dochter. Mooi fotolijstje heb je gemaakt. De kaart voor de vriendin is ook heel leuk, origineel zo.
    Je dochter kan nu wel zeggen dat ze inueder geval Harry op haar verjaardag had. Fijne dag samen, op naar het volgende feestje 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne gefeliciteerd met Jade, en wat is je fotolijstje prachtig. Grappig kaartje voor de vriendin. Fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met de jarige. Ik ken die Harry niet, ik hou dat allemaal niet meer bij. Maar mijn 13-jarige kleindochter zal dat wel kennen 😉
    Een grappig kaartje heb je gemaakt en het kadootje voor Jade is leuk opgepimpt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dochter, die taart zal zeker heel lekker smaken jammie.
    En hahaah die kaart voor haar vriendin is superleuk zeg KAK.
    Ook mooi gemaakt dat gehaakte voor je dochter aan haar kadootje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    toffe kaart. je kan je kaartje nu wel linken aan onze challenge bij Creative sketch girls.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof die gehaakte hanger. Telkens als ik ze zie bij jou denk ik, dat moet ik ook eens maken. Vier nog goed! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de verjaardag van Jade. Een echte feestweek bij jullie.
    Mooie hanger heb je voor haar gehaakt. Krijgt vast een mooi plekje op haar kamer.
    De kaart voor de vriendin in een leuke met al die drolletjes 😂🚽🧻

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat lachen! Onze Willemijn is ook helemaal idolaat van Harry Stykles. Ik maakte een foto van de foto van de taart en stuurde die naar haar via de app. "WIL IK OOK!"
    Hahahaha.... zo grappig. Ik vind Clemens een beetje op Harry Styles lijken, op sommige foto's..
    Van harte met je grote dochter! Het gehaakte fotolijstje is ook een ontzettend leuk idee. De kaart voor de vriendin is poepiegoed!
    En ben jij nou morgen jarig? Ik heb je op de 11e staan...Maar gelukkig heb ik wel vandaag al de kaart op de bus gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Daphne, nét 1 dag voor je eigen verjaardag, bijzonder zeg!
    Je maakte een superleuk gehaakt lijstje met haar idool erin en die taart is zeker een lekker hapje. En dan die poepkaart....hoe kom je erop,geweldig gedaan. Nog 1 nachtje slapen.......Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met Jade, knap fotolijstje! :)
    En je andere kaart is (ook) geweldig leuk!
    Jullie hebben vast genoten van de lekkere taart...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter die gisteren jarig was, vandaag ben jij jarig dus via deze weg ook van harte gefeliciteerd voor jou!! Wat een leuk fotolijstje heb je voor je dochter gemaakt en hopelijk was de taart lekker! En je kaart is ook echt geweldig haha!!
    Fijne dag vandaag.

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi lijstje met die knapperd. Kleine meisjes worden inderdaad groot. Wel mooi om mee te maken. Ja, en dan die KAK-kaart. Ik vind hem geweldig! Het is ook dikke KAK met elkaar. Ik hoop dat we snel meer bewegingsvrijheid krijgen. Van Harte gefeliciteerd met Jade en jouzelf!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met jezelf en je dochter Daphne en je kaart
    voor Jade is gek en leuk tegelijk echt KAK haha .
    Gezellig dat we volgers zijn , bedankt fijne dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk gehaakt lijstje !!!!
    Gefeliciteerd !
    Ik dacht .... dat ik je volgde...
    maar nee !
    Nu wel !
    groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met de verjaardag van Jade en vandaag jijzelf gefeliciteerd met je verjaardag Daphne. Wat leuk dat fotolijstje en bijpassende taart. Je kaart voor haar vriendin vind ik super, heel toepasselijk en gaaf gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog van harte gefeliciteerd!
    Mooie cadeaulabel maakte je. Maakt zo'n cadeautje helemaal feestelijk.
    Grappige kaart. Leuk hoe je toepasselijke afbeeldingen gezocht, gevonden en gebruikt hebt! Juist nu is een kaart extra leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hieperdepiep hoera voor jullie! Ik hoop dat jullie het gezellig (gehad) hebben. Wat een leuk cadeautje voor Jade, het zal vast naast haar bed komen denk ik, hihi. De kaart is ook erg leuk zeg, wat heb je dit origineel bedacht en gaaf uitgevoerd.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What fun ideas and designs Daphne.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog van harte met je dochter! Je hebt een gaaf label gemaakt aan haar cadeau.. En die 'kak' kaart moest ik zò om lachen, wat een humor...
    En nu las ik bij Angélique dat jij ook jarig bent geweest. Gisteren toch? Alsnog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd nog met je dochter. Hahaha. Die taart vind ik geweldig. hihi. Wat een mooi gehaakt fotolijstje. Daar is ze vast heel blij mee. Je kaartjes vind ik ook heel tof geworden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    ps. Ook gefeliciteerd met jou verjaardag natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog een keer een reactie. ik had het al op mijn IPad geprobeerd, maar de reactie werd niet geplaatst.
    In elk geval nog gefeliciteerd met de verjaardag van Jade en ook nog met je eigen verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad en verwend bent met veel post.
    Je gehaakte hanger voor Jade met fotootje van haar idool is erg leuk. En voor de vriendin heb je een hele originele kaart gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Jade, wat een leuk kado heeft ze gekregen, met een foto van haar idool nog wel en een hele gave taart. Tegenwoordig moet je de slingers zelf ophangen en er gewoon het allerbeste van maken, veranderen doe je het toch niet. De kak kaart voor haar vriendin vind ik super, wat een leuk idee. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful card! Thanks for joining us at Unicorn. Have a nice day,.. Succes!!
    DT Anneke

    BeantwoordenVerwijderen